![]() |
ff wat zeggen
Ik moet ff wat zeggen
mn grensen verleggen de tijd is daar voor het grote gevaar een plaag van neefjes die lopen te dissen maar zij die zich vergissen zal ik zeggen wat zij missen hou het echt hou het puur en oprecht dus ga niet dom lopen lullen over iets wat nergens op slaat want straks is het te laat om je mening uit te spreken. Klier :-):cool |
Maximaal twee gedichten per dag, lees het announcement, te vinden boven aan de pagina.
|
Te gerijmd. Wederom is het ritme waardeloos.. Je moet zinnen niet Kort en Lang door elkaar doen..
moet ff wat zeggen mn grensen verleggen de tijd is daar voor het grote gevaar een plaag van neefjes die lopen te dissen maar zij die zich vergissen zal ik zeggen wat zij missen hou het echt hou het puur en oprecht dus ga niet dom lopen lullen over iets wat nergens op slaat want straks is het te laat om je mening uit te spreken. Die zijn MAAR ZIJ DIE ZICH VERGISSEN ZAL IK ZEGGEN WAT ZIJ MISSEN is veel te lang, past niet in het geheel.. Verder spreekt het gedicht me ook niet aan.. |
Citaat:
En dat twee posts per dag, ach, genoeg mensen die dat hier doen, dus om dáár nou iemand over te gaan zitten 'dissen'... |
Citaat:
Verder: het beleid is nou eenmaal 2 topics per dag. Alle Gedichten die hier meer zijn gepost, worden in een andere topic bijgezet. Hij moet zich gewoon aan het beleid houden. Dat is er niet voor niks. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |