Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat vind jij de coolste eerste indruk! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=214204)

quween 11-09-2002 19:47

wat vind jij de coolste eerste indruk!

halo allemaal dit is een vraagje voor de jonens en als meisjes willen reageren dan is dat ook best!

ik zou eens willen weten waar jonens (of meisjes ) helemaal op kikken ! dus niet zoiets van ja.....meisjes mogen niet roken en mogen niet slaan! nee bijv ik vind een meisje zoiezo al cool als ze op een dikke moter aan komt rijden en........... of ik vind een meisje zoiezo cool als ze je meteen een drankje aanbied!

dus jongens (meisjes) schrijf hier wat je een vette eerste indruk vind! dankjewel! ooh en scgrijf er ook even bij wat voor thype je ben":kakker, gotic bla bla bla kus . (y)

PardonMe 11-09-2002 20:02

Wat ik gewoon de coolste eerste indruk vindt, is wanneer iemand gewoon lekker zichzelf is.. geen namaak, geen overdreven gedoe, gewoon echt zichzelf..

Verder val ik eigenlijk op hele normale jongens, dus geen speciale dingen waar ik gelijk op zou vallen.. Ik val eerder niet op extreme types ("gothic" of "kakker")

georgie 11-09-2002 20:08

Ik vind het altijd wel leuk als een jongen gewoon op me afstapt en een praatje maakt. En dan wel op zo'n manier dat ik me op mn gemak voel, kan het niet precies uitleggen.

Drankje aanbieden vind ik niet echt indrukwekkend eigenlijk.

Danique 11-09-2002 20:18

ik vind het leuk alsie gewoon iets zegt dat ie meent, niet alleen iets om indruk te maken.

zoals toen ik mn vriend voor het eerst ontmoette op centraal station, toen zei die: zow ik ben echt zenuwachtig :S

hihi dat vond ik echt lief, vooral omdat ie het met zo'n brabants accentje zei, klonk gewoon lief :) toen dacht ik al meteen, wat een schatje

PardonMe 11-09-2002 20:47

Citaat:

de abt van sion schreef:

Wat liiiieeeefff... Alsjeblieft zeg, kun je niks beters bedenken. Je bent blijkbaar weer helemaal terug. "Zo'n brabants accentje". Wat een intimiderende discriminatie ook nog (en ik ben niet eens een brabander).

Laat dit soort platvloerse, domme en onnozele reacties maar achterwege.

Nou zeg.. :confused:
Hoezo is het discriminerend dat ze zegt "Brabants accentje"?
Ik vind dat mijn vriend ook best lief praat, met een Limburgs accent.. waarom zouden we dat niet lief vinden?
serieus antwoord graag...?

I'ts Moi 11-09-2002 20:52

Als een jongen gaat rijmen....dan heeftie al een puntje extra... ;) (weinig mannen die dat kunnen natuurlijk :p ) En als een jongen over gevoelens praat waarvan vrouwen denken dat een man die niet heeft.... :confused:
Ik val eigenlijk toch wel n beetje op het type...kakker, alssie maar een leuk lachje heeft...hihi!

Kuzzje IK

* ach wat zeur ik, liefde is liefde en kent weinig grenzen *

Tox 11-09-2002 22:27

Haar glimlach, als een meid een leuke glimlach heeft, dan heeft ze een streepje voor :D, love smiles

Danique 12-09-2002 05:43

Citaat:

de abt van sion schreef:

Wat liiiieeeefff... Alsjeblieft zeg, kun je niks beters bedenken. Je bent blijkbaar weer helemaal terug. "Zo'n brabants accentje". Wat een intimiderende discriminatie ook nog (en ik ben niet eens een brabander).

:D
idioot
oh shit, discrimineer ik nou alle idioten in nederland? :rolleyes:
dus als je zegt dat brabants lief kan klinken discrimineer je, goh, ik dacht eerder als je zei dat het idioot klonk, net als jij.

Laat JIJ dit soort platvloerse, domme en onnozele reacties voortaan maar achterwege.

Esmée 12-09-2002 09:23

Ik vind het leuk als ie een beetje laks en nonchalant overkomt maar jou vervolgens op een heel attente manier toch wel veel aandacht schenkt (en toch een beetje stoer probeert te blijven doen ;) )
En hij moet wel fatsoenlijk ABN praten en niet dom gaan lullen in de trant van 'lekker wijf' want dan heb ik het snel gezien..

nare man 12-09-2002 09:45

Ik ben meteen verkocht als een meisje van plan is ook rechten te gaan studeren :D

Maar ff serieus, ik vind het erg leuk als een meisje niet op haar mondje gevallen is. Dus als van de verplichte meet & greet al gelijk een boeiend gesprek ontstaat. Dialoog is voor mij ontzettend belangrijk. Meisjes die alleen maar aan de bar mooi staan te wezen en te wachten tot ze geplukt worden vallen sowieso af.

Daughter of Darkness 12-09-2002 09:52

Ik val op iemand als hij groter en ouder als ik is. Hij heeft schijt aan de hele wereld. Iedereen moet hem gewoon met rust laten. Zo ziet hij er ook uit. Als hij iets aan z'n auto heeft gedaan en hij heeft smeer aan z'n handen, veegt hij het af aan z'n broek en niemand moet het wagen om er wat van te zeggen bijvoorbeeld. Op zo'n jongen val ik.
Het is volgens mij wel duidelijk dat ik iemand beschreef, gek genoeg is het totaal niet mijn vriend...

(:o Ex :o)

Hukkie 12-09-2002 10:11

Citaat:

Esmée schreef:

En hij moet wel fatsoenlijk ABN praten en niet dom gaan lullen in de trant van 'lekker wijf' want dan heb ik het snel gezien..

Idd, het klinkt zo brallerig als ze zo gaan praten. "Zo, ik ga dr dit weekend nog maar eens lekker overheen, tjeumig wat een lekker wijf man, heb je die tieten gezien?!" :rolleyes:

Ik kan me daar verschrikkelijk aan ergeren, net of ze hun mannelijkheid te bewijzen hebben, of ze zonder dat soort opmerkingen hun lul kwijtraken. Belachelijkheid.

Ik vind het wel heel cool als mensen niet schromen ergens wat van te zeggen, of hun eigen mening durven te geven ipv jou maar gelijk te geven. Dichtklappen is vervelend, daar kan ik absoluut niet tegen. Praten is beter, als er ook maar wat zinnigs uit komt. Verder vind ik het geweldig als iemand zich uitbundig en impulsief durft te gedragen. Niet té impulsief though ('He ga je mee op vakantie naar Zus-enZo? Ik heb al geboekt'-impulsief).

Lethalis 12-09-2002 10:20

Citaat:

nare man schreef:
Ik ben meteen verkocht als een meisje van plan is ook rechten te gaan studeren :D
Er zijn zo weinig meiden die verstand van *NIX afgeleiden hebben :(

Nah, ik ben een slaaf van de psychologie: de mate waarin iemand indruk op mij maakt, hangt sterk af van de wijze waarop diegene op mij reageert.

Dus wanneer een meisje oprecht interesse voor mij toont, ik goed met haar kan praten en ze tenminste een acceptabel uiterlijk heeft.

ABrules 12-09-2002 13:24

Citaat:

de abt van sion schreef:

Laat dit soort platvloerse, domme en onnozele reacties maar achterwege.

Ja Whatever... jongen...

Iig, maakt een meisje een goede indruk als ze oogcontact durft te houden... en ik vervolgens op haar af kan stappen om een goed gesprekje te beginnen... in uitgaansgelegenheden gaat dit wat moeilijker, maar in dat geval moet ze leuk mee kunnen dansen enzo...

Orion16 12-09-2002 14:21

Ik vind 't cool als een meisje gewoon zichzelf is, nix geen arrogant of sletterig gedrag, glimlach = ook extra punten.. Verder vind ik 't cool als een meisje écht lief is.

nurse_Kain 12-09-2002 14:46

Citaat:

PardonMe schreef:
Wat ik gewoon de coolste eerste indruk vindt, is wanneer iemand gewoon lekker zichzelf is.. geen namaak, geen overdreven gedoe, gewoon echt zichzelf..

Verder val ik eigenlijk op hele normale jongens, dus geen speciale dingen waar ik gelijk op zou vallen.. Ik val eerder niet op extreme types ("gothic" of "kakker")

Sinds wanneer is gothic extreem??? ;)

er bestaan gradaties in
nie elke gothic gast loopt me ne lange rok en nagellak

ABrules 12-09-2002 16:14

ow ja en zichzelf zijn natuurlijk... komt ook niet zo gek veel voor trouwens...

Piccola 12-09-2002 16:18

Als een jongen op me afstapt moet ie gewoon spontaan zijn. En hij moet natuurlijk zichzelf blijven en niet stoer willen zijn of whatever. Hij moet ook niet overdreven gaan lopen slijmen ofzo. Gewoon een normaal gezellig praatje maken, drankje aanbieden of dansen ofzo.. Waar je dan ook bent op dat moment.

Esmée 12-09-2002 16:24

Citaat:

nare man schreef:

Heb t altijd al geweten ;)

Roos 12-09-2002 16:36

Citaat:

Esmée schreef:
Heb t altijd al geweten ;)

Ik houd van jongens die lekker kunnen kletsen, en veel verschillende dingen doen in het dagelijks leven, maar die ook oprecht geinteresseerd zijn in mijn verhalen en een aantal dingen over me te weten willen komen.
Beetje gentleman doet het altijd goed, let wel: een echte, dus niet iemand die tot kotsend toe met zinnetjes komt aan zetten.
Verder: beetje bijdehand mag best, als ik het maar goed naar m'n zin heb met hem. Een beetje mysterieus is ook altijd leuk :)

Roos 12-09-2002 16:37

Oh en opleiding/ambities, hij moet wel iets van z'n leven willen maken ;)

Dusjcrib 12-09-2002 17:34

Hmz.. ik heb sowieso een zwak voor dreadz, heel stom.. Maar verder wekt een jongen mn interesse al als ie goed kan dansen..

Ja, ik vind het bij een eerste indruk prettig als er respect blijkt uit zn houding en hij in eerste instantie gewoon een leuk praatje komt maken.. en ja, een accent met een zachte g (oh abt, sorry voor de discriminatie en de platsvloersheid en weet ik ut) werkt bij mij ook altijd goed.

Goed voorbeeld was Lowlands.. die jongen viel in eerste instantie niet perse op, maar toen ging ie dansen enz. en zocht wat oogcontact, verder gewoon bij zn vrienden dansen (zonder stoer doen) en toen uiteindelijk kwam ie ff praatje maken.. ik was ff gaan zitten en hij kwam naast me zitten en vroeg wat ik zat te zitten zeg maar.. En later zei hij op normale toon: ik vind jou een leuke meid, nja.. verder geen geslijm, gewoon to the point. En ja, limburgs :D

Ja, hij maakte echt een goede indruk op me, zn hele manier was gewoon prettig en alles.. Helaas zijn we hem en zn vrienden toen in de mensenmassa kwijtgeraakt.

maar eigen mening is verder ook belangrijk, en prettig gestoord trekt mn aandacht ook altijd wel :D

Kirk22 12-09-2002 18:08

dat de bliksem bij je inslaat en je helemaal van slag bent... heb ik 1x gehad en ze was niet eens 'lekker' maar zo heerlijk gewoon.

Syphon 12-09-2002 18:13

Hee echt cool topic maar ik ben echt benieuwd wat voor indruk ik zou tonen, dat kan ik namelijk zelf niet zeggen.

Hee rosi wil niet arrogant zijn maar ik zie echt een beetje mezelf daarin :D

SvartVinge 12-09-2002 18:28

de eerste indruk die ik onwijs koel vind is gewoon 1 hele maffe reactie.....gewoon iets wat echt uit hemzelf zou komen!
Iets waar ik onwijs om kan lachen.....:)

)Vampje( 13-09-2002 13:45

Ik vind het gewoon heel cool als een jongen met iets grappigs/geestigs aan komt zetten, als hij nuttige gespreksstof heeft. Dat wil niet zeggen dat hij meteen met allerlei fylosofische zaken aan moet komen, maar iets leuks is altijd goed. En iets heel liefs in zijn gezicht/houding, daar kan ik ook bij wegzwijmelen. Bijvoorbeeld kuiltjes, een 'ik-wil-graag-stoer-zijn-maar-toch-ben-ik-lief' -houding, een hele lieve, spontane blik in zijn ogen of iets onhandigs ofzo. :o

Shibby 13-09-2002 14:22

Ik let altijd meteen op de lach van een jongen en zijn ogen. Ik vind het leuk als hij net als ik erg van dieren houdt. en hij moet een beetje een galant heertje zijn. Ik val niet op een bepaald type ofzo...het varieert bij wijze van spreken van gothic tot kakker. Maakt me echt niet uit...als de jongen maar spontaan en humoristisch is. Dat vind ik leuk! :)

PardonMe 13-09-2002 14:24

Citaat:

nurse_Kain schreef:

Sinds wanneer is gothic extreem??? ;)

Citaat:

er bestaan gradaties in
nie elke gothic gast loopt me ne lange rok en nagellak
Nou ja iig mensen die zich er wel helemaal naar kleden en gedragen dus.. :D
Want zoiemand past gewoon totaal niet bij mij en zou dus al gelijk geen 'coole' eerste indruk maken bij mij...

owja iemand moet ook niet uitermate arrogant zijn..*jakz*

dreadje 13-09-2002 14:36

Ik vind het cool als een jongen je recht in je ogen aan durft te kijken (niet te verlegen, mag wel een beetje zelfverzekerd maar niet arrogant)en daardoor een beetje flirt (deed m'n vriend :)...'zwijmelt weer weg')

Friso 13-09-2002 14:37

Een grote lieve lach doet het het best

Li 13-09-2002 17:13

Beetje bijdehante of arrogante jongen (type trendy/kakker) maakt het meeste indruk op mij:o
Als het geheel klopt (en vooral ogen belangrijk:)) en hij heeft leuke kleren aan, dan ben ik al om;)

miss_virus 13-09-2002 17:25

Citaat:

nare man schreef:

Maar ff serieus, ik vind het erg leuk als een meisje niet op haar mondje gevallen is. Dus als van de verplichte meet & greet al gelijk een boeiend gesprek ontstaat. Dialoog is voor mij ontzettend belangrijk. Meisjes die alleen maar aan de bar mooi staan te wezen en te wachten tot ze geplukt worden vallen sowieso af.

wil jij advocaat worde ofzo

Rioto 13-09-2002 18:09

als ze een hardcore shirtje aan heeft kleiner dan mij is en er redelijk goed uit ziet dan ben ik al snel verkocht

Rufus Lee 13-09-2002 18:31

als een meid met me praat en gelijk al vet maffe opmerkingen maakt ben ik al snel verkocht :D

als een meid echt vet maf is, bied ik d'r zo m'n hart en ziel aan :)

Ik kom uit eeng estoorde familie, dusse..... soort zoekt soort, he :p

owja, en een coole indruk.... ik vinnut wel cool als een meid een tribal-achtig iets op d'r gezicht heeft, dat vinnik zo mooi :)

Devotee 13-09-2002 18:37

Citaat:

miss_virus schreef:

Een antwoord op die vraag zou echt een toevoeging zijn aan dit topic, nare man!

Paranoide 13-09-2002 18:41

Qua uiterlijk bespring ik alles met een sikje, bakkenbaarden, lang haar, en een tongpiercing.

Qua gedrag: hij moet niet 'stuntelen', ik kan niet met mensen omgaan die nooit weten waar ze hun handen/voeten/andere ledematen moeten laten of telkens onrustig wegkijken.. Hij of zij moet zijn/haar gemak kunnen zijn, overal. Verder val ik ontzettend voor humor, lots, lots of it :) Als een jongen me niet aan het lachen kan krijgen zal ik er nooit een relatie mee kunnen krijgen.

Shibby 13-09-2002 20:02

JA! dat vind ik ook aantrekkelijk; bakkebaarden :)...

Syphon 14-09-2002 01:19

Heeeeeee heb k dat even bakkebaarden :D :D :D :D :D

Y@NOU 14-09-2002 10:11

als hij veel verstand heeft van iets (bv goede muziek) en daar een heel duidelijke mening over heeft.
en hij mag ookwel arrogant zijn vind ik juist leuk, ik hoef geen bange wezel :D

Ninnoc 14-09-2002 13:48

wat esmee al zei, jongens die nonchelant zijn maar op een bepaalde manier toch laten weten dat ze je wel zien zitten, het liefst zo subtiel mogelijk zodat een beetje een spelletje tussen ons wordt, en klinkt heel stom een soort geheimpje, dat niet iedereen het meteen door heeft.
wat ik ook een onzettende pre vind, leuke vrienden, klinkt misschien raar, maar aan vrienden kan je wel een beetje aflezen wat voor soort type het is. als ik door z'n vrienden opgenomen wordt als 'one of the guys' ofzo vind ik dat erg fijn. Als vrienden meten normaal tegen je doen ipv je zien als 'het mokol van..'

highlight 14-09-2002 15:40

Als hij heel spontaan is, en als je al een beetje aan hem kan zien dat hij weet wat hij wil...

highlight 14-09-2002 15:40

oh ja, en een mooie lach natuurlijk met mooie tanden...daar kan ik helemaal voor smelten..

Freyja 14-09-2002 18:06

Citaat:

Shibby schreef:
JA! dat vind ik ook aantrekkelijk; bakkebaarden :)...
Idd, bakkebaarden zijn altijd leuk :D (sinds een tijdje vind ik dat leuk, daarvoor nooit :o)

Wat ik een bijzonder coole eerste indruk vind? Mh, dat verschilt natuurlijk per jongen, maar dat hij zichzelf is en niet bang is zichzelf te zijn is toch wel het beste denk ik :) Een superwijde skatebroek doet het ook goed though :D

Roozie 14-09-2002 18:06

Hij is onafhankelijk, stoer, nonchalant, beetje arrogant, lacht heeeeeeeel leuk

en hij geeft kleine subtiele hints in mijn richting

als we eenmaal in gesprek zijn geraakt

maken we elkaar aan t lachen, blijft hij geinteresseerd en praat hij heel erg netjes Nederlands.

Mmm klinkt als een beetje té veeleisend :o

Dromer 14-09-2002 18:13

Als hij halflang zwart haar heeft is het al snel een errug leuke jongen :D (klinkt wel erg kortzichtig dit haha, zo ben ik helemaal niet)

Hij moet me aan het lachen kunnen maken en lekker kunnen kletsen. Als ik gelijk al kan lachen om iets wat hij doet of zegt is het goed! en we moeten natuurlijk niet gelijk uitgepraat zijn.

a new noise 14-09-2002 18:34

dikke tieten

Mindfields 14-09-2002 18:57

Citaat:

miss_virus schreef:

Wie wordt er advocaat als je rechter kan worden :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.