![]() |
Suggesties??
Aanstaande zaterdag is een van m'n vriendinnen helemaal alleen thuis!(het kot voor haar alleen!)
Ze heeft 2 vriendinnen uitgenodigd en 3 vrienden! En we zouden een film willen bekijken in de vooravond, om daarna lekker af te zakken en een feestje te bouwen! Maar we zouden graag wa suggesties/voorstellen hebben van films! Zowel horror,komedie, het mag ook romantisch zijn... we zijn toch met 2 koppels en 2 vrijgezellen,maar da is nie zooo erg!! Gewoon een paar goeie films opgeven!! Merci Lieve |
John Dahl's JOYRIDE (met Paul Walker, Steve Zahn)
Mark Pellington's THE MOTHMAN PROPHECIES (met Richard Gere) Larry Clark's BULLY (met Brad Renfro, Nick Stahl) |
Lord of the Rings
|
Citaat:
|
The crow is errug goed( alleen deel 1, de andere 2 delen+de serie zuigen zwaar!)
Mijn persoonlijke favorieten zijn: Saving Private Ryan (TIP:rook eerst eens een joint en kijk em dan!), en Americain History X. MMMmmmm, eens denken, wat zijn nog meer mooie films :confused: -The Mothman prophecies (horror/suspense) -Jeepers Creepers (horror/suspense) -The time machine (errug goede muziek, aanrader) -Gladiator -Forest Gump -Zoolander (komedie) -Highlander 1 Is dat genoeg :) |
Uh ..i k heb de Mothman Propecies ook gezien, en ik vond d'r echt geen zak an, veels te langdradig en ook het acteerwerk van Gere kon me nie echt boeien.
|
Silence of the Lambs , zware horror/thriller :) Ik heb 'm gister half gezien, en hij lijkt me tot nu toe best eng
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |