![]() |
weer geen titel :S
Ik leef in een wereld bestaand uit dromen
ik vraag me zelf af: Zal er een eind aan komen? want dromen bedriegen en bedriegen is liegen toch komen dromen uit en dat maakt me blij want de mooiste droom dat ben jij dus hoop ik dat ook die droom uitkomt en dat hij niet liegt of mij bedriegt elke nacht, nacht in nacht uit lig je naast me in m’n droom dan wordt ik wakker en ben ik verderietig dan voel ik me als mens zo nietig dan blijk ik weer bedrogen te zijn en voel ik mij als mens zo klein laat deze dromen nooit stoppen en laten we wachten tot ze uitkomen dan kunnen we ze samen uitlachen en hangen we ze samen uit, de vlaggen dan blijven we bij elkaar dag en nacht dan hou ik je stevig vast omdat hij wacht de man met de zeis lacht grimmig want hij heeft alle macht hij kan alles in 1 keer stoppen hij laat ons hart dan niet meer kloppen nooit zal ik je laten gaan want jij zal altijd in m’n geheugen staan door m’n dromen zal ik je nooit vergeten mijn dromen zijn voor mij waardevol jij komt erin voor en dat maakt me dol dus laat ze me maar bedriegen als ik jou maar in m’n dromen zie |
eventueel nog een naam hiervoor? :confused:
|
"In mijn droomwereld" ???
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |