![]() |
Jeepers Creepers
Heb net de film gekeken maar wil nu weleens weten wat JULLIE ervan vonden.
Ik vond hem wel spannend soms en wel eng. Maar ohhhhhh zo vaag vooral het einde hoor. |
"Stompzinnig" komt denk ik wel het dichts in de buurt.....
|
Een sterk begin (eerste 15 minuten) dat vervalt in overdreven uitspattingen, irriterende scenes, stompzinnige dialogen en oninteressante karakters. De laatste paar minuten zijn weer sterk.
|
Hij kon inderdaad beter maar er waren een paar goede scenes.
|
En het meest ergerlijke was dan nog dat ze het de beste horrorfilm van het jaar noemden... :rolleyes:
|
De enige die dat zei was Clive Barker, en sinds de meeste Nederlanders niet weten wie hij is hebben ze er maar gewoon gezegd "Beste horrorfilm van de afgelopen 10 jaar".
|
Citaat:
|
Anatomy niet gezien dus ik weet niet wat ik daarover moet denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
nou, ik vond het een van de slechtste! ongelooflijk nep, vooral het einde... |
Barker ziet dus ook praktisch nooit horrorfilms.
|
ik heb die film met 500 man, uhm eigenlijk vooral vrouw, in een grote collegezaal gezien.
ik vond het wel een enge film, vooral het begin. de eerste helft vond ik dan ook leuk, t was heel grappig dat bij schrikmomenten de hele zaal begon te gillen :D schrok ik daar meer van dan van de film |
Sterk begin en einde maar daar tussenin overbodige karakters (pshysic, waar hadden we die voor nodig?!) en scenes (dat hele gedoe met die katten had er ook uit gemogen) en gemiste kansen. Al met al best aardig.
|
Slechte film.
|
ZO bagger!
|
Citaat:
|
ik heb m hier al sinds februari liggen :o
nog steeds niet gekeken |
Citaat:
Verder vat Legatus m'n menig over de film aardig samen. :) |
Citaat:
Zie de quote... |
Vond de film niks aan :) zeggen ze dat het de beste horror film allertijden is nou heb ik gezien viel zo wat in slaap .
We waren met een groep en hadden het echt wel wat spannderd verwacht ( was in bios ) |
Ik vond het echt een slechte film.. in het begin wastie wel leuk..
Maar op het einde ging het net allemaal iets te ver naar mijn idee.. |
Citaat:
|
ik vond Jeepers Creepers zo -> (y)
|
Citaat:
|
Vond em nog wel grappig.. totdat je ineens erachter kwam dat het om een of ander vaag monstergeval ging :) En toen ie ging vliegen lag ik al helemaal in een deuk (das niet goed ;) )
|
Citaat:
|
Ik vond sommige stukjes er goed, zoals dat ie in dat hol viel met al die lijken..ieuwwwww
maar dat er zoown monster achterzat met van die achterlijke vleugels enzow...OMG echt lomp.. ze hadden gewoon een mens moeten doen, dat zou pas eng zijn geweest... |
Er zaten coole beelden in de film, coole stukjes, cool jochje, domme stukjes, dom monster :rolleyes: , cool einde, cool liedje.......
ze moeten het alleen geen horror noemen daardoor verpesten ze al een deel van de standaard verwachtingen die je dan krijgt. |
Citaat:
|
Met een paar vrienden, paar zakken chips en een kratje bier erbij, is het best een leuke film. Kwalitatief zeker niet hoogstaand ofzo, maar wel vermakelijk.
Alleen het "monster" wordt op het einde veel te duidelijk in beeld gebracht, het hele mysterie rond hem zakt als een pudding in elkaar.... *luistert nu naar Louis Armstrong - Jeepers Creepers.mp3 ;) |
Citaat:
|
Ik vind het een hele slechte film (n)
|
Ik had hem een paar maanden terug in de VS gezien....jezus wat een flauwe kutfilm zeg, vooral het hele gedeelte nadat ze in die kelder/put (of whatever) zijn geweest (n)
|
het eerste halfuur vond ik hem bangelijk goed, ik d8 dat het een beklijvend verhaal ging worden vol intriges maar .... daarna maar zwakjes en het einde al helemaal slecht !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |