![]() |
Welke bands ken je qua muziek helemaal?
Vaak als je op I-net leest van welke muziek iedereen luisterd krijg je zo'n wastlijst met muziek waarbij ik altijd denk. Ken je van hun nou echt veel nummers? Of 3 en vind je die leuk en zet je ze dus bij de 'leuke' bands?
Oke, wat ik bedoel. Van welke band kun je alle teksten mezingen of kun je echt alle liedjes meeneurie-en? Dus, welke bands ken je ECHT? Ik maar 1. En dat is: "The Offspring". Er zijn nog wel wat bands waar ik ook veel van ken. En dat zijn er dan ook maar 7 ofzo. Dus, hoe zit dat bij jullie? |
Met - fuckin- Tallica
behalve een paar van het Reload album.. |
Metallica, tot en met the black album dan.
Toasters, althans, daar kan ik onmogelijk alles van kennen, want dat is belachelijk veel. |
rykers
|
Ik denk dat de volgende bands wel in het rijtje kunnen: Deftones, Dreadlock Pussy, Pennywise, Rancid, System of a Down, Bad Religion, Guano Apes, Heideroosjes, Propagandhi, Papa Roach, Linkin Park (da's ook niet zo moeilijk om allemaal te kennen hè...)
Ik reken 80% van de band kennen wel goed :D |
Dat zijn dan denk ik:
Bad Religion, Sum41, Incubus en (meeste van) Greenday.... |
heideroosjes
lagwagon nofx pennywise millencolin satanic surfers offspring green day bad religion denk dat ik van al die bands minstens 95 % van alle liedjes ken, niet allemaal van naam maar de meeste wel offspring ken ik trouwens maar tot en met americana |
The Gathering
Tristania Korn After Forever Within Temptation Nightwish Limp Bizkit Tiesto Danzig SOAD Rammstein Nirvana Green Lizard Hole Linkin Park Moonspell Pappa Roach POD Slipknot Deftones Limp Bizkit Cradle Of Filth Opeth Prodigy Marylin Manson Orphenage Anathema,My Dying Bride, etc hebben teveel CD's om ze allemala te kennen... En waarvan ik niet zeker weet of ik alle cd's heb, en ze allemaal geluisterd heb: Arch Enemy, Drakthrone PS. dit wil niet zeggen dat ik het mooi vind, of ooit mooi heb gevonden, ik wil gewoon zoveel mogelijk muziek kennen :) |
Geen een
|
Moonspell
goh.... |
Placebo Marilyn Manson Rammstein Hole Das Pop Queen Adreena Orgy Rachel Stamp |
Metallica
Tool Children Of Bodom In Flames Ill Nino Machine Head Soilwork dat zijn ze zo'n beetje. en dan zijn er nog een hele zeuj bands waar ik veel naar luister maar niet echt 'fan' van ben. |
Geen enkele band kan ik alles meezingen/ken ik alle muziek, maar bij In Flames en Slayer ook wel kom ik in de buurt.
|
Er zijn maar 2 bands die ik echt ken. Dat zijn oasis en radiohead :). Deze 2 bands zijn de enige bands waar ik bijna alle b-sides van heb gehoord (en ken ;))
|
Robbie Williams/Oasis/Placebo/Blur/Das Pop
|
slayer,korn,limp,slipknot,type o negative en soad
|
Kittie.
|
matchbox 20
blink 182 new found glory get up kids jimmy eat world gameface ataris favez midtown millencolin daar ken ik wel veel/bijna alle teksten enzo van, van de cd's die ik van ze heb dan. |
No Fun At All
No Use For A Name Lagwagon Belvedere NOFX Millencolin Blink 182 5th Plane Left Hand Cheater Bad Religion Pulley Ten Foot Pole Undeclinable Rowwen Heze (nostalgie he) |
Citaat:
euhm, After Forever denk ik wel da'k er heel veel van ken... Within Temptation ook... Maar de meeste bands die ik onwijs goed vind hebben ontzettend veel cd's dus om daar dan alles van te downloaden (ik noem een Goldfinger) |
Children of Bodom
In Flames Eternal Tears of Sorrow Skyfire Meshuggah zingen kan ik zowieso niet ;) |
Alles van Bad Religion ken ik en kan ik meebleren. Zelfde geldt voor Green Day :)
|
uhm
alles van: SoaD Within Temptation jack off jill Linkin Park Ode2us Anouk Krezip :s Marco Borsato :o Abel :p in de richting komen: Marilyn Manson Placebo Kittie Heideroosjes |
Within Temptation, Krezip.. en wel meer,maar daar kan k zo ff niet opkomen
|
osdorp posse
|
hammerfall
heather nova |
my dying bride, the doors (niet alles maar wel heel veel)
en eh....vast nog wel wa bands maar daar laat ik me nie over uit |
-defeat
-nme -heideroosjes oja, en van m'n eigen band natuurlijk.... |
van de red hot chili peppers (bijna alles)
en van no doubt |
rancid helemaal
korn & slipknot ken(de) ik bijna helemaal |
geen een eigenlijk
|
meeneurie-en kan ik eigenlijk bijna bij allen nummers die ik meer dan 3x heb gehoord ofzo :o
|
in een ver verleden....oasis :o *schaam*
nu zit ik echter vaag mee te zingen met de incorrecte lyrics :o |
anouk :D :P
|
Citaat:
|
rammstein
en volumia van voor naar achter, van links naar rechts, zonder en met muziek. hard en in mijn hoofd................. |
Citaat:
|
De mensen die Papa Roach denken te kennen: Jullie zijn er bewust van dat ze in totaal 6 cd's hebben uitgebracht en dat 'infest' niet hun debuut was?
Verder vind ik het knap dat mensen bad religion uit hun hoofd kennen, die band heeft 12 cd's geloof ik uitgebracht.... ok, wat ken ik uit mijn hoofd? Tool Deftones a perfect circle project 86 Ultraspank heideroosjes Spineshank Unjust marilyn manson Staind Static-X Linkin Park Slipknot Glassjaw Sick of it all |
- The mighty mighty bosstones (behalve die nieuwe cd nog niet helemaal)
- dropkick murphy's - L7 - rancid |
Of bíjna helemaal:
- Within Temptation - Ilse DeLange - Krezip |
Dødheimsgard! :D
|
children of bodem, heeft haast geen teksten kan ik ook wel meezingen.
brimstone manegarm finntroll |
Rancid
Nofx Blink 182 No Use For A Name New Found Glory Heideroosjes Bad Religion Neuk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nirvana
|
zijn er vrij veel
maar toch zet ik alleen de favo KoRn neer. |
'TALLICA
PEARL JAM NIRVANA (uit m'n jeugd... HAKKÛHBAR (alle 3 nummers... HEIDEROOSJES en vast nog wel wat bands... |
Meerdere bands, maar in ieder geval Nirvana. Ook al heeft die zoveel nummers.. Was erg grote fan, nu iets minder maar het blijft mooi.
|
korn
anathema tool metallica en nog een hele zooi bandjes die maar 1 of 2 cd's uithebben (suimasen, incense, en wat meer nog) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |