Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Completisten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=212418)

Rick FSB 10-09-2002 07:58

Completisten?

Zijn er hier nog meer mensen die het liefste alles van bepaalde bands willen hebben. Dus naast de reguliere cd's ook nog de demo's, bootlegs/liveopnames, video's/dvd's en meer merchandise kopen (al dan niet in grote hoeveelheden)?

Rick FSB 10-09-2002 08:04

Met downloaden kan je ook veel bij elkaar verzamelen!

Danique 10-09-2002 08:57

dat heb ik een paar keer gehad, dat ik echt fan was en alles wilde hebben.

als kind de bsb
daarna matchbox twenty
blink 182 (kheb ook vinyl terwijl ik geeneens een speler heb, kheb alle singles, sommigen zelfs dubbel omdat er 1 ander liedje op stond, of alleen een ander hoesje had...you get the point)

daarna was ik het een beetje zat om overal achteraan te rennen om alles maar te hebben...dus...nu vind ik het bij sommige bands nog wel cool om alle cd's in het echt te hebben, zoals ik dat heb bij radiohead, deftones, get up kids (bijna alles origineel behalve 2 ep's) dus ja...maar echt dat fan achtige wil ik nie meer, geen geld voor en geen zin meer in

NERD 10-09-2002 09:57

Heb ik gelukkig geen last van, besteed mijn geld liever aan een goed album van een nieuwe en/of onbekende band/artiest dan aan een matig of zelfs slecht album van mijn favorieten, enkel en alleen om de "verzameling" te completeren.

eXo 10-09-2002 14:29

Citaat:

NERD schreef:
Heb ik gelukkig geen last van, besteed mijn geld liever aan een goed album van een nieuwe en/of onbekende band/artiest dan aan een matig of zelfs slecht album van mijn favorieten, enkel en alleen om de "verzameling" te completeren.
Wat hij zegt. ^

Snees 10-09-2002 15:39

op de lange termijn is het wel leuk, maar ik heb liever een uitgebreid cd-rekje met verschillende bands. en downloaden vind ik bij zulke dingen echt niet meetellen.

Infaustus 10-09-2002 16:16

al zit de kikker op een gouden stoel....

Roelade 10-09-2002 16:17

springt 'ie toch weer terug naar de poel... *snik*

TheMANhimselve 10-09-2002 16:54

Ik ben wel een beetje zo iemand maar wegens geldgebrek blijft het vooral bij bootlegs en demo's etc. downloaden. Voor de duidelijkheid ik heb het over QUEEN. Maar ik ben nu wel al aan het sparen als binnen een jaar of 2 de Queen-box uitkomt waar allemaal demo's en niet gereleasde nummers op staan.

NERD 10-09-2002 18:38

Nu al aan het sparen voor een box die over 2 jaar uitkomt?? Wat vragen ze dan in godsnaam voor zo'n box?? :D

ook harrie 10-09-2002 21:33

ik zou wel graag alles van nofx origineel willen hebben maar dat is niet te doen zowat, maar ik ga dr niet speciaal voor op zoek of zo

error_inside 11-09-2002 19:44

Ik ben wel een fan van Silverchair, maar de eerste cd vinnik niet veel aan, dus heb ik die niet. Ik luister nooit singles dus heb ik er maar een van pure massacra, luister ik dus helemaal nooit. Ik zou die single van Luv Your Life wel op vinyl willen hebben, zijn er maar 500 van, maar die zullen nu al wel uitverkocht zijn :(
Maarja, ik heb lmt. ed. van Neon Ballroom en Diorama (al sinds mei, besteld via internet) en mooie herinneringen aan het concert in 1999 te Tilburg en ik heb natuurlijk internet.

Ufke 11-09-2002 20:00

kwilde eerst alles van deftones maar nou niet meer ofzo...

PardonMe 11-09-2002 20:40

ow van sommige bands zou ik dat best willen, als ik er het geld voor had.. :D
maar dat heb ik dus niet..
Dus ik stel me tevreden met de cds :)

konflict 11-09-2002 20:51

Citaat:

Ufke schreef:
kwilde eerst alles van deftones maar nou niet meer ofzo...
family guy (y)

ontopic:

ik heb er a. geen geld voor en b. geen zin in, kost zoveel moeite :)

Rollo Tomasi 12-09-2002 13:12

Ben ik te lui en/of te gierig voor. Ik heb wel wat beters (of iig leukers) te doen.

GRRR 12-09-2002 13:24

ik ben gierig :]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.