![]() |
niet buffy maar SPIKE!!!
ik vind spike een stuk leukerder dan Buffy zelf (of angel trouwens) ik vind spike zonder chip en met chip lief, maar angel is alleen leuk alsie angelus is en dat gebeurt vast niet meer.
|
Néé!!
DAWN |
Yup, 1 stem voor Spike hier. Buffy is een egocentrische troel en Angel een humorloze saaie gast. Spike heeft gevoel voor humor.
|
Citaat:
Offert zichzelf op om de wereld te redden. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm....Willow! |
Citaat:
(ik ga niet eens vragen wie de neuk nou weer spike is)... |
Buffy is vooral egocentrisch in de afleveringen dat ze te maken heeft met Faith (ik denk aan de crossovers met Angel). Ze heeft inderdaad haarzelf opgeofferd aan het einde, maar door de series heen heeft haar karakter toch behoorlijk wat "alles draait om mij, mij, mij, mij, mij, mij, MIJ!!" trekjes.
(ja ik weet dat ze de hoofdpersoon is. Kijk 'Sanctuary' (Angel episode) nog maar eens goed.) |
Spike?!?! *moet kotsen* Néééé! (n)
Ik wil GILES!!!! (y) Ripper :) |
Citaat:
|
Citaat:
spike is overigens wel leuk, willow is leuk als ze vampiertje is :D |
Citaat:
http://www.heavenlycelebrities.com/P...lba031_jpg.jpg |
Waar gaat dit topic eigenlijk over :confused:
Willow, Willow, Willow, Willow, Willow, Willow (y) |
Ik vond eigenlijk iedereen die een keertje in Buffy, the vampire slayer heeft gespeeld wel leuk/goed...
altijd uitzonderingen... die ******* Riley bijvoorbeeld... :( blij dat die weg is... :D Spike is grappig, Buffy is leuk, Willow is liev, Angel is ook humoristisch... zit wel goed... :D |
Citaat:
Ripper |
:D doe ik ook... :)
nooit de show Angel gezien dan? daar is die wel lachuh in... :) maar idd, als Angelus is die toch echt wel ut :cool: |
Angel (de serie) was in het begin echt veeeeel; beter dan Buffy, Angel was mysterieus, duister etc. etc.
Maar sinds het vorige seizoen is 'ie ineens een of andere grapjas geworden :mad: Man, dat past dus echt niet bij Angel, hij wordt net als Spike, een softie. Spike was echt helemaal de man, totdat ie "gedwongen"ging samenwerken met de scooby-gang. Look at the poor bastard nowadays, such a shame. Maar nu weer on-topic: Spike kicks buffy's ass everyday! |
ach, vind spike nog steeds harstikke coolio... :D
|
I want spike to be a vampire again.
|
Citaat:
zo ja: vin um zo ook wel leuk :) maar idd met al die goeie demonen gaat de lol er een beetje af soms.. |
ergens in mijn spoilers geheugen kan ik me nog wel wat leuke afleveringen herinneren die nog moeten komen met Spike... :D
|
laten we het gewoon houden op willow :p
|
iz is ook :cool: :D
|
Spike is echt zo lief nu ie verliefd is op buffy, vond het ook zo zielig dat ie gisteren stond te hulen en xander helemaal kwaadop hem werd :(. Maar Spike moet niet voor altijd goed blijven want dan is het ook niet leuk meer.
|
Ik vond Spike alleen maar leuk toen ie nog slecht was (n)
Voor de rest vind ik Willow en Tara LIEV :o |
Citaat:
|
Spike en Giles! Spike en Giles! WAAAAAAAAAH! Awoe ik ben gefrustreerd... (y)
[edit] Angel is alleen leuk als'ie Angelus is... en das idd niet vaak...[/edit] |
Citaat:
*zucht* :rolleyes: Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een stel fanatieke fans zitten hier zeg... :D ruzie maken omdat Buffy wel of niet egoïstisch is... :D heb nieuws voor je... vind ze zelf ook (in de serie dan, heeft ze toegeven dat ze een egoïstische rol speelt, in ut echt schijnt ut niet zo te zijn... helaas kan ik dat niet bevestigen... ;) )
|
face it:
angel is de man en spike is een lozer die als een hondje achter buffy aan loopt |
Citaat:
(En ja, ik masturbeer wel eens, zoals iedereen (maar niet op een zielige manier zoals naar posters kijken en dan je bevredigen).... maar we zitten hier niet op Sexualiteit...) Ripper |
euh... in ut kader van geen TC's over topics op dit forum gaan gooien... zullen we het geruzie maar gewoon plaats laten vinden via de zalige chatschermen van MSN, waarmee je mensen gewoon kan blokkeren, en ut forum heel laten? :D
|
Spike kent de Ramones...
|
Dat Spike de Ramones kent is meteen al in z'n voordeel. Hij Roelt.
Verder: Buffy - Mwoa, niet de leukste. :( Xander - Chouette! :D Willow - Lief heksje. :) Tara - Saai heksje. :( Giles - Most Datable Librarian. ;) Angel - Boring... :rolleyes: Riley - Sucked. :o Oz - Droge humor. Leuk wel. :p Gunn - Leuk. :) Wesley - Zo saai dat ie leuk is. :) Cordelia - Ja, die is gaaf. :cool: Drusilla - Eng mens. :mad: Positief. Ben ik nog iemand vergeten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind m erg grappig trouwens: "If I had killed Merl, would I have brought doughnuts?" *gniffel* Maar Spike is liefff :)! Hij moet wat met Buffy krijgen! Tara vink trouwens maar een stome mensje. |
Citaat:
Daar heb je internet en MPEGbestanden voor :rolleyes: |
Spike is echt relax :)
Een keer in een Angel aflevering: "Quick to my Angel mobile" DAT was nou eens grappig :) |
Citaat:
Ripper |
Citaat:
Hell *spreekt bezweringen uit* DO NOT SPEAK OF SUCH THINGS! :mad: ;) |
Citaat:
....We leven in Nederland. Een democratisch land met vrijheid van meningsuiting. Als ik dus wil zeggen dat Spike sucks, zeg ik dat gewoon. :p :p :p ;) Ripper |
Citaat:
Als hij zuigt kan ik daarin komen... :o |
*leest teveel slash..**
Hehe, kan ik volkomen inkomen Morgan.. ;) |
JAAA SPIKE IS THE BEST! (cool, sexy en droog!)rood
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |