Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Beste nummers van Cradle... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=213531)

metallady 11-09-2002 10:15

Beste nummers van Cradle...

Beste nummers van Cradle of Filth?

Come on and gimme your sh*t...

Kijken hoe de meningen uiteen lopen...

Her Ghost = my favourite

WelcomeHome 11-09-2002 10:50

mja ik ken er eigenlijk maar weinig van. Nooit echt in de band verdiept. Her ghost in the fog is wel een goe nummer ja.. Gothic romance ook wel

metallady 11-09-2002 11:04

The Forest whispers my name...
Gothic Romance = idd best mooi

WelcomeHome 11-09-2002 11:19

<offtopic> welkom op 't forum btw </offtopic>

metallady 11-09-2002 11:29

Dankjewel!!!
You've taken more on your shoulders that you might have expected at first look...
Apparition from the pits of hell...

arrebar 11-09-2002 12:20

uit al dat eentonige gekrijs en walgelijke keyboard gedoe kan ik geen beste nummer opmaken, het ergste vind ik dat ze venom's black metal verkracht hebben

Infaustus 11-09-2002 12:39

cof heeft geen mooie nummers

White Cluster 11-09-2002 12:56

summer dying fast

sukKelgirl12 11-09-2002 13:23

Malace Through The Looking Glass
Cthulhu
Queen of Winter, Throned

Roelade 11-09-2002 13:34

Citaat:

metallady schreef:
n from the pits
KUNTAUTCULT!!

p33r 11-09-2002 13:42

dat nummer waar ie zo mooi krijst,

Droyd 11-09-2002 13:56

Bwa imk hou niet zo van ze...maar gotverdomme met wat voor soort argumenten de mensen hier afkomen, dat snap ik niet? ééntonige gekrijs...Immortal enzo krijsen toch ook wel aardig, die hoor ik wel graag....maar cof wordt gewoon gedissed omdat ze aantrek hebben bij jonger publiek...zwak

Als ik ze echt goed vond ging ik er sowieso voor uitgekomen hebben...ik vind ze slechts matig :)

Ulfheðin 11-09-2002 14:04

To Eve The Art Of Witchcraft

Ulfheðin 11-09-2002 14:06

Citaat:

Droyd schreef:
Bwa imk hou niet zo van ze...maar gotverdomme met wat voor soort argumenten de mensen hier afkomen, dat snap ik niet? ééntonige gekrijs...Immortal enzo krijsen toch ook wel aardig, die hoor ik wel graag....maar cof wordt gewoon gedissed omdat ze aantrek hebben bij jonger publiek...zwak

Als ik ze echt goed vond ging ik er sowieso voor uitgekomen hebben...ik vind ze slechts matig :)

Nu moet je wel even het verschil tussen immortal en cof inzien

Cof richt zich juist op het jongere publiek door het glam gehalte (waar ze overigens niet heel erg omheen draaien) en dat valt te horen in de muziek. Zang niet eens zo zeer, die hadden ze al bij de eerste demos maar de sfeer is mijns inziens sterk achteruit gekelderd. Immortal heeft een heel andere aanpak, maar beiden is het muziek en daarbij geld dat de smaak per persoon verschilt.

Rhinus 11-09-2002 14:16

Citaat:

Infaustus schreef:
CoF heeft geen mooie nummers.
Ik ben 't eens een keer met Infaustus eens.

Hoewel 't begin van die ene Iron Maiden cover wel mooi is.

Wouter Youth 11-09-2002 14:43

Citaat:

Rhinus schreef:

Ik ben 't eens een keer met Infaustus eens.

Hoewel 't begin van die ene Iron Maiden cover wel mooi is.

Hoewel ze die Misfits-cover beter niet hadden kunnen maken.

ScarletWithin 11-09-2002 14:51

Cthulu Dawn vind ik het mooist....Dusk And Her Embrace ook wel...

Nighttime Bird 11-09-2002 14:54

Funeral In Carpathia

Hypocrisy_Female 11-09-2002 15:17

en dat noemt zichzelf een metallady? wrom niet nu-metallady?

je$u$ crust 11-09-2002 15:58

Citaat:

Hypocrisy_Female schreef:
blaoooiiiuuuuueeeeiiuuuooooottttt

*kijk mij een kutscheet in je gezicht laten*

Master of Puppets 11-09-2002 16:12

Citaat:

niet iedereen kan zo true zijn als jij, al zouden we dat natuurlijk wel willen.

ontopic: From The Cradle From Enslave vond ik vroeger wel een gaev nummer maar tegenwoordig luister ik der niet meer naar.

Footprint 11-09-2002 16:18

Citaat:

:)23

Lateralus 11-09-2002 16:45

torture soul asylum vind ik denk ik toch wel het coewlste nummer van cradle of filth :) from the cradle to enslave is ook wel goed. maar ik luister er tegenwoordig niet meer zoveel naar.....

Snees 11-09-2002 17:38

ook slechte bands hebben een beste nummer (wat niet betekent dat dat goed is ;-)
Scorched Earth Erotica ofzo

Droyd 11-09-2002 18:52

Citaat:

Ulfheidin schreef:

Nu moet je wel even het verschil tussen immortal en cof inzien

Cof richt zich juist op het jongere publiek door het glam gehalte (waar ze overigens niet heel erg omheen draaien) en dat valt te horen in de muziek. Zang niet eens zo zeer, die hadden ze al bij de eerste demos maar de sfeer is mijns inziens sterk achteruit gekelderd. Immortal heeft een heel andere aanpak, maar beiden is het muziek en daarbij geld dat de smaak per persoon verschilt.

Tuurlijk...Immortal verschilt ontzettend van COF, zeker qua sfeer...Maar het ging erom dat ik iets aan het verstand wou brengen, en dat klaarblijkelijk met de verkeerde aanpak ;)
COF is niet echt mijn stijl maar is er dan zoiets als een slechte band? Sommige mensen stellen dit soort muziek sterk op prijs, anderen minder...en dit is bij elke band in bepaalde mate zo...
Het feit dat mensen deze band de grond boren is zeer opmerkelijk...Ik vind anderzijds dat mensen die zich verdiepen in een bepaald muziekgenre die zich het recht toe eigenen om de populairste bands te flamen minstens even laag bij de grond als kinderen die massaal naar een bepaalde gaan luisteren...
Gewoon negeren is ook een optie...

Ok dit moest er even uit

]{ing 11-09-2002 18:58

mja cradle gaat wel, heel soms, maar ik zou niet weten hoe een nummer heet dat ik goed vind ookal heb ik wel een aantal albums :confused:

ForestSpirit 11-09-2002 20:33

Tis niet echt mijn stijl meer maar ik vond Her ghost in the fog wel leuk :o

Droyd 11-09-2002 20:34

Je hebt er zelfs je nick op geinspireerd, correct me if I'm wrong :D

ForestSpirit 11-09-2002 21:00

Citaat:

Droyd schreef:
Je hebt er zelfs je nick op geinspireerd, correct me if I'm wrong :D
Ikke of iemand anders? als je mij bedoelt dan heb je het fout :p

Droyd 11-09-2002 21:01

mweh... :)

Hypocrisy_Female 11-09-2002 21:18

Citaat:

masterofpuppetz schreef:

niet iedereen kan zo true zijn als jij, al zouden we dat natuurlijk wel willen.

ontopic: From The Cradle From Enslave vond ik vroeger wel een gaev nummer maar tegenwoordig luister ik der niet meer naar.

hahahaha ik ben totaal niet true...maar ik zal mijzelf ook nooit metal noemen....vink zo sneu :D

en jullie blijven happen :D

Infaustus 11-09-2002 21:19

Citaat:

hahahaha ik ben totaal niet true...maar ik zal mijzelf ook nooit metal noemen....vink zo sneu :D

hoe noem je jezelf dan?

Hypocrisy_Female 11-09-2002 21:38

Citaat:

a new noise schreef:

wood

ja niet plastic alles is 100% natuur ;)

neej qua regeltjes pas ik niet in het hokje metal :D vandaar...en ik HAAAAAAAAAT hokjes

maar ze noemen me ilse maar je mag je ook mevrouw noemen

Snaggerske 11-09-2002 21:44

"Beste nummers van Cradle"

Sinds wanneer heeft cradle goeie nummers?

Rhinus 11-09-2002 21:45

Sinds 5 april 1997.

Hypocrisy_Female 11-09-2002 21:54

Citaat:

Snaggerske schreef:
"Beste nummers van Cradle"

Sinds wanneer heeft cradle goeie nummers?

SNAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGER

ga je nog naar in flames?

vempire 11-09-2002 22:05

hehe grinnik nog een username van een jaar geleden.
Maar ik zou nu niet veel nummer meer weten, behalve van de eerste is zo een stuk gemaakt met een orgel van Hendel ofzo.
Vind ik wel gaaf.

Stigmata666 12-09-2002 08:55

Citaat:

SNAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGER

ga je nog naar in flames?

IN VLAMMEN!

hehe :)23

Hukkie 12-09-2002 10:50

Citaat:

a new noise schreef:

of corry konings...ik weet het niet

Doe the Ketchup-song oe-oe-oe http://www.smilies.nl/muziek/music049.gif

CoF is ZOOOOOO vorige week *whateverhandje* Op 3FM hebben ze gezegd dat Nightwish gewoon helemaal da bomb is!

Ulfheðin 12-09-2002 17:06

Citaat:

Droyd schreef:

Tuurlijk...Immortal verschilt ontzettend van COF, zeker qua sfeer...Maar het ging erom dat ik iets aan het verstand wou brengen, en dat klaarblijkelijk met de verkeerde aanpak ;)
COF is niet echt mijn stijl maar is er dan zoiets als een slechte band? Sommige mensen stellen dit soort muziek sterk op prijs, anderen minder...en dit is bij elke band in bepaalde mate zo...
Het feit dat mensen deze band de grond boren is zeer opmerkelijk...Ik vind anderzijds dat mensen die zich verdiepen in een bepaald muziekgenre die zich het recht toe eigenen om de populairste bands te flamen minstens even laag bij de grond als kinderen die massaal naar een bepaalde gaan luisteren...
Gewoon negeren is ook een optie...

Ok dit moest er even uit

Af en toe is dat 'geflame' dermate gegrond dat het niet hoeft te vervelen, iedereen heeft zijn recht om een standpunt te uiten, ook als dat om muziek gaat maar bij veel mensen komen alleen de woorden 'goed', 'slecht', en 'commercieel' naar voren en vaak in massaverband:

bron van ergernis.

Cradle of filth is een commerciele band, en als je daar je mening bij hebt is dat oke, ongeacht welke.

metallady 16-09-2002 15:50

Commercie... Ik vind Cradle gewoon supervette nummers maken... Wat valt er dan beter in de smaak bij jullie? Dimmu Borgir? Dark Funeral? After Forever? Mayhem? My Dying Bride? Slayer? Insacris Nocturne? Take Your Pick, welke is er oncommercieel genoeg?

funest 16-09-2002 15:57

Citaat:

Footprint schreef:

:)23

hehe je undersign kerel

link is beetje verouderd

maar goed
kvin cradle niet gaaf, dus ook geen goede nummers

Ce-El-Wan 16-09-2002 16:15

COF heerscht,

To Eve the Art of Witchcraft
Queen of Winter Throned
The Forest Whispers my Name
Dusk and Her Emrbrace
Heaven Torn Asunder
Summer Dying Fast
The Principle of Evil made Flesh

stuk voor stuk klassenummers..

Footprint 16-09-2002 16:21

Citaat:

AM schreef:

hehe je undersign kerel

link is beetje verouderd

maar goed
kvin cradle niet gaaf, dus ook geen goede nummers

ja klopt maja
heb geen zin om em aantepassen

armand uber alles

ook harrie 16-09-2002 16:38

from the cradle to the enslave ofzoiets
maarja das ook het enigste waar ik de titel van ken
die clip is wel lagge, vooral de making of

The Undertaker 16-09-2002 16:42

ik vind nummer 10 van Midian wel heel gaaf....
vergeet altijd de namen van al die liedjes :)

Quintiano 16-09-2002 17:06

Citaat:

Ulfheidin schreef:

Af en toe is dat 'geflame' dermate gegrond dat het niet hoeft te vervelen, iedereen heeft zijn recht om een standpunt te uiten, ook als dat om muziek gaat maar bij veel mensen komen alleen de woorden 'goed', 'slecht', en 'commercieel' naar voren en vaak in massaverband:

bron van ergernis.

Cradle of filth is een commerciele band, en als je daar je mening bij hebt is dat oke, ongeacht welke.

Ach. CoF heeft een contract bij Sony en is dus per definitie commercieël. Uh-huh. Wat jij wil joh.

Anyway, om even terug te komen op 't topic, Midian is een van de sterkste albums ooit gemaakt.

Schepje 16-09-2002 20:19

Hmm, alleen de keyboards zijn meesterlijk op Midian ... maar wat wil je met een God als Martin Powell achter de toetsen...

Beste nummer van Cradle of Filth is toch wel ... Thirteen Autumns and a Widow .... of venus in Fear :P

Nordens Konge 17-09-2002 08:39

Citaat:

Dobermann schreef:

Ach. CoF heeft een contract bij Sony en is dus per definitie commercieël. Uh-huh. Wat jij wil joh.

Anyway, om even terug te komen op 't topic, Midian is een van de sterkste albums ooit gemaakt.

Eem, van CoF dan ..?? Althans, ik hoop dat je dat bedoelt ..

arrebar 17-09-2002 18:28

ik ben nog vol agressie tegen iemand die het heerschende possessed als cradle vond klinken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.