Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Winterjas (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=213667)

humandoll 11-09-2002 14:09

Winterjas

Wat is nou de ultiem leuke winterjas volgens jou?

Ik vind een lange leren (donker)bruine jas hekemaal het einde....

GRRR 11-09-2002 14:14

half lange dikke wollen jas. of mijn oude snowboard jas die ik al tig jaar heb, waar ik overigens nog nooit mee gesnowboard heb :D

Mysterons 11-09-2002 14:23

zwarte knielange stoffen jas

shanli 11-09-2002 14:39

Een jas tot op de grond vind ik echt *kwijl* vooral zo'n leren ding (denk aan de Matrix ;) ) of een ander soort stof. lange jassen:altijd koel behalve als ze van bont zijn of zo.
Een kniejas vind ik ook (y)
Of zo'n kort geval.
Ik vind alles leuk(denk k)

*Fallen_Tear* 11-09-2002 14:39

Een zwarte of donkerbruine ribjas tot de knie ( getailleerd)

Ik ben nog steeds ernstig op zoek naar zo'n ding, niet te duur...iemand?

feline 11-09-2002 14:39

Ik ben op zoeken naar een mooie bruine getailleerde jas.

kaleidoscope 11-09-2002 14:41

Ik haaat winterjassen ik kan nooit de juiste jas vinden.
Ik heb nu nog een snowboard jas en een ribstof jas maar wil weer een nieuwe...dus dat word weer goed zoeken.

Ciskaatje 11-09-2002 14:42

Citaat:

feline schreef:
Ik ben op zoeken naar een mooie bruine getailleerde jas.
bij "WE" hebben ze een bruine getailleerde jas (van ribstof)

sanguis 11-09-2002 14:45

mijn ultieme winterjas is de jas die ik nu al bijna drie jaar heb...

donkerbruin tot net boven de knie.. gevoerd met heerlijk zachte en warme teddyberenstof en aan de buitenkant iets wat veel mensen aan leer doet denken (ksnap dat niet helemaal, want het glimt helemaal niet en het is een heel dun laagje.. -is dus geen leer-..) en met capuchon (niet dat ik hem ooit op heb, maar wel lekker warm in de nek (y) )

shanli 11-09-2002 14:46

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:

een ribstof jas *zwijmol*
die zijn echt (y)
maar sorry meis,ik kan je niet helpen :(

nutteloze reply,sorry menschen

Secreet 11-09-2002 14:47

Hmmm ik ben op zoek naar een zwarte dikke (geen bont maar stof?!) jas....halflange...ik heb hem vorig jaar zinehangen maar toen had ik al een winterjas...

Esmée 11-09-2002 14:52

Heb er meerdere maar mijn favoriete is een kort leren camelkleurig jackje met elastiek-band aan de onderkant, supermooi ding... heeft ook wel wat gekost destijds :o Ach er zijn zoveel leuke soorten jassen...
O ja favoriet nr 2 is er 1 van Riverwoods, beige suede met van die witte schapenwol-voering, ook kort model. Heel lekker warm (y)

Aurelia AutumnRain 11-09-2002 14:54

Een lange zwarte wollen jas, met blauw paars gekleurde voering en lange puntmuts en dezelfde soort zakjes (met puntflap eraan).
Of een mooie lange fluwelen jas.

~sweetgirl~ 11-09-2002 14:55

Ik probeer het aantrekken van een winterjas altijd zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik echt een gruwelijke hekel aan winterjassen heb. Na 1 maand dragen ben ik m'n winterjas ook alweer ongeveer beu. Het gevolg is dat ik op 't moment 3 (bijna niet gedragen) winterjassen heb :o

De laatste die ik heb gekocht is kort en knalrood. Daar ben ik wel tevreden mee :)

G Funker 11-09-2002 15:26

Voor jongens:

http://pall.netivity.nl/img/products/ja_2611.jpg
http://pall.netivity.nl/img/pallmall_logo.gif
:cool:

Nuck 11-09-2002 15:26

Ik heb nu een donkergrijze wollen jas, kort model. Hij is niet gigantisch warm, maar ik vind m wel mooi :). Als ik in de regen naar school moet heb ik altijd nog een Gaastra zeiljas, bordeauxrood.

EaZy-S 11-09-2002 15:27

Mijn leren jas met zo'n bontkraagje :)

machine_gun 11-09-2002 15:34

Ik heb pas een lichtbruine half lange ribstof jas gekocht...

je hebt heel veel leuke ribjassen bij de zara of bij de h&m, want daar vroeg iemand om tog? nouja in ieder geval zijn ze daar ook niet zo heel duur rond de 40 euro....

bertbart 11-09-2002 16:04

Citaat:

Esmée schreef:
Heb er meerdere maar mijn favoriete is een kort leren camelkleurig jackje met elastiek-band aan de onderkant, supermooi ding... heeft ook wel wat gekost destijds :o (y)
Zoiets zoek ik nou ook. Maar ik vraag me af of dat nou wel warm genoeg is voor de winter. Daarnaast wil ik niet dat mijn broek nat wordt als het regent. Ik heb dan wel altijd een plu bij me, maar toch.

Esmée 11-09-2002 16:24

Citaat:

bertbart schreef:

Zoiets zoek ik nou ook. Maar ik vraag me af of dat nou wel warm genoeg is voor de winter. Daarnaast wil ik niet dat mijn broek nat wordt als het regent. Ik heb dan wel altijd een plu bij me, maar toch.

Jah tis niet superpraktisch, wel warm op zich, maar kan niet goed tegen regen..

*Novah* 11-09-2002 16:49

Citaat:

Secreet schreef:
Hmmm ik ben op zoek naar een zwarte dikke (geen bont maar stof?!) jas....halflange...ik heb hem vorig jaar zinehangen maar toen had ik al een winterjas...
misschien moet je eens bij de We kijken, daar hebben ze volgens mij de jassen die je bedoelt.
bij de We hebben ze dit jaar sowieso veel mooie winterjassen, vind ik.

Black Sugar 11-09-2002 16:53

Ik wil graag een Halflange vilten winterjas (nouja in ieder geval van die dikke stof) Maar meestal passen die me niet omdat ik of te smalle schouders of te brede heupen heb :(

Li 11-09-2002 16:54

Ik heb twee fijne winterjassen:
Een kort rood skijack van DKNY en een zwart/grijze tot iets boven m'n knie van G-star:)

Ligt eraan wat het beste past bij m'n kleding voor die dag.

AtHell 11-09-2002 17:12

k heb hier nog een dikke winterjas van brunoti hangen die ik aan ga doen voor de wintersport (ja snowboarden heerscht me toch maar wel een potje enzo :]) en anders.. k wil een lange zwarte jas.

*vind die jas van pall&mall ook mooi*

yvonnaah 11-09-2002 17:21

kep zaterdag een nieuwe gekocht en daar was ik echt helemaal weg van!!! :D ik zou hem eens beschrijvuh:

hijs donker blauw en van suede gemaakt (die soort leer), hij komt net boven mijn enkels en op sommige plaatsen op de jas zit een heeeel licht patroon erin! oja en hij heeft ook een capichon
aan het einde van de mouwen en langs de sluiting en in de muts en ook nog eens in de jas zit van da lan harig spul in het bruin-beige achtig iets
echt heeeeeeeeel kewl al zeg ik het zelf! :cool:

Roos 11-09-2002 17:32

Mijn favo's zijn een donkerblauwe iets langere jas van kasjmier met opstaande kraag - niet erg handig in de regen - en een kort felrood superwarm jack met fleece-binnenvoering.

En m'n nieuwe aanwinst: een donkerblauw gevoerd jack met rood/wit lijntje langs de rits en een opstaande kraag.

georgie 11-09-2002 17:33

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ik haaat winterjassen ik kan nooit de juiste jas vinden.
Ik heb nu nog een snowboard jas en een ribstof jas maar wil weer een nieuwe...dus dat word weer goed zoeken.

Wij hebben hetzelfde probleem :(

Ohw ja vind getailleerde jassen het mooist, je lijkt altijd al zo rond in die dingen :D

S 11-09-2002 17:37

Citaat:

humandoll schreef:
Wat is nou de ultiem leuke winterjas volgens jou?

Ik vind een lange leren (donker)bruine jas hekemaal het einde....

Ik heb een hele vette korte gevoerde met nepbont gezien van Lounge Wear.

Ciskaatje 11-09-2002 18:14

Citaat:

*Novah* schreef:

misschien moet je eens bij de We kijken, daar hebben ze volgens mij de jassen die je bedoelt.
bij de We hebben ze dit jaar sowieso veel mooie winterjassen, vind ik.

ja he? ik kom normaal nooooit bij de We, maar in de vakantie was ik er toevallig een x, en ik vond die winterjas die ze daar hadden écht leuk :) heb hem ook gekocht, terwijl ik net de week daarvoor ook al een andere jas had gekocht :o maar die andere (tot net over mn knieën, ribstof, beetje licht bruin ofzo:)) is niet warm genoeg voor de winter, dus die van de We heeft mn moeder toen voor me betaald :) (k heb kleedgeld dus vond ik wel aardig van haar:))

maar goed, die ik van de We heb is dus die bruine getailleerde jas van ribstof :) en dan niet die hele lange tot over je knieën maar die andere ;)

a new noise 11-09-2002 18:35

vette jas

http://www.thelastresort.nu/clothes/...FULL%20JKT.jpg
http://store5.yimg.com/I/streetgear_1705_600726

zit lekker, zit redelijk strak en heeft een strak design. (y)

(je kan ze ook niet van lonsdale krijgen...)

stefanietje 11-09-2002 18:44

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:

Bij ONLY, daar heb ik hem vanaan
Hijis kewl!

Devil = BadGirl 11-09-2002 18:47

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:

Yoooo,
Zo'n jas heb ik me ook vorige maand aangeschaft. Donkerbruin (was ook in de kleuren zwart, en beige/witachtig), ribjas, tot op de knie. Heel erug leuk joh..!! :D :D (y) (y)

Heb ik in aken (je weet wel, duitsland) gekocht. Niet duur, zo'n 60 of 70 Euro dacht ik!!!! Valt toch mee he!! (y)

Succes (y)

S 11-09-2002 18:51

Citaat:

a new noise schreef:
vette jas

http://www.thelastresort.nu/clothes/...FULL%20JKT.jpg
http://store5.yimg.com/I/streetgear_1705_600726

zit lekker, zit redelijk strak en heeft een strak design. (y)

(je kan ze ook niet van lonsdale krijgen...)

Dat is geen winterjas. Dat is een zomerjack. Hadden Boss, Replay, Diesel, Prada en nog een aantal merken ook.

Qamra 11-09-2002 18:52

Ik wil een hele lange (tot me enkels) zwarte jas.. In de Burda stond een mooie jas, die gaat me moeder héél misschien maken..
Weinig kan op, dus ik blijf maar even doorzoeken...

Mephisto 11-09-2002 19:02

Donkerbruine jas van vilt/leer.

Mindfields 11-09-2002 19:14

Legerjas will do fine :)

~louise~ 11-09-2002 19:48

Mijn favo winterjas is: een donkerbruin leren jack, kort met een band eronder en een opstaande kraag, gevoerd. Draagt heelijk, ook als het ietsjes warmer is...
Als het echt heeel hard waait is het wat minder, want je rug wordt er weles koud van op de fiets. Maar he, wie mooi wil zijn..

Verder heb ik nog een Gaastra voor op de fiets en de hockey, en een bordeauxrood getailleerd jasje (dat ik eigenlijk nooit aandoe..)

a new noise 11-09-2002 20:05

Citaat:

S schreef:

Dat is geen winterjas. Dat is een zomerjack.

en als je em nou warm zat vindt?

ik denk trouwens niet dat die merken een geruite binnenvoering hadden :p

rodina 11-09-2002 20:15

kheb een hele mooie gekocht; een zwarte stoffen tot net boven m'n knie, heel getailleerd, met een klein opstaand kraagje van Kookaï.
Ik heb nog een andere stoffen jas liggen, tot op m'n enkels in het grijs maar die heb ik te groot gekocht en die is niet praktisch op de fiets, en een Tenson jas, die is ook wel mooi, maar niet echt m'n stijl

Faery 11-09-2002 20:33

ik heb een hele puike zwarte lange stoffen officiersjas uit 't russische leger en nu ben ik heel stoer :]

Mindfields 11-09-2002 20:52

Citaat:

Faery schreef:
ik heb een hele puike zwarte lange stoffen officiersjas uit 't russische leger en nu ben ik heel stoer :]
Ik hoop dat ze je nu niet meer voor meiske aan zien :p

heavinly 11-09-2002 20:56

Ik heb een zwart/grijze stoffen jas met dubbele rij knopen, getailleerd, tot de helft van mn bovenbeen. Ben helemaal gek van die jas en zit te wachten tot het weer kouder is en ik 'm weer aankan :o Ik wil heel graag zo'n soort jas en dan dan tot mn enkels, maar ik denk dat ik die nooit zal vinden.

S 11-09-2002 21:06

Citaat:

a new noise schreef:

en als je em nou warm zat vindt?

ik denk trouwens niet dat die merken een geruite binnenvoering hadden :p

Ja, maar het is nieteens een volwaardige jas. Het is een jack uit de zomercollectie.

Dan mag jij 'em best dragen hoor :p omdat je em warm genoeg vindt, maar het ís en blijft een zomerjack :cool: .

Pinkish Dress 11-09-2002 21:13

Ik heb een hele knuffelige winterjas :) Zwart met haartjes, en nee geen dierenhaartjes :o

a new noise 11-09-2002 21:15

Citaat:

S schreef:

maar het ís en blijft een zomerjack :cool: .

tis een flightjacket - modepiemel ;)

S 11-09-2002 21:18

Citaat:

a new noise schreef:

tis een flightjacket - modepiemel ;)

Soort: Zomerjack
Type: Flightjack

... :p

~blue christal~ 11-09-2002 21:19

Ik vind die lange jassen van vilt, in allerlei kleurtjes, die ze bij Art verkopen in nijmegen, helemaal geweldig. De prijs alleen niet, en dat houd me tegen... Maar de jassen zijn echt geweldig, vooral die met zo'n lange puntmuts enzo.

Aaaaaart.. 11-09-2002 22:36

Citaat:

S schreef:

Soort: Zomerjack
Type: Flightjack

... :p

Wat kan jij mierenneuken zeg.. :p

LeRatLuciano 11-09-2002 23:19

deze in het blauw
http://pages.prodigy.net/htimber/_im...exvarsity1.jpg

http://www.alphaindustries.com/Auspi...AA101272&t=400

( ik koop niet elk jaar een nieuwe)

Rat

Feestbeest nummer 1 11-09-2002 23:25

Ik wil een leren camel-kleurige halflange Afghaanse jas, met van dat bont dat uit de naden komt weet je wel? Sorry, ik kon niet nog preciezer zijn :p ....nu moet ik hem nog zien te vinden :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.