Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vraagje voor de jongens hier, bellen jullie wel??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=211628)

*susol* 09-09-2002 14:32

vraagje voor de jongens hier, bellen jullie wel???

ik ben tijdje geleden behoorlijk verliefd op een jongen geworden, heb een paar keer met hem gepraat, ben een keer bij hem thuis geweest => ik way up in de wolkjuhs. Toen ik hem weer eens belde, zei hij: "zal ik jou eens bellen?" natuurlijk, mij best... daarna nooit meer wat van gehoord :(

nou zie je dat wel vaker gebeuren bv op tv (meisje eeuwig wachtend bij foon) en vraag ik mij af, is dit een algemeen iets voor jongens om makkelijk van een meisje af te komen en zal ik de volgende keer de hoop maar meteen opgeven, of lijkt dit maar zo?

Lethalis 09-09-2002 14:44

Hoelang geleden is 'nooit meer' ?

miro 09-09-2002 15:37

Je moet hem gewoon bellen, als hij niet belt. De meeste jongens die ik ken zijn zo. Maar natuurlijk als hij je echt leuk vindt dan is t niet meer dan normaal dat ie jou ook ns belt.

PardonMe 09-09-2002 15:53

Mijn vriend belt mij vaak zat op eigenlijk..
Maar iets als jouw situatie heb ik eigenlijk nooit mee gemaakt.
Ik zou hem gewoon eens bellen en vragen waarom hij je nooit gebeld heeft..
(hoe lang is het geleden btw?)

*susol* 09-09-2002 16:07

Citaat:

Je moet hem gewoon bellen, als hij niet belt.
heb ik gedaan na 3 wekun, toen zei hij dat hij iets moest zoeken en mij de volgende dag terug zou bellen, heeft ie niet gedaan, en dat is al 1,5 maand geleden

bracelance 09-09-2002 16:31

He's not worthy

nare man 09-09-2002 16:52

Makkelijk generaliseren. Natuurlijk zijn er wel jongens die het heerlijk vinden om vaak en veel te bellen, net zoals er meisjes zijn die niet terugbellen.

whizzer 10-09-2002 10:48

ik zou die gast in de stront laten zakken eerlijk gezegd, hij gaat je duidelijk niet terugbellen, die gast lijkt me beetje een slappe hap........., vergeten die dude

gizmo 10-09-2002 12:50

Zelf heb ik de situ nooit meegemaakt.
Ik heb wel 1 vriendje gehad die echt bijna nooit uitzichzelf belde en dat bhoorlijk irri vond.
Mijn huidige vriend doet dat gelukkig wel :D

maarja.. Ik zou hem gewoon is terugbellen en ernaar vragen!

Unexplained 12-09-2002 19:09

Hij legt gewoon zijn prioriteiten anders.

Waarschijnlijk vindt hij het belangrijker om TV te kijken ofzo, dan jou te bellen (dat in zijn ogen niet belangrijk is).

moenbase 13-09-2002 00:48

Sommige jongens houden niet zo van bellen.

'k heb er geen problemen mee om een meisje te bellen. Het liefst zit ik dan ook 3 uur aan de telefoon, als het tenminste met een leuk iemand is. :)

Dr_Love 13-09-2002 21:56

Ik zou die gast dus echt uit je hoofd zetten. Dat is gewoon helemaal niks.
Er zijn zat andere jongens die wel die moeite nemen. Maar het is inderdaad wel zo, dat de een meer van veel bellen houd dan de ander. Maar gewoon helemaal niet bellen, dat kan niet hoor.

Ik ben zelf eigenlijk best wel een bel freak. Ik zit regelmatig te bellen met mijn nichtje. En dan zitten we echt 3 uur aan de telefoon ofzo. Wij kunnen gewoon echt lekker kletsen, en over jan en alleman roddelen. :p

Alleen bij mijn vriendin is het wel heel erg. Daar kan ik dus ook gerust 3 uur mij aan de telefoon zitten, alleen meestal moet ik haar op haar mobiel bellen, omdat ze niet thuis is. Dat zijn geen goedkope gesprekken.
maar ja, ik heb mijn vader er nog steeds niet over gehoord. :D

zeekoe 13-09-2002 22:11

Bekend probleem...
Jongens houden blijkbaar dus niet van bellen en smsen.. Maar ja als het al lang gelden is dat hij je nie meer gebelt heb kan het zijn dat ie geen interesse heeft maar is het nog kort geleden dan zou ik zeggen bellen... Nooit geschoten is altijd mis.. ;)

luckyleo 13-09-2002 22:34

ik zou bellen.

a new noise 13-09-2002 23:51

forget him

CryptapiX 14-09-2002 00:01

hmz
ik bel zelfs de vriendin van mijn broertje :)
als ik beloof te bellen doe ik da ook wel
hoewel er veel jongens zijn die da niet doen

MeCute1983 14-09-2002 08:30

Citaat:

luckyleo schreef:
ik zou bellen.
Na anderhalve maand nog? :eek: Ik dus absoluut niet, dan zet je jezelf alleen maar te kijk. Als hij (zij, in jouw geval ;)) tot 2x toe zegt dat ze je belt en zij doet dat niet en jij loopt maar als een hondje achter dr aan... Waar is dan je zelfwaarde?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.