![]() |
Aan vriend, vriendin, een klacht?
Was vriendschap minder dan gedacht
tot bloemen, dicht, donker de nacht en dood, gezwicht, zo vriendelijk lacht een hart als lood, zo onverwacht Wat mij nou zo diep, droevend bracht en stil, nog steeds dezelfde vracht vergeten, verwaaid, vol zonder macht en huilend, stuk.. jammert zacht [Dit bericht is aangepast door flurry (25-02-2002).] |
|
dis volgens mij al de 4e keer dat ik probeer te reageren op dit geweldig mooie gedicht!
hij is echt heel erg mooi Tjitske, heel eenzaam klinkt ie... ik heb nog maar 38.1 graden koorts (eerst was het 39.2) dus maar hopen dat ik 'gezellig' aan MIJN EIGEN schoolballet kan deelnemen vanavond :S hoest met jou? ik zie je iig vrijdag he? auw auw nah tot dan liefs |
dank je, hij's best wel zuur..
en hannah je moet uitzieken jij.. |
Hmm, teveel rijm IMHO, maar hijz drukt wel heel erg uit...
|
teveel?
Een kenmerk van een gedicht is dat het rijmt, het is alleen 'in' om het niet te laten rijmen, maar dat vind ik meestal niet mooi.. |
Citaat:
Ik zeg ook niet dat een gedicht aan alle kenmerken hoeft te voldoen.. ------------------ GROTE KNOEI - ... [Dit bericht is aangepast door flurry (03-03-2002).] |
zolang het mooi is maakt het toch niet uit of het rijmt? mja zal wel aan mij liggen.. ik vind het altijd alleen maar knap als het rijmt...
ik vind dees wel mooi iig.. http://forum.scholieren.com/smile.gif X |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |