![]() |
wie kent mogwai?
vraag me dat weleens af...omdat ik maar een iemand ken die magwai ook kent en dat is degene die mij mogwai heeft leren kennen...:)
|
Nou Catharina, ik ben dan de 2e,
Ik heb de cd ' rock action' en 'come on die young' goede band. Leuk voor als je op bed ligt te niksen. |
nou friso
:D ik heb ze alledrie...als het er maar drie zijn....suuper mooi...heb jij ze eigenlijk vorig jaar op ll gezien?? |
ik wist helemaal niet dat jij zulke muziek leuk vindt!
|
is het nou mogwai of magwai?
maarja... wat is het voor iets? |
Citaat:
maar ze hebben dit nog meer uitgebracht: ep+6 rock action 4 track ep come on die young kicking a dead pig : mogwai songs remixed young team ten rapid.... weet niet wat jij hiervan hebt? |
ik ken er één nummer van (geloof ik :o): any day now. die is toch van mogwai he? vind ik een erg mooi lied en ook wel dapper van de band om die als single te kiezen.. tis nou niet bepaald een toegankelijk nummer ofzo. ik had ergens gelezen dat hun platenmaatschappij het er ook helemaal niet mee eens was, maar daarom is het juist wel cool :)
|
ken et ook, vind et wel relaxte muziek
rollerball vind ik een van de betere nummers en burn girl prom queen en punk rock vind ik ook wel aardig Citaat:
|
kvind ze wel goed ja
claire is een koel # |
Kheb Young Team en Come On Die Young. Die laatste vind ik wel een stuk minder dan het debuut maar bevat desondanks mijn favo Mogwai nummer: Ex-Cowboy (y)
|
(y)
|
hebben erg gave muziek jah
aanraders zijn toch wel: Rollerball Punk Rock Cody Waltz For Aidan |
isset niet moguai of hebbe we tt over een ander dan, is kale gast die veel op mtv germany te zien is
|
http://www.mogwai.co.uk/
de mogwai waar dit topic over gaat http://www.punx-records.de/ (DJ)moguai waar jij et over hebt |
Tis gewoon Mogwai en het zijn een stuk of wat kerels uit Schotland. Hoe ze er precies uitzien uit zien interesseert me eigenlijk geen ene ruk...
Mogwai |
mogwai :)
|
sorry sorry :o ben te duits georienteerd, had btw hekel aan dat kutlied van m dus dat komt mooi uit
|
mogwai is toch van gremlins, als die beestjes nog lief zijn zijn het toch mogwais
|
Citaat:
die laatste heeft mijn absoluute voorkeur....een van mijn mooiste cd's... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |