![]() |
Mijn Ouders
Hoihoi,
Op vakantie heb ik een hele leuke jongen ontmoet. We zijn 10 dagen met elkaar gegaan en zijn nu nog steeds samen(2 maanden). Wel jammer is het dat hij 125 km verderop woont. We kunnen elkaar alleen in de weekends zien. Als ik s'avonds dan weer afscheid moet nemen van hem is dat best moeilijk. Daarna ben ik dan meestal ook chaggie. Maar me ouders begrijpen dat niet! Ze zeuren dat ik niet zo zielig moet doen omdat het binnenkort toch uit gaat. Ik heb dus steeds ruzie met mijn ouders! Hoe kan ik ze duidelijk maken dat ik egt gek op mijn vriend ben en niet van plan ben hem snel te dumpen?? Iemand een idee?? xXx Me |
Citaat:
|
ik denk dat vertellen niet helpt. laat je vriend een keer overkomen en laat ze maar zien dat je echt gek op hem bent. ik denk dat dat een van de weinige dingen zijn die je kan doen, gewoon laten zien!
|
Citaat:
Ik heb best vaak vriendjes gehad maar dat was gewoon heel anders...als ik ze dit zeg lachen ze me gewoon midden in me gezicht uit....ach jaah...ouders :rolleyes: |
Mijn oplossing: Niks van je ouders aantrekken :D
Ikzelf heb ook best vaak vriendjes, maar dat wil niet zeggen dat het snel uitgaat. Als ik een vriendje heb duurt het altijd wel een paar maanden en ben ik ook echt gek op diegene. Bovendien is het aan mij om te bepalen of ik gelukkig ben met iemand en of ik bij diegene wil blijven. |
Citaat:
Maar uiteidelijk zag ze toch dat ik helemaal gek op hem ben. Dus ik denk dat het je wel geduld moet hebben met je ouders. (=moeilijk) Veel succes groetjes ellen |
Tja ik zou proberen me er niks van aan te trekken..
En ik zou me gewoon even terug trekken als hij net weg is, dat je even zelf lekker chagrijnig kunt zijn, *Feeling Sorry For Yourself* gewoon ff in je eentje zijn.. Dan heeft ook niemand er last van dat je chagrijnig bent! Tja je kan ook zeggen natuurlijk dat je het niet leuk vindt dat ze zo reageren, maar dan is het nog altijd maar de vraag of het helpt enzo.. of ze ook echt hun mond zullen houden.. |
Praten heb ik al heel veel gedaan maar dan lachen ze me dus uit...
Ach jaah ik denk dat ze dr na een tijdje wel achter komen dat het serieus is tussen ons en me dan met rust laten... |
ach joh, zo ging/gaat het bij mij ook... negeren. praten. en lekker laten doen. dan komt alles goed. als je eenmaal 2 jaar bij elkaar bent vinde ze alles goed. en geloven ze het vast wel.
|
wacht maar af. Ik heb ook een uit de hand gelopen vakantie liefde, en we zijn nu ookal ruim een jaar bij elkaar :d
Je ouders zien het vanzelf wel in |
Citaat:
|
Je kunt ook bij jezelf denken "ik ben naïef, laat hunnie [je ouders] maar kletsen."
|
Citaat:
|
en misschien moet je niet zo sjaggie doen.. want dat had ik ook met een van me exen die in een ander provincie woonde.. die zag ook maar per twee weken in een weekend.. dus kortom een weekend niet en de andere weekend wel.. en als het dan zondag afscheid nemen was werd ook heel sjaggie en daar irriteerde mijn familie zich heel erg aan.. en toen had ik besloten om gewoon niet meer sjaggie te doen.. als ie weg is.. maar goed inmiddels is het met die knul uit.. en heb ik al bijna twee jaar een lievere vriendje. :) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |