![]() |
Stille jongens
Ok meiden/jongens.. je hebt een vriend en het gaat redelijk goed.. Maar er is een nadeel aan die persoon hij is in het bijzijn van anderen altijd zo stil.. En daar komt nog eens bij dat jullie aan de telefoon nooit langer een gesprek van 2 minuten hebben en een smsje sturen vindt hij ookal moeilijk... Wat denk/doe je dan..?? :confused:
|
Knoop een zeer (in zijn ogen interessant/in jouw ogen misschien saai) gesprek aan......als hij heel actief praat kan t aan hem liggen en anders moet ie gewoon nog een beetje loskomen!
Huh wat schrijf ik vaag.... :( Kuzzje IK |
Tsja, waarschijnlijk is hij gewoon wat onzeker en daar doe je zo snel niets aan. Dat accepteer je..
|
En wat, als ik vragen mag, vind jij daar vervelend aan? Mag die jongen alsjeblieft een beetje minder praatziek zijn?
Groeten d'moi, die nog nooit ge-smst heeft :) en daar HÉÉL erg trots op is. |
ok nog iets anders erbij.. Jij smst hem wel en hij smst niet vaak terug.. Jij laat niks van je horen en dan na 3 dagen ktijg jij een smsje met de vraag waarom je geen smsje hebt gestuurd... Moet je dat dan ook blijven accepteren???
|
Antwoord op je eerste vraag: daar zou ik geen probleem mee hebben, zolang ik zelf wel gewoon met hem kan praten, want dat vind ik wel belangrijk in een relatie. In het bijzijn van anderen hoeft hij natuurlijk niet de hele tijd te praten als hij dat niet prettig vindt. Ik zou wel in de gaten houden of hij zich wel op zijn gemak voelt in het gezelschap, maar zolang dat zo is, is er geen probleem. Je hebt nou eenmaal veelpraters en weinigpraters.
Antwoord op je tweede vraag: zou het niet kunnen dat hij je smsjes gewoon niet heeft ontvangen? Misschien is zijn inbox vol en weet hij niet goed hoe het werkt of is er iets anders aan de hand. Heb je ze via de computer gestuurd, want die komen dus niet altijd aan. Verder: niet iedereen is zo dol op smsjes sturen. Ik doe het ook alleen in noodgevallen, ik ben niet iemand die constant smsjes loopt te versturen. Daar kun je weinig tegen doen. Je kunt ook op andere manieren contact hebben. Dat geldt trouwens ook voor telefoneren. |
Citaat:
Of ik stuur er eentje in de zoveel tijd, maar dus echt niet elke dag.. |
Citaat:
Bij mensen die nogal slecht te bereiken zijn is het wel eens makkelijk, zeker als ze ook nog eens niet vaak achter internet zitten, maar ik ga bijvoorbeeld niet elke dag lopen sms-sen met mijn vriend of met vriendinnen die ik hartstikke vaak zie. |
tja je kan hem niet ineens zo veranderen dat hij ineens enorm veel gaat kletsen, uren wil bellen en je overspoelt met smsjes, dus je zult het een beetje moeten accepteren..
Misschien dat hij gewoon verlegen is en zich bij anderen niet zo op zn gemak voelt.. En tja, dat bellen, misschien dat hij gewoon liever met je praat als jullie echt bij elkaar zijn ofzo...? En anders stuur je hem eens een heleboel smsjes, achterelkaar ofzo en dan zal hij er vast toch wel terug sturen..? Misschien dat hij de hint een beetje snapt dan ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een flexibel economy abbo .. heb je enig idee wat 1 smsje mij kost? :d |
Citaat:
Citaat:
|
Waarom heb je iets met zo iemand als je hem weer wil veranderen... maakt toch niet uit als ie in bijzijn van anderen niet veel praat... als ie maar met jou praat lijkt mij... zou ik van een meisje ook niet erg vinden... en ik zou haar zeker nooit proberen te veranderen....
|
Ik zal ff een stukkie typen over mezelf (ik ben iemand die nog niet vaak een vriendin/meidje heeft gehad (1xrelatie, 2x voor een avond)...
ik moet zeggen dat ik als stil iemand er zelf ook van baal dat ik zo stil ben... OK, SMSen en zo op deze manier lullen gaan me aardig af, maar zodra het in het echt moet (en zeker bij een aantal andere mensen) ben ik gewoon heel stil (dat is iets waar ik HEEL erg van baal, maar goed)... Ik hoop dat mijn vriendin me daarom niet zou laten barsten, maar me juist helpt om mee te leren praten, iets wat ik erg graag wil... en zolang jij maar genoeg vraagt komt het denk ik vanzelf wel! |
en als je nu eens geen mobieltje hebt? :p
I'm not the life of the party, but I'm OK, so I don't care. |
Citaat:
Je had kunnen weten dat hij niet vaak + lang belde/smste, en stil was in het bijzijn van anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|