Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Haar advies... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=213717)

Secreet 11-09-2002 14:55

Haar advies...

Goed...mensen weten ondertussen vast wel hoe ik euit zie...Ik heb dus lang roodachtig blond haar...en wil er iets heel anders mee...
Nu heb ik het al eens zwart gehad (en iedere andere kleur) en verven raad iedereen me af...In verband met werk kan ik niet met iets heel schokkends aankomen en ik wil het absoluut niet afknippen...

Zelf zit ik te denken aan permanenten maar dat is eigenlijk niet zo compleet anders...iemand nog ideen voor me?

Aurelia AutumnRain 11-09-2002 15:01

Hm, op foto's heb je je haar altijd los.
Kun je het niet een keer in plukken opsteken en dan een paar plukken er uit halen en sommige daarvan vlechten?
Als je begrijpt wat ik bedoel... :o

Secreet 11-09-2002 15:06

Citaat:

Aurelia AutumnRain schreef:
Hm, op foto's heb je je haar altijd los.
Kun je het niet een keer in plukken opsteken en dan een paar plukken er uit halen en sommige daarvan vlechten?
Als je begrijpt wat ik bedoel... :o

Ja//maar in het dagelijks leven heb ik mijn haar altijd opgestoken in zo'n soort vorm of...qua kapsel doe ik er behoorlijk veel mee...maar zoek nu dus iets radicaals anders en toch leuk...

Paranoide 11-09-2002 15:41

vlechtjes? :)

Black Sugar 11-09-2002 16:56

Citaat:

Paranoide schreef:
vlechtjes? :)
Ja idd. En dan mischien met een kleurtje er tussen.

Paranoide 11-09-2002 16:59

Citaat:

Black Sugar schreef:

Ja idd. En dan mischien met een kleurtje er tussen.

Ingevlochten nephaar? :)

[edit]
Wat eng, deze reply was op de woorden na precies hetzelfde als de vorige :|

[edit2]
Nee, dat is niet logisch, en nee, ik ben niet stoned.

Mysterons 11-09-2002 17:42

ehm, een pruik is misschien leuk voor de niet-werk-dagen, nephaar, vlechtjes, dreads :confused: , gekleurde plukjes

yvonnaah 11-09-2002 17:46

opsteken met klemmetjuhs vink wel leuk, opzich nie zo moeilijk als je ff door hebt hoe je het het beste voor elkaar krijgt
anders gewoon een knot ofzoow?? of misschien vlechtjuhs?

Roos 11-09-2002 17:47

Iets korter, een klein beetje in laagjes, met een paar clipjes nonchi vast zetten.

yvonnaah 11-09-2002 17:48

ohh hmzz eik heeft iedereen best wel mijn tips al voor mij gezegt!! :eek:

de Duif met de Bijl 11-09-2002 18:47

als je een stukje koperdraad (is niet zo dik, maar wel sterk) pakt, van (laat maar zeggen..) 30 cm. Dan maak je een knoopje 7 cm van de uiteinden af (2 knoopjes in totaal dus) en dan pak je kraaltjes (willekeurige kraaltjes in willekeurige kleurtjes) en die doe je dan aan de uiteinden en als je nadat je de kraaltjes erop hebt gedaan een knoopje maakt bij de uiteinden (zodat de kraaltjes er niet af kunnen valen) heb je een stuk ijzerdraad met kraaltjes. Maak hier een stuk of 6 (wat je zelf leuk vindt) van. Doe je haar in 2 staartjes/knotjes/whatever en dan wikkel je die koperdraadjes om je elastiek heen, of je steekt ze ertussen ofzo.
ik weet niet of t duidelijk is, want t is best moeilijk uit te leggen :D

erhm..
je hebt miniwasknijpers in verschillende kleurtjes, als je je haar nou met schuifjes vastzet, en dan die wasknijpertjes er willekeurig in je haar 'knijpt' lijkt t of je haar vastzit met die knijpertjes :) is ook wel leuk, vind ik..

Secreet 11-09-2002 20:39

ehm erg leuk dat mensne nu met selfmade kapsels enzo aankomen maar dat is dus juist niet wat ik zocht...opsteken en knotjhes e'd' heb ik vaak genoeg...

Ik zoek dus iets drastisch anders...dat invlechten met kleurtjes heb ik idd over nagedacht maar ik betwijfel of ze dat toestaan op mijn werk...

~blue christal~ 11-09-2002 21:01

Je kan je haar recht afknippen, in verschillende lagen. Dus dat je langs je gezicht een pluk kort hebt, onderaan dus helemaal recht. Pluk daarna juist langer, achter die pluk weer korter/langer enz enz, en dan sommige banen (bijvoorbeeld een lange(rechte baan)) een ander kleurtje doen, bruin ofzo.

Kweenie of dit duidelijk is?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.