Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Orgasme, te fel? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=212881)

casey 10-09-2002 17:08

Orgasme, te fel?

Tja, het is iets vervelends en 'k vind het raar om te typen, maar goed, 'k doe het toch maar:
Als m'n vriend me goed aan 't vingeren is en ik plots aan het komen ben, dan kan ik er ineens niet meer tegen! Het is een goed gevoel en tegelijk knapt er iets zodat ie moet stoppen. Een beetje alsof iemand je teveel kietelt, dan kan je er plots ook niet meer tegen. Dat is ontzettend stom, want ik wil natuurlijk wel klaarkomen, maar ja.. Ik moet sterker zijn en hem laten doen, maar ik trek zijn hand toch weg want daar kan ik precies niet tegen!
Ben ik nu echt weer de enige die zoiets meemaakt? Heeft iemand van jullie dit al es tegengekomen? :(
En ma laten vastbinden zegt me ook nie veel hoor.

MegaManX 10-09-2002 17:14

heb je het al eerst bij jezelf geprobeerd? misschien ontspan je vanzelf dan ook bij je vriend

casey 10-09-2002 17:25

Mja, ik ben nu net niet zo aan masturberen, dus zelf heb ik het ook nog niet helemaal gedaan..

hoe vervelend :o

*blue angel* 10-09-2002 17:34

komt me heeeeeeeeel bekend voor, had ik ook altijd. je krijgt zo de neiging van hem weg te duwen, desnoods met grof geweld ( ;) ), terwijl je eigenlijk *zooooo* graag wil dat hij doorgaat...
niks aan te doen, afwachten is de boodschap. het gaat voorbij. ik had dat dus ook, maar na een tijd wen je aan het gevoel en kan je hem dus laten doen.

xxx

)Vampje( 10-09-2002 17:51

Heb ik ook wel eens last van, komt denk ik doordat je vriend tijdens je orgasme te hard wrijft. Dan raakt het dus overgevoelig en dat gevoel overheerst.

casey 10-09-2002 18:52

Bedankt voor de reacties, nu ben ik al wat meer gerustgesteld. (y)
Ja, dat te hard wrijven zou inderdaad wel kunnen, we zien wel. :)

Candle04 10-09-2002 20:39

oplossing: handboeien :p

sofie3 11-09-2002 06:45

Hij gaat inderdaad te hard tekeer! Zachtjes masseren is de boodschap. En vooral: pas als je weet hoe je het bij jezelf kan doen, weet je hoe de ander het ook het best kan!

-Meisje- 11-09-2002 11:11

Heb ik ook al gehad, maar dan bij orale seks... Dat het gewoon ZO lekker word dat ik ff niet meer weet waar heen met mezelf :o
Meestal stopt ie dan ff, en gaat erna dan weer verder...

Alicia Silverstone 11-09-2002 11:14

Misschien kan hij beter om dat moment je op een andere plek aanraken, iets verder ervanaf zeg maar...

Esmée 11-09-2002 13:04

had ik ook in het begin, dat ik echt zoiets had van aaargh veel te gevoelig, maar je moet gewoon ff doorzetten dan komt het vanzelf :p

casey 11-09-2002 16:16

ok, thanks voor de reacties! :)
beter instructies geven, effe doorbijten.. en nee geen handboeien :p

sientjuh 11-09-2002 19:33

*herkenning

Wat bij mij helpt is alsik dat gevoel afreageer op vriendlief (raar gezegd). Dus zet die nageltjes maar in zn rug :p
Soms ben ik wel eens bang dat ik m pijn doe, maar hij zegt dat hij t niet erg vindt.
Krijg ook niet die indruk aangezien hij me graag vingert (???)
Hij vindt het geweldig om te zien hoe ik reageer, ik lig altijd helemaal te shaken en dat krauwen is net zo goed een reactie.

Sow, heel verhaal, maar probeer eens zoiets. Misschie helpt het een beetje. Al blijft het vind ik toch nog (op een heerlijke manier) lijden :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.