![]() |
zie hier
ikke ben nieuwe hier maar ga maar ff meteen wat posten, waar ik jullie mening ff over wil hebben :)
http://www.geocities.com/revial_orgy/Elf2x.jpg http://www.geocities.com/revial_orgy/elfjongen1.jpg (y) ? (n) ? |
gatverdamme.
ik heb zoon gruwelijke hekel aan die eeuwige teringelfjes :mad: tekentechnisch is het okeej, maar alsjeblieft doe wat anders met je tijd en teken alles behalve elfjes. vind ik |
was er mis met elfjes??? Nou ja goed ieder zn eigen mening maar ik teken zowieso wel iets andere dingen dan elfjes, maar waarschijnlijk ook iets wat jij dan wel niks zal vinden (de bandleden van rammstein, zijn hele gaaf om te tekenen)
|
Citaat:
|
elfjes, :cool:
k vind ze mooi! :) zeker (y) |
k kan ze niet zien?? :eek:
|
Ik heb ook moeite met het algehele visuele aspect van deze tekening. Bestaan elven alleen wanneer je in ze gelooft? Dan zal mijn moeite tevergeefs zijn.
LUH-3417 - Ik houd niet van elven, dwergen, trollen en andere bosbeesten. |
nou et gata mij er nie echt om of ik erin geloof ofzo, maar ik vind et luek om te tekenen. (hey rammstein word goedgekeurd :) )
|
Titel graag wat duidelijker in het vervolg :)
En je plaatjes doen het niet :eek: |
vin de 1e slecht
hoe het hoofd erop zit het oor die vlecht de neus is beetje vaagjes de 2e is beter maar vin um ook niet mooi :) |
Ik vind ze niet slecht al zitten de oren telkens zo raar. Bij de eerste vind ik het oor ongelooflijk groot (ja, t is een elf, maar toch)en zit het zo kort langs het oog geplakt. En bij de tweede lijkt de lijn van het oor zo in de kinlijn over te lopen. Wat zijn trouwes die streep door de jongen zn ketting en die bolle vorm onder het meisje haar gezicht?
|
Vind ze persoonlijk niet zo heel mooi...
Die eerste heeft een te groot oor, een scheve onderlip en scheve neusgaten..De ogen , het haar en de vorm van het gezicht zijn wel aardig gelukt. Die tweede heeft een te breed en te kort hoofd me t ook een veel te groot oor, die idd in de kaaklijn lijkt over te lopen. Oog de ogen mogen wat meer detail hebben. En schaduwen zouden ook niet verkeerd staan ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |