![]() |
Labret staafje vs ringetje
Wat vinden jullie mooier?
Ik zet dit topic bewust niet in het 'Algemene piercing-topic', want dan wordt het een rommeltje. Hopend op uw goedkeuring, Met vriendelijke groet, Vampiriaaaa :cool: |
-> Lifestyle?
|
Citaat:
|
Staafje vink mooier, en dan het liefste met een spikeje erop ofzo, niet te groot natuurlijk, maar klein spikeje is wel :cool:
|
kleine ringetjes, of een spike labret
*is trots op roze fluor spike labret* maar ik ga toch ook es een ring proberen, ben alleen bang dattie daarvoor te laag zit |
staafje...maar dan geen spike gewoon een balletje *heeft ook* :)
en dan niet meteen onder je lippen maar iets lager.. |
ringetje!
|
ik vind een ringetje mooier, maar ik wil graag een piercing waar ik beide door kan doen
|
Ik hou mijn lichaam liever vrij van onnatuurlijke gaten... ;)
|
Mijn ouders houden mijn lichaam liever vrij van onnatuurlijke gaten... :\
|
uh. Staafje is wel kewl, mits ie ook echt laag zit... een staafje in een gat waar ook een ringetje in kan is niet leuk :] ringetjes door een gat waar daadwerkelijk een ringetje in kan is dan wel weer leuk. Oh, en het gaat hier om lip-gebieden, in je gezicht. Geen oren, navels, clitorissen en ander vlees.
|
Citaat:
|
het is volgens mij ook maar net hoe je het laat zetten
je kan het gaatje net onder je lip laten zetten en dan past er wel een ringetje in(volgens mij heet dat ook geen labret) of je kan het wat meer onder je lip laten zetten.. ik heb het daar nou volgens mij past daar geen ring goed in maar staafje vind ik sowieso mooier..en dan niet zo standaard zilver want dat is saai Rat |
ligt aan t hoofd en type persoon enzow..
bij mezelf vind ik staafje met balletje het leukst staan, ringetje staat minder en zit zwaar irriej (n) |
kan allebij supermooi zijn, maar 't kan ook allebij erg lelijk zijn..
maar meestal is het allebij mooi. :o |
licht aan wat voor soort bek
maar ik vind ringetje mooier maar dat andere kan ook heel (y) zijn |
Citaat:
|
Citaat:
(sorry, kon het niet laten) |
euhw.. ligt eraan waar...
|
je kan ook nog staafje nemen met ringetje eraan
Rat |
staaf