![]() |
Na hoe lang gingen jullie met jullie eerste bedpartner naar bed?
Na hoeveel uren/dagen/weken/jaren?
|
Ikheb nog nooit een Bed partner geha dmet wie ik neit naar bed ging :P
ehm ik heb welles vriendinnen gehad naja hadden al sex oordat we iets hadden :| en ook vriendinnen waarbij het even duurde , maar ook vriendinnetjes waarbij ik het helemaal niet wou :) |
es denke.. zaterdag nacht voor het eerst gezien in disco.. zondag afgesproken..
Maandag ik naar hem.. dus na 2 dagen. |
Het wordt pas een bedpartner op het moment dat je met diegene naar bed gaat. Beetje vreemde vraag.
*heeft geen bedpartner* :( En als ik dat technisch gezien wel zou hebben, zou ik haar niet zo beschrijven. |
2 weken. Nuttig.
|
5 minuten ;)
|
stipt twee maanden. niet te lang en niet te kort gewacht :cool:
xxx |
1 week :o
|
2 maanden ofzo....
|
ongeveer 2 maanden.
|
3,5 maand......
da was een paar dagen geleden:D |
2 dagen voor we 4 maanden samen waren
|
Anderhalve maand ofzo
|
14 maanden...
|
twee weken
|
Nog niks........ wel al vriendinnen gehad maar niet naar bed geweest. Wel in me eentje natuurlijk :P
|
1 maand
(nuttige reply) |
Citaat:
en ja, dit is een nuttige reply, ze vroeg er toch om? |
:o op dezelfde avond dat ik hem had ontmoet....
|
na 2.5 maand...
|
5-6maanden denk ik.
|
1 maand.
|
hehe wij staan nog op record van meeste zelfbeheersing :D
|
3 maanden
|
Citaat:
|
3 weken
|
Citaat:
het was wel ong. 14x een weekje zeg maar.. en daarvan 2 of 3 weekjes samen in 1 bed slapen... en in die tussentijd verlang je ook dondersveel naar elkaar.. dus ik denk niet dat het meevalt hoor.. anders zoude we het nog wel een jaar vol kunnen houden.. wat ons niet meer lukt...denk je eens in... dat je 18 maanden moet verlangen naar seks... dat hou je toch niet vol :confused: dusja na 14 maanden ging het ook niet meer langer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weuh... ongeveer twee maand.
|
Citaat:
|
precies drie maanden!!
|
na een maand ongeveer maar ik heb er ook geen spijt van ben nu nog steeds met hem.
Love ya 4 ever :rolleyes: ciao |
een half jaar
|
ik zag hem...
gingen maanden overheen dak hem weer zag,maar ik sprak hem wel toen ik hem weer zag toen uhmm t was niet veel later.. ovigens niet van zoenen naar "het" ofzow maar toen kwam wel t wat intiemere werk :) |
Citaat:
|
ik ging voor het eerst naar bed na 3 maanden maar we deden het pas na 4 maanden omdat we er allebei gewoon nog niet klaar voor waren
|
Citaat:
|
na anders halve maand ongeveer,we waren erg zekers van elkaar......we hadde ook een jaar gehad...en ik ben zo stom om het uit temaken,maar nu hebbe we weer wat...(gelukkig)
|
Na 2 maanden...
|
Citaat:
magk nu knuffel ? ;) |
Citaat:
*Knuffel* Asjeblieft |
Citaat:
|
Citaat:
Oh jee maar dat doe ik nu toch..Nou ok voor de laatste keer *knuffel* Dan plakken we er ook maar gelijk iets voor in het topic aanvast: Had het voor jou veel waarde "de eerste keer" voordat je het deed..Ik bedoel keek je er naar uit? |
Citaat:
en het is niets tegengevallen.. 't was geweldig :) |
bijna 4 maand
|
Citaat:
|
kende haar 2 weken
|
Citaat:
Kijk, nu wil ik het ook echt, en dan weet ik dat het ook gaat lukken :D Nu alleen een slachtoffer vinden... :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |