![]() |
Waar is iedereen? (Laat me voelen dat ik leef)
Waar is iedereen
Het is hier zo stil Het lijkt wel Of niemand mij horen wil Waar is iedereen Het is hier zo leeg Het lijkt wel Een verlaten steeg Waar ben jij Waar is de warmte, het vuur Het is hier zo koud en leeg Op dit kille uur Laat me proeven Van de ware liefde Laat me zien dat je bestaat Laat me voelen dat ik leef En om de wereld geef De werled lijkt soms blind Voor mijn bestaan Maar ik wil mij niet zo makkelijk Uit het veld laten slaan Stormwind aan zee Rustig loop ik door Vloedgolven aan het strand Loop ik verder tegen de stroom in Ik kijk in de verte Het duister omhult de nacht Een wolkendek verhult de sterrenhemel Mijn lichtpuntjes dovend Laat mij de sterren zien Vervul met een blij gevoel Laat me voelen dat ik leef Geef mijn leven een mooi doel |
Mooi... Herkenbaar ook...
|
de laaste 4 delen doen hem het
het woordgebruik wat in de dit gedicht staat past niet bij elkaar eerst gewoon en dan magisch dan laaste vindt ik het mooiste je zou het gedicht in twee stuken moeten haken xxx sylvana [Dit bericht is aangepast door misspretty (28-02-2002).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fijn dat mensen zich hierin herkennen; weet je tenminste dat je niet de enige bent die zich soms zo voelt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |