![]() |
kwestie:bal ophalen op training
de trainer was boos op mij omdat ik zei dat degene die de bal over het hek schiet de bal zelf maar moet halen en meteen daarna en niet na de training.
de trainer zegt tegen mij dat iedereen hem maar moest gaan zoeken wat ik dus nergens op vind slaan want je zag zo wie hem er over schoot en degene die schoot weet ook waar die ligt. wat vind jij moeten we samen de ballen over het hek gaan ophalen of moet degene die hem schoot hem meteen ophalen. zet je mij in het gelijk of me trainer en wat als ik gelijk heb wat zal ik tegen de trainer moeten doen |
IK vind dat jij gelijk hebt maar daar schiet je ook nie veel op want:
1. ik heb n hekel aan met zn allen naar een bal zoeken 2. als je hem gelijk haalt heb je veel meer kans dat je nog weet waar hij ligt/dat ie intussen nog nie is gejat. 3. de trainer heeft helaas altijd gelijk ben ik het afgelopen jaar op vrij harde manier achter gekomen, ook als hij geen gelijk heeft/liegt/totale onzin uitkraamt/uitgelachen wordt door iedereen 4. wat je er aan moet doen ligt aan wat voor soort trainer je hebt, met sommige is echt niks te beginnen met anderen wel. Blijf er iig niet over zeuren totdat het de volgende keer weer gebeurt, zeg er dan pas weer wat van. |
2, die zei ik dacht ik al :o
|
Je hebt gelijk,ons trainings veld ligt naast een slootje gelukkig zijn wij niet scheef:D;)
|
gewoon zelf je bal halen en als t na een minuut of 5 nog niet lukt met zn 3en ofzo
|
Bij ons moet degen die hem erover schiet hem ook altijd zelf halen en wel meteen. Waarom zou iedereen de bal zoeken???
Maar bij ons hoeft de trainer niet te zeggen: Haal de bal. Dat doet men zelf al. Ik stel jou dus in het gelijk. |
Ik zou een motie van wantrouwen indienen!
|
tsja voetbal is en blijft een teamsport... dus het team kan verantwoordelijk gesteld worden voor een actie van een individu..
|
Citaat:
zou me ook drukker maken om andere dingen veel plezier met voetbal! |
ik zou stoppen met trainen en een cursus nederlands volgen
daarna zou ik mn excuses aanbieden aan die trainer, omdat je die bal toch zelf over dat hek hebt geschopt en dus sowiezo zelf moet halen wat zou je doen als je schooltas van je fiets viel als je richting school fietst... denk je: aaah die pik ik op de terugweg wel op, of denk je: hmm, als ik m niet snel pak vergeet ik misschien waar ik m ben verloren, en misschien issie wel gejat! i hope you get the picture |
ow tsja, hebben wij ok gehad hoor.
EN tsja ik vind het niet zo'n ramo hoor, de trainer bepaald wat wij moeten doen he :) Anders zijn wij zulke luizakken en zeikerds die niet de bal willen gaan halen.. ;) Maar ik zou het opzich geen probleem vinden, als iedereen moest moest zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |