![]() |
elke dag
Ik heb beloofd
je te omhelzen elke dag Ik heb gezworen je te kussen elke dag Ik heb gedacht je te verwennen elke dag Ik moet je nu vertellen dat dat niet kan elke dag. Binnenkort ga ik weg en zal ik deze beloftes verbreken. Ik heb beloofd van je te houden elke dag Binnenkort ga ik weg, maar niet ver ik blijf bij je in je hart als jij dat wenst. Deze belofte breek ik niet ik zal altijd van je houden waar ik ook ben. *dit is pure fictie hoor.. 't is m'n eerste gedicht hier, dus reageer er aub op, zodat ik weet wat je ervan vindt!' |
ik vind hem goed hoor! ik kom hier nog niet zo heel lang, duz ik heb niet echt goede argumenten ofzo... nog even afwachten duzz... :)
|
Ok, het is duidelijk moeilijk voor sommige mensen om te reageren.
Breek hem desnoods af hé maar schrijf toch iets? Dankjewel on the moon voor jou reactie! :) |
Dicht je dan voor ons?
Waarom zou ik er iets van vinden, het kan heel goed zijn dat ik hier niet zoveel van vind. Impressie: Een beetje ongestructureerd, maar dat hebben de meerste eerste gedichten. Kan haar wel lijen. |
In 1 woord: GEWELDIG
niets anders over te zeggen :) |
alvast bedankt
|
Citaat:
Ongestructureerd dacht ik ook, maja.. ik & dichten dat gaat (ging) eigenlijk niet samen. 't Is nog maar een maandje da'k da soms es doe. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |