![]() |
Weekendtopic!
Als nou iedere week iedereen vertelt wat er qua muziek, qua leuke kleine bandjes in kleine cafétjes of juist grote bands in grote zalen of onbekende feesten of dj's te vinden is in zijn stad of in zijn omgeving of qua wat hij weet, dan blijft iedereen goed op de hoogte en kan iedereen een leuk weekend plannen en kom je nog eens op plekken waar je nog nooooit ben geweest!
Juah ik begin niet want in de omgeving waar ik woon is er zover ik weet dit weekend niks (en misschien weten andere mensen het dan juist weer wel!) |
volgende week dinsdag 16 sept. spelen the real mckenzies in lierop in cafe de babbelaar, das nie in het weekend maar tis wel leuk
|
vrijdag een paar vrienden van me die optreden in een kroeg en zaterdag green lizard in ons lokale concertzaaltje :)
|
kvin donderdag in dit geval ook alvast weekend
donderdag 12sep . (a.s. dus) Face Tomorrow Effenaar (eindhoven) €6,- vrijdag 13 sep. : The 27 Points, expositie en videoprojecties met muziek: Mark E. Smith (The Fall), Victor Snijheuvel & Rik Van iersel MU, eindhoven (bij witte dame) entree is gratis 20:00 zaterdag 14 sep. Linked Neuk! 69 Charger The Next Fall Abaddon Dawn Broermoats De Koekoek Dorpstraat 49 Lieshout Entree: €3,- |
Citaat:
as vrijdag is 8ball in de badcuyp |
Citaat:
is dat ook in eindhoven?? |
28 September
-Playroll (cd presentatie) -NME -Karma [het Podium, Hoogeveen] 11 Oktober Playroll akoestisch [ICO, Assen] |
za 14 sep Green lizard - w2 in den bosch
vrij 20 sep Favez, Kevlar, 35007 in Patronaat haarlem (favez rocks) vrij 27 sep Belvedere + of no avail - de Wissal/wissel ofzo in Mill (brabant) vrij 4 okt Nerf herder, captain everything, psoma - 013 tilburg vrij 11 okt The Travoltas, the skidmarks in Waterfront, rotterdam vrij 18 okt Explosions in the sky - waterfront rotterdam (vage rock ala sigur ros ofzo...) woe 23 okt (herfstvak.) Last days of april - rotown rotterdam (langzame liedjes, emo/indie) vrij 15 nov Voodoo Glow Skulls - LVC leiden vrij 29 nov Jaya the cat + The riplets - w2 den bosch (riplets is girlie punkrock uit r'dam ala donnas etc) zo...genoeg? |
Vrijdag punk is dead
A.s. zaterdag in Ede Beans, BBK en meer en in Alkmaar ook iets, wat weet ik niet meer precies :D de 21e Venus hill, de hardheid en son of blob in Alphen a.d. Rijn en de 2 weken daarna bandjes in de flaat |
Citaat:
|
moet je www.riplets.nl in de gaten houden, staat nu iig nog niks op over r'dam
|
Citaat:
|
Vrijdag 13 september
Eightball Fury Badcuyp Amsterdam :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |