![]() |
faces tommorow
Kheb vrijdag faces tommorow gezien
Godnondeju wa zijn die geweldig kheb een uur ofzo met die zanger staan buurten echt een geweldige vent als ik homo was zou ik spontaan verliefd op hem worden :-) maaruh wat vinden jullie van ze? kheb de cd gekocht echt cool vond ik die en voor degene die die heeft die stem is net muse of heb ik dat alleen maar |
Het is face tomorrow.
Vind de stem totaal niet op die van muse lijken. Die van muse is enorm hoog. Ja weet niet waarmee ik die van face tomorrow moet vergelijken. |
ehmzz heb face tomorrow op LL gezien.. maar heel even.. maar vond het kewl klinken..
iig niet op muse :confused: Ik ga ze weer luisteren op zomaarpop :d |
ze roeleren idd....maareh, khoop dat ze wil hier in de buurt (=apeldoorn) komen binnenkort
|
Citaat:
Face Tomorrow is leuk.. heb ze gehoord op Lowlands :) En ga dus ook naar Zomaarpop waar ze komen optreden. |
ja kheb ze op lola gezien...
vond het kewl.. en ik ga naar zomaarpop... maar dan niet voor face tomorrow... maar tis zeker een leuke bijkomstigheid! :D |
Citaat:
eeej saaazje ik ga ook naar zomaarpop kank je eindelijk zien wel jammer dat The Next Fall ook komt :p:p:p greetz |
ik ga er vanavond heen :)
|
Citaat:
komt toch op een andere dag hoor... kewl, misschien zie ik je wel! :D |
Citaat:
|
ik weenie...
alst goed is kank met TNF meerijden en ik ga dus met hun mee heen en trug... als zij vroeg trug gaan ben ik ook weg duz... |
kheb ze ook op lowlands gezien
en gister wederom in de effenaar, wat erg gaaf was, alleen was et nie zo druk...dus sfeer in zaal vonk beetje lam, maar optreden was erg goed imho |
ja was idd wel gezellig, maar het was echt niet druk, en ik vond het geluid van FT nogal aan de softe kant..als de gitaren wat harder stonden klonk het een stuk gaver
wel merkbaar dat "Worth the Wait" -het- nummer is |
klopt, worth the wait, viel erg goed in de smaak bij et publiek ja
maar goed....wel leuk postertje aan overgehouden :) |
het was idd erg cool gister, ik zag ze voor het eerst, die zanger kan toch ontzettend goed zingen
voorprogramma was trouwens ook niet mis |
trail by fire, was dat toch?
kvon ze wel ok, alleen ze leken echt gruwelijk moe....vooral die 'gezette' zanger...dus bes wel gebrek aan kracht...von ik |
waaaah die ken ik echt al zes jaar ofzo./... me zus heb wat met de zanger gehad :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |