![]() |
Winterjas
Wat is nou de ultiem leuke winterjas volgens jou?
Ik vind een lange leren (donker)bruine jas hekemaal het einde.... |
half lange dikke wollen jas. of mijn oude snowboard jas die ik al tig jaar heb, waar ik overigens nog nooit mee gesnowboard heb :D
|
zwarte knielange stoffen jas
|
Een jas tot op de grond vind ik echt *kwijl* vooral zo'n leren ding (denk aan de Matrix ;) ) of een ander soort stof. lange jassen:altijd koel behalve als ze van bont zijn of zo.
Een kniejas vind ik ook (y) Of zo'n kort geval. Ik vind alles leuk(denk k) |
Een zwarte of donkerbruine ribjas tot de knie ( getailleerd)
Ik ben nog steeds ernstig op zoek naar zo'n ding, niet te duur...iemand? |
Ik ben op zoeken naar een mooie bruine getailleerde jas.
|
Ik haaat winterjassen ik kan nooit de juiste jas vinden.
Ik heb nu nog een snowboard jas en een ribstof jas maar wil weer een nieuwe...dus dat word weer goed zoeken. |
Citaat:
|
mijn ultieme winterjas is de jas die ik nu al bijna drie jaar heb...
donkerbruin tot net boven de knie.. gevoerd met heerlijk zachte en warme teddyberenstof en aan de buitenkant iets wat veel mensen aan leer doet denken (ksnap dat niet helemaal, want het glimt helemaal niet en het is een heel dun laagje.. -is dus geen leer-..) en met capuchon (niet dat ik hem ooit op heb, maar wel lekker warm in de nek (y) ) |
Citaat:
die zijn echt (y) maar sorry meis,ik kan je niet helpen :( nutteloze reply,sorry menschen |
Hmmm ik ben op zoek naar een zwarte dikke (geen bont maar stof?!) jas....halflange...ik heb hem vorig jaar zinehangen maar toen had ik al een winterjas...
|
Heb er meerdere maar mijn favoriete is een kort leren camelkleurig jackje met elastiek-band aan de onderkant, supermooi ding... heeft ook wel wat gekost destijds :o Ach er zijn zoveel leuke soorten jassen...
O ja favoriet nr 2 is er 1 van Riverwoods, beige suede met van die witte schapenwol-voering, ook kort model. Heel lekker warm (y) |
Een lange zwarte wollen jas, met blauw paars gekleurde voering en lange puntmuts en dezelfde soort zakjes (met puntflap eraan).
Of een mooie lange fluwelen jas. |
Ik probeer het aantrekken van een winterjas altijd zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik echt een gruwelijke hekel aan winterjassen heb. Na 1 maand dragen ben ik m'n winterjas ook alweer ongeveer beu. Het gevolg is dat ik op 't moment 3 (bijna niet gedragen) winterjassen heb :o
De laatste die ik heb gekocht is kort en knalrood. Daar ben ik wel tevreden mee :) |
|
Ik heb nu een donkergrijze wollen jas, kort model. Hij is niet gigantisch warm, maar ik vind m wel mooi :). Als ik in de regen naar school moet heb ik altijd nog een Gaastra zeiljas, bordeauxrood.
|
Mijn leren jas met zo'n bontkraagje :)
|
Ik heb pas een lichtbruine half lange ribstof jas gekocht...
je hebt heel veel leuke ribjassen bij de zara of bij de h&m, want daar vroeg iemand om tog? nouja in ieder geval zijn ze daar ook niet zo heel duur rond de 40 euro.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij de We hebben ze dit jaar sowieso veel mooie winterjassen, vind ik. |
Ik wil graag een Halflange vilten winterjas (nouja in ieder geval van die dikke stof) Maar meestal passen die me niet omdat ik of te smalle schouders of te brede heupen heb :(
|
Ik heb twee fijne winterjassen:
Een kort rood skijack van DKNY en een zwart/grijze tot iets boven m'n knie van G-star:) Ligt eraan wat het beste past bij m'n kleding voor die dag. |
k heb hier nog een dikke winterjas van brunoti hangen die ik aan ga doen voor de wintersport (ja snowboarden heerscht me toch maar wel een potje enzo :]) en anders.. k wil een lange zwarte jas.
*vind die jas van pall&mall ook mooi* |
kep zaterdag een nieuwe gekocht en daar was ik echt helemaal weg van!!! :D ik zou hem eens beschrijvuh:
hijs donker blauw en van suede gemaakt (die soort leer), hij komt net boven mijn enkels en op sommige plaatsen op de jas zit een heeeel licht patroon erin! oja en hij heeft ook een capichon aan het einde van de mouwen en langs de sluiting en in de muts en ook nog eens in de jas zit van da lan harig spul in het bruin-beige achtig iets echt heeeeeeeeel kewl al zeg ik het zelf! :cool: |
Mijn favo's zijn een donkerblauwe iets langere jas van kasjmier met opstaande kraag - niet erg handig in de regen - en een kort felrood superwarm jack met fleece-binnenvoering.
En m'n nieuwe aanwinst: een donkerblauw gevoerd jack met rood/wit lijntje langs de rits en een opstaande kraag. |
Citaat:
Ohw ja vind getailleerde jassen het mooist, je lijkt altijd al zo rond in die dingen :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, die ik van de We heb is dus die bruine getailleerde jas van ribstof :) en dan niet die hele lange tot over je knieën maar die andere ;) |
vette jas
http://www.thelastresort.nu/clothes/...FULL%20JKT.jpg http://store5.yimg.com/I/streetgear_1705_600726 zit lekker, zit redelijk strak en heeft een strak design. (y) (je kan ze ook niet van lonsdale krijgen...) |
Citaat:
Bij ONLY, daar heb ik hem vanaan Hijis kewl! |
Citaat:
Yoooo, Zo'n jas heb ik me ook vorige maand aangeschaft. Donkerbruin (was ook in de kleuren zwart, en beige/witachtig), ribjas, tot op de knie. Heel erug leuk joh..!! :D :D (y) (y) Heb ik in aken (je weet wel, duitsland) gekocht. Niet duur, zo'n 60 of 70 Euro dacht ik!!!! Valt toch mee he!! (y) Succes (y) |
Citaat:
|
Ik wil een hele lange (tot me enkels) zwarte jas.. In de Burda stond een mooie jas, die gaat me moeder héél misschien maken..
Weinig kan op, dus ik blijf maar even doorzoeken... |
Donkerbruine jas van vilt/leer.
|
Legerjas will do fine :)
|
Mijn favo winterjas is: een donkerbruin leren jack, kort met een band eronder en een opstaande kraag, gevoerd. Draagt heelijk, ook als het ietsjes warmer is...
Als het echt heeel hard waait is het wat minder, want je rug wordt er weles koud van op de fiets. Maar he, wie mooi wil zijn.. Verder heb ik nog een Gaastra voor op de fiets en de hockey, en een bordeauxrood getailleerd jasje (dat ik eigenlijk nooit aandoe..) |
Citaat:
ik denk trouwens niet dat die merken een geruite binnenvoering hadden :p |
kheb een hele mooie gekocht; een zwarte stoffen tot net boven m'n knie, heel getailleerd, met een klein opstaand kraagje van Kookaï.
Ik heb nog een andere stoffen jas liggen, tot op m'n enkels in het grijs maar die heb ik te groot gekocht en die is niet praktisch op de fiets, en een Tenson jas, die is ook wel mooi, maar niet echt m'n stijl |
ik heb een hele puike zwarte lange stoffen officiersjas uit 't russische leger en nu ben ik heel stoer :]
|
Citaat:
|
Ik heb een zwart/grijze stoffen jas met dubbele rij knopen, getailleerd, tot de helft van mn bovenbeen. Ben helemaal gek van die jas en zit te wachten tot het weer kouder is en ik 'm weer aankan :o Ik wil heel graag zo'n soort jas en dan dan tot mn enkels, maar ik denk dat ik die nooit zal vinden.
|
Citaat:
Dan mag jij 'em best dragen hoor :p omdat je em warm genoeg vindt, maar het ís en blijft een zomerjack :cool: . |
Ik heb een hele knuffelige winterjas :) Zwart met haartjes, en nee geen dierenhaartjes :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Type: Flightjack ... :p |
Ik vind die lange jassen van vilt, in allerlei kleurtjes, die ze bij Art verkopen in nijmegen, helemaal geweldig. De prijs alleen niet, en dat houd me tegen... Maar de jassen zijn echt geweldig, vooral die met zo'n lange puntmuts enzo.
|
Citaat:
Wat kan jij mierenneuken zeg.. :p |
deze in het blauw
http://pages.prodigy.net/htimber/_im...exvarsity1.jpg http://www.alphaindustries.com/Auspi...AA101272&t=400 ( ik koop niet elk jaar een nieuwe) Rat |
Ik wil een leren camel-kleurige halflange Afghaanse jas, met van dat bont dat uit de naden komt weet je wel? Sorry, ik kon niet nog preciezer zijn :p ....nu moet ik hem nog zien te vinden :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |