![]() |
Stiekem voorbereid..
Stiekem had ik me voorbereid
Op het moeilijkste sinds lange tijd Heel stiekem had ik me voorbereid Op ons definitieve afscheid Bang dat het me niet zou lukken Dat veranderen niet zou gaan Bang dat het zou mislukken Dat ik alleen zou komen te staan Heel stiekem had ik me voorbereid Of het tenminste geprobeerd, Maar het was zo moeilijk En het voelde zo verkeerd Heel stiekem had ik me voorbereid Op alleen wakker worden Nooit meer naast m’n lieve schat Geloof je me wanneer ik zeg Dat ik het nog nooit zo moeilijk heb gehad?? Stiekem probeerde ik me een leven voor te stellen zonder jou Al wilde ik je niet teleurstellen Maar ik was gewoon zo bang dat ik het niet redden zou Voor niks had ik me voorbereid Want er komt geen definitief afscheid Al waar wij dit weekend afscheid van gaan nemen Is een periode met veel te veel verdriet en pijn Al wat wij gaan doen de komende tijd Is samen gelukkig zijn.. |
geweldug mooi gewoon!
voor al het einde is verrassend,.... dat zou je weer totaal niet verwcahten als je aan het gedicht begint! ik vind hem echt heel mooi! kuz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |