![]() |
Wat moet ik allemaal in huis halen voor een hanekam?
Waarschijnlijk ga ik over 2 weken een hanekam laten doen.
En ik vroeg me af wat ik ervoor nodig heb..? |
Groenezeep.
Of suikerwater. |
Tondeuse
Haarlak Kam om het te touperen Dat is echt het makkelijkste(en ik kan het weten:p) Zijkanten eraf, flink touperen, haarlak, touperen, haarlak. En jij hebt krullen he? Dan wordt het soms iets lastiger om hem mooi strak omhoog te krijgen (bij mij iig). Maar je moet het gewoon oefenen, hij wordt niet meteen perfect. Ben benieuwd naar hoe het worden gaat:) |
Oja, een fohn is ook handig om de lak sneller te laten drogen:)
|
Mn moeder wil niet aan mn haar gaan prutsen, ze is bang dat ze t verpest, en ik ken niemand die t wel kan doen. Maar hier vlakbij is een kapper die ook hanekammen doet :) Ik heb ook al vaker gehoord dat t met krullen wel lastig word :o maargoed. Ik wil de zijkanten gemillimeterd.. kvind kaal niet zow mooj :o najah, bij mij staat t denk ik niet (n)
|
O, dat dacht ik eerst ook. Toen ik hem eerst had, heb ik het gewoon weggeknipt.
Ik hoop dat ze hem bij de kapper omhoog krijgen:) |
Citaat:
maarjah, waarschijnlijk krijg ik em 2 dagen voor de bruiloft van mn nicht, mn moeder zei : "dan heb je ook weer 'ns iets leuks nieuws met je haar" :o :D |
met tondeuze houd je nog stekels
kan je na het scheren met de tondeuze nog even overheen gaan met scheerschuim en scheermes...helemaal glad :) Rat |
En later SCHAAAM je je dood :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*ziet een impokam in de spiegel...* |
Citaat:
|
behangplaksel werkt 't duchtugste! :cool:
en een tondeuse natuurlijk |
kinderlijm :)
|
groene zeep zuigt
gewoon flink haarlak + touperen althans ik ken een gast die dat doet en dagelijks een kam van 20 cm ofzo heeft |
[nutteloos-modus]Geen idee..[/nutteloos-modus]
[ik-ben-nu-eerlijk-modus]Een hamer zodat je alle spiegels in huis kapot kan slaan zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken.. Ik vind een hanekam bij een vrouw lelijker dan een snor bij een vrouw. En van een vrouw met een snor ga ik over mijn nek..[/ik-ben-nu-eerlijk-modus] |
Wat ook goed helpt, is iedere ochtend voordat je naar school gaat je vingers even goed in het stopcontact te steken.. (y) (y)
|
Citaat:
leuk.. Rhinus: Meestal vind ik het nix bij meisjes, maar er *zijn* ook gevallen waar het wel leuk is (imho), maar dat zijn vaak meerdere kammen naast mekaar. Heb wel leuke fotos gezien toenk bij de kinki zat van meisjes met mohawks.. |
je moet het abbonoment op het zwembad iniedergeval weggooien
een stapel fatsoenlijke punk cds kan ook geen kwaad voordat je belachelijk overkomt, en je moet het iedere week touperen en natuurlijk genoeg kwak om het overeind te houden |
Citaat:
|
Hoe kweek in je in des hemelsnaam toch van die meegaande ouders :eek: DIE WIL IK OOK!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sow, wat zijn er hier toch veel grappige mensen... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
jij lult onzin |
als ik jou was zou ik geen groene zeep in je kam smeren als het regent/gaat regenen want dan loopt dat allemaal in je ogen en dat doet gruwelijk pijn...
|
wauw relaxte ouders dat ze dat leuk vinden (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe het met murrays wax en haarlak, veel haarlak
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kies voor deur nummer twee meneer Hans van der Tocht! |
moet je dan elke ochtend dat ding er weer in maken? dat lijkt me een kutwerk zeg
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ow, en als je krullen hebt: pot blondeer...dan kun je het veel makkelijk omhoog zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en da suikerwater?? waar bestaat da uit?? gwoon suiker met water ofsow?? *snapt nie* :o :D |
whaha... ik oowk zo vandaag tege me moeder: mamm, kwil een hanekam
toen wassut heeeeeel lang stil, zegt ze daarna heel dreug: ik d8 dat je je haren wilde laten groeien maar ut mag wel :) WIEEH :p maar kga dur nog wel ff over na denke... *loved zussen die kapster zijn* :p |
een kam.....:p
veel heeel erg vette wax, gelatine :) en dreft om het er weer uit te wassen :) |
heej het makkelijkste is trendline freeze pudding van goldwell kun je kopen via internet of bij de kapper werkt goed en vergt weinig tijd
http://208.184.62.72/cgi-bin/vp.pl?a...=1032018396584 of veel eiwit in je haar smeren werkt ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |