![]() |
wat is et belangrijkste??
de muziek van een nummer, of de tekst, of de personen zelf of iets anders?????
|
erg minimaal topic hoor..
|
toch maar antwoorden...
voor mij is de muziek het allerbelangrijkste, melodie, snelheid enzow... dus dan is het voor mij punk en ska vooral... de tekst kan wel heel mooi zijn maar als de muziek niks is dan luister ik het toch nie... als de muziek toch iets bijzonders heeft en het heeft een mooie tekst dan vink het ook leuk... dan denk ik aan keith caputo, ambeon, radiohead en dat soort dingetjes... de mensjes zelf boeien me geen flikker... wel belangrijk vind ik toch hoe ze live spelen, als een band live kei geweldig is dan ga ik het op cd ook veeeel vaker luisteren... |
de muziek is het belangrijkste
de teksten boeien me niet behalve als het nazi-teksten zijn, daar luister ik niet naar de bandleden boeien me ergens toch wel, als de bandleden mateloos irritant zijn of arrogant of weet ik veel wat dan is het voor mij toch ergens verpest... |
't Gene wat in een liedje 't slechtst is is het belangrijkste voor mij denk ik. Dus;
Is het mensonvriendelijke tekst dan luister ik 't niet omdat 't slecht betekst is. Klinkt 't K*T dan luister ik 't niet omdat 't K*T klinkt. Enzo.. Met andere woorden, 't is een combi van. Niks is belangrijker ofzo. WOo-oOW! Dat is echt een schokkend antwoord! Orgineel enzo! |
de muziek is het belangrijkste , dan de teksten
personen die het maken boeien me niet.... |
de muziek is 99%.
|
Citaat:
|
Over het algemeen alles, het geheel.
Maar vaak toch vooral de sfeer, of het gevoel dat ik erbij krijg.. |
Citaat:
noem je mij lelijk godverdomme!??!? |
nee maar het lucht wel op
|