![]() |
Beste nummers van Cradle...
Beste nummers van Cradle of Filth?
Come on and gimme your sh*t... Kijken hoe de meningen uiteen lopen... Her Ghost = my favourite |
mja ik ken er eigenlijk maar weinig van. Nooit echt in de band verdiept. Her ghost in the fog is wel een goe nummer ja.. Gothic romance ook wel
|
The Forest whispers my name...
Gothic Romance = idd best mooi |
<offtopic> welkom op 't forum btw </offtopic>
|
Dankjewel!!!
You've taken more on your shoulders that you might have expected at first look... Apparition from the pits of hell... |
uit al dat eentonige gekrijs en walgelijke keyboard gedoe kan ik geen beste nummer opmaken, het ergste vind ik dat ze venom's black metal verkracht hebben
|
cof heeft geen mooie nummers
|
summer dying fast
|
Malace Through The Looking Glass
Cthulhu Queen of Winter, Throned |
Citaat:
|
dat nummer waar ie zo mooi krijst,
|
Bwa imk hou niet zo van ze...maar gotverdomme met wat voor soort argumenten de mensen hier afkomen, dat snap ik niet? ééntonige gekrijs...Immortal enzo krijsen toch ook wel aardig, die hoor ik wel graag....maar cof wordt gewoon gedissed omdat ze aantrek hebben bij jonger publiek...zwak
Als ik ze echt goed vond ging ik er sowieso voor uitgekomen hebben...ik vind ze slechts matig :) |
To Eve The Art Of Witchcraft
|
Citaat:
Cof richt zich juist op het jongere publiek door het glam gehalte (waar ze overigens niet heel erg omheen draaien) en dat valt te horen in de muziek. Zang niet eens zo zeer, die hadden ze al bij de eerste demos maar de sfeer is mijns inziens sterk achteruit gekelderd. Immortal heeft een heel andere aanpak, maar beiden is het muziek en daarbij geld dat de smaak per persoon verschilt. |
Citaat:
Hoewel 't begin van die ene Iron Maiden cover wel mooi is. |
Citaat:
|
Cthulu Dawn vind ik het mooist....Dusk And Her Embrace ook wel...
|
Funeral In Carpathia
|
en dat noemt zichzelf een metallady? wrom niet nu-metallady?
|
Citaat:
*kijk mij een kutscheet in je gezicht laten* |
Citaat:
ontopic: From The Cradle From Enslave vond ik vroeger wel een gaev nummer maar tegenwoordig luister ik der niet meer naar. |
Citaat:
|
torture soul asylum vind ik denk ik toch wel het coewlste nummer van cradle of filth :) from the cradle to enslave is ook wel goed. maar ik luister er tegenwoordig niet meer zoveel naar.....
|
ook slechte bands hebben een beste nummer (wat niet betekent dat dat goed is ;-)
Scorched Earth Erotica ofzo |
Citaat:
COF is niet echt mijn stijl maar is er dan zoiets als een slechte band? Sommige mensen stellen dit soort muziek sterk op prijs, anderen minder...en dit is bij elke band in bepaalde mate zo... Het feit dat mensen deze band de grond boren is zeer opmerkelijk...Ik vind anderzijds dat mensen die zich verdiepen in een bepaald muziekgenre die zich het recht toe eigenen om de populairste bands te flamen minstens even laag bij de grond als kinderen die massaal naar een bepaalde gaan luisteren... Gewoon negeren is ook een optie... Ok dit moest er even uit |
mja cradle gaat wel, heel soms, maar ik zou niet weten hoe een nummer heet dat ik goed vind ookal heb ik wel een aantal albums :confused:
|
Tis niet echt mijn stijl meer maar ik vond Her ghost in the fog wel leuk :o
|
Je hebt er zelfs je nick op geinspireerd, correct me if I'm wrong :D
|
Citaat:
|
mweh... :)
|
Citaat:
en jullie blijven happen :D |
Citaat:
hoe noem je jezelf dan? |
Citaat:
neej qua regeltjes pas ik niet in het hokje metal :D vandaar...en ik HAAAAAAAAAT hokjes maar ze noemen me ilse maar je mag je ook mevrouw noemen |
"Beste nummers van Cradle"
Sinds wanneer heeft cradle goeie nummers? |
Sinds 5 april 1997.
|
Citaat:
ga je nog naar in flames? |
hehe grinnik nog een username van een jaar geleden.
Maar ik zou nu niet veel nummer meer weten, behalve van de eerste is zo een stuk gemaakt met een orgel van Hendel ofzo. Vind ik wel gaaf. |
Citaat:
hehe :)23 |
Citaat:
CoF is ZOOOOOO vorige week *whateverhandje* Op 3FM hebben ze gezegd dat Nightwish gewoon helemaal da bomb is! |
Citaat:
bron van ergernis. Cradle of filth is een commerciele band, en als je daar je mening bij hebt is dat oke, ongeacht welke. |
Commercie... Ik vind Cradle gewoon supervette nummers maken... Wat valt er dan beter in de smaak bij jullie? Dimmu Borgir? Dark Funeral? After Forever? Mayhem? My Dying Bride? Slayer? Insacris Nocturne? Take Your Pick, welke is er oncommercieel genoeg?
|
Citaat:
link is beetje verouderd maar goed kvin cradle niet gaaf, dus ook geen goede nummers |
COF heerscht,
To Eve the Art of Witchcraft Queen of Winter Throned The Forest Whispers my Name Dusk and Her Emrbrace Heaven Torn Asunder Summer Dying Fast The Principle of Evil made Flesh stuk voor stuk klassenummers.. |
Citaat:
ja klopt maja heb geen zin om em aantepassen armand uber alles |
from the cradle to the enslave ofzoiets
maarja das ook het enigste waar ik de titel van ken die clip is wel lagge, vooral de making of |
ik vind nummer 10 van Midian wel heel gaaf....
vergeet altijd de namen van al die liedjes :) |
Citaat:
Anyway, om even terug te komen op 't topic, Midian is een van de sterkste albums ooit gemaakt. |
Hmm, alleen de keyboards zijn meesterlijk op Midian ... maar wat wil je met een God als Martin Powell achter de toetsen...
Beste nummer van Cradle of Filth is toch wel ... Thirteen Autumns and a Widow .... of venus in Fear :P |
Citaat:
|
ik ben nog vol agressie tegen iemand die het heerschende possessed als cradle vond klinken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |