![]() |
romantische moment!
Hey iedereen,
m'n vriend en ik zijn al een tijdje samen en zitten nu zo'n beetje in een dipje! School voor mij terug begonnen,hij moet volop werken! Beide moe! Zien elkaar veel minder enzo... En ik zou graag eens een romantisch moment creëeren! Maar er is wel een probleem! Het moet buitenshuis zijn,want hij mag nog niet binnen bij mij thuis EN ik ken zijn ouders nog niet zoooo goed dat ik daar al meteen ga aankloppen voor hun hulp! Ik wil dit helemaal alleen kunnen doen! Maar zijn er mensen die suggesties hebben om een romantisch moment te creëeren??? Greetz Lieve |
Probeer eens naar de bios(film kun je zeker zelf wel indenken), uitgaan naar cafe, disco of andere uitgaansgelegenheden.... in het weekend heb je denk ik geen school dus... of confronteer je vriend met die vraag; kunnen leuke dingen uitkomen ;)
|
ZetraX, je ideeën zijn leuk, maar niet bepaald dat romantisch gedoe dat ze zoekt?
Romantisch kan bv. zijn schaatsen, wandelen & picknicken (tja, heb je beide weersomstandigheden hé :D), dineetje Mind you... zelf ben ik ook niet zooo voor die dingen hoor, ik ga ook liever gewoon es uit of lekker thuis ;) (maar dat kan dus niet in haar geval) |
Citaat:
|
Picknicken als het lekker weer is, naar de dierentuin, naar het park, een strandwandeling.
Schaatsen is idd ook erg leuk met zn tweetjes :) Kijk eens of er zoiets bij jou in de buurt is, dan kom je misschien op nog meer ideeen. |
Thanks!!
Ik heb al ietske in gedachten!! Greetz Lieve |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat???
Wel, ik heb met zijn broer iets afgesproken! Hij gaat elke week, op dezelfde dag naar zijn broer!Juist voor hij gaat trainen! Zijn broer zet hem normaal af aan de voetbal! Maar hun huis ligt op de weg,en dan pikken ze normaal zijn sportzak op! Maar nu pikt hij zijn sportzak niet op! Ik zal dan toch al bij hen thuis zijn! Met het huis voor ons alleen! En daar zal een verrassing staan! Maar wat ... dat zeg ik niet! Want een paar vriendinnen van mij komen hier ook regelmatig langs en die durven hun mond wel eens voorbij praten! :eek: Gelieve allemaal voor mij te (y) (y) (y) !! Greets Lieve |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |