![]() |
Welk liedje maakt jou zwaar depresief ?
?
|
Ketchup - ketchup song :(
En al helemaal als mensen dat liedje meegaan zingen en dansen :( |
the wall - pink floyd (nix tegen pink floyd, maar da komt door mijn oude muziekleraar...die liet ons die film kijken op een mooie zomerdag...)
|
weeknie... geen ofzo...
|
Sjaak's Depressieve Deuntjes deel 1 t/m 666
|
Witte haasjes, witte kerst - nee, oh nee
|
al die sentimentele troep van andre hazes :(
|
Dreunende haasjes - lekko, kwakko
|
muziek die ik niet leuk vind hoor ik toch niet
dus ik zou eerder verdrietig worden van iets wat voor mij wat betekend oxmo puccino- L'enfant seul (bijvoorbeeld) Rat |
Nogmaals een muzieklesopschooltrauma: Music van John Miles. Als ik de eerste tonen van dat nummer hoor krijg ik al braakneigingen en na 5 minuten (nummer duurt geloof ik iets van een uur of drie) krijg ik zin om dingen kapot te maken. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
|
van muziek word je niet depresief kerel....
|
alles van bobbie farrel :(
|
Citaat:
|
air - the virgin suicides
zowaar een ontopic antwoord |
van Anouk - Michel werd ik eerst zwaar depri, maar dat had iets te maken met m'n ex-vriendin. 't nummer zelf zuigt hard.
En REM - Losing my religion, omdat het op vrijwel elke begrafenis is gedraaid waar ik bij was. |
als ik muziek luister die ik veel draaide in de tijd dat ik wel erg vaak depri was..
zoals radiohead..ja vooral radiohead... |
Citaat:
|
OK, even iets meer on-topic nu, al ga ik geen losse nummers noemen want dat worden er teveel: Nick Drake, Joy Division en 16 Horsepower
|
Alles van vader jacob :(
|
de trillende worsten-wij zijn gelukkig geen achterham
|
Smurfenhouse :(
|
*** Is taking a walk down memorie lane ***
***:(*** Never be the same again - Melanie C If you believe - Sasha Boom, boom, boom - vengaboys The road ahead - city to city R U kiddin' me - Anouk |
metallica, black album. zo wat een zieke tijd was dat.
|
k3 :D
|
Citaat:
|
Nou een zware depressie is idd wat overdreven, maar ik word meestal niet zo blij als ik 'running away' van Hoobastank hoor, komt omdat er een betekenis voor mij achter zit..........
|
geen enkel nummer maakt mij droevig. het woord depressie heeft kennelijk last van inflatie.
|
Staind-Its been awhile
Bush-Letting the cables sleep |
er is eigenlijk gen muziek die me depressief maakt, meestal luister ik muziek om mn humeur op peil te houden
|
Ik ben niet depresief te krijgen en al helemaal niet door muziek.
|
heel cliché, maar...
REM- losing my religion Madonna- Don't cry for me argentina (sorry, weet ff niet meer van wie het origineel is :o) Live- Overcome :( |
Alanis Morisette (ik weet nog niet hoe je die naam schrijft)-That I would be good :(
|
Citaat:
|
The F*cking ketchupsong, argghhh, wa is da toch een dom nummer :eek: :eek: (n)
|
fuel - hemorrhage (in my hands)
blur - no distance left to run addict - gehele cd |
Ligt er net aan in welke omstandigheden ik muziek luisteren (als ik persoonlijk ergens mee zit ofzo). Als me slecht voel dan werkt 'Nofx - Falling In Love' altijd in het negatieve...
Dat heb ik met dat nummer trouwens ook als ik vrolijk ben; dan worrik vrolijker, erg typisch nummer... |
Citaat:
|
the ketchup song
|
ik kan van Tool flink down worden.... Zonde want ik vind het echt geniaal mooie muziek verder.
|
Citaat:
|
allles wat ik op de radio hoor HAAT IK!!! ik werk 3 dagen in week van 9 tot 6 en dan staat die pleuris radio daar aan waar ze 10 keer de zelfde liedjes draaien ! damn wat een herrie
|
Nargaroth - ...und ich sah sonn' nimmer heben
|
nou zwaar depresSief is ietwat overdreven:D maar ik kan wel droevig worden van Starsailor, Radiohead, Tool en verder weet ik het zo ff niet:) maar overigens soms juist ook weer vrolijk...'t hangt gewoon van je bui af
|
Citaat:
Een liedje maakt je niet depressief. Dat doen stoffen die vrijkomen in je hersenen. Je gaat je er depressief om voelen? Dan voel je jezowiezo al niet goed... Een liedje kan aanzetten, maar niet zelf maken. |
geen enkel nummer.
|
REM - Everybody Hurts, omdat elke keer als we het in de auto luisteren, mijn moeder zegt dat ze dat nummer op haar begrafenis gedraaid wil
|
Mieke Telkamp - waarheen waarvoor!
|
Alles met Britney.
|
Citaat:
Allemaal leuk aan aardig zulke mierenneukerij maar dat levert natuurlijk een veelste lange topic-titel op: "Tijdens het beluisteren van welk liedje komen er stoffen vrij in je hersenen die je ertoe gaan aanzetten dat je je depressief gaat voelen; daarbij in ogenschouw genomen dat je je waarschijnlijk zowiezo al niet zo goed voelde?" Dat schiet toch niet op?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |