![]() |
Slaapwandelen etc.
Ik weet niet of ik echt slaapwandel, m'n moeder zegt gewoon dat 'ik weer aan het spoken ben geweest'.
Dan wordt ik s'ochtends wakker en dan heb ik m'n halve kamer overhoop gehaald. Of dat ik wakker wordt op de bank of op de grond. Ook droom ik wel es dat ik beneden rondloop en dat worrik wakker en loop ik daar ook echt... Het is heel vaag, ik kan me d'r op het moment zelf niet op betrappen maar s'ochtends kom ik vaak tot de ontdekking dat ik weer dingen heb lopen uitspoken... Vroeger slaapwandelde ik wel veel, één ben ik s'nachts over m'n schoenen gestruikeld en met m'n bek op de rand van m'n nachtkastje gevallen :( Tanden helemaal los enzo, behoorlijk kut... Hebben hier meer mensen last van slaapwandelen of andere maffe praktijken in de nacht ? |
nah,niet slaapwandelen ofzo, maar wel praten in m'n slaap, en als iemand dan iets tegen me zegt praat ik gewoon terug en heb ik m'n ogen ook open.... das klote want je weet dus niet waarover je praat en ik geef gewoon antwoord op wat je vraagt...
|
ik had het vroeger ernstig vaak man ,.... maar nu nooit meer
|
Citaat:
Ofwel begin ik gewoon te schelden.. |
Citaat:
ze zeiden dat ik nix bijzonders had gezegt.... om een of andere reden geloof ik dat niet:-S |
ik slaapwandel wel es. thuis maakt het niks uit, maar het is toch minder als blijkt dat je 's nachts over een grote Spaanse camping hebt lopen dwalen in je ondergoed :o
|
Ik heb wel een vriend, die keihard over het bed heen en weer rolt omdat ie denkt dat er een vrachtwagen op hem afkomt :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |