![]() |
Paraveranderende realiteits kwestie
Een flits door je heen
Een kort besef van waanzin Een lichte twijfel De minuscule angst Tergende leegte in je ziel Mist om je heen Een kleine uitweg Naar je eigen kern Wie of wat ben ik ? Wat vind ik? Hoe is mijn eigen gelaat Geen deel van alles ------------------------------------------- Voelen wat je doet zonder ergerlijkehid ontmoet Waaraan ik mij vastknoop is toch wel mijn laatse hoop Maar verder gaan durf ik nog niet het is de muur vermengt met angst Ik was er het langst Zonder wiet Bedwelmd ben ik, is zij maar of we ook zonder mij weten dat ik besta Is zo onduidelijk als hopjesvla -------------------------------------------- Mensen zijn omhulsels zonder gevoel De meeste bestaan zelfs niet eens echt Zijn we wel meer dan een schaap of mierenhoop Kijk eens echt naar dat gewoel Misschien dringt het dan tot je door en zegt Waarom we op aarde zijn gedoopt Onderscheidden we van dieren door ons verstand? Uiteindelijk toch dezelfde massa zonder enig recht Ik wil niet zijn wat ik niet had gehoopt --------------------------------------------- Wanneer ik wakker wordt in een waas Kijk ik naar buiten als een dwaas Ik zie dan niets dan mist Wat ik in mijn leven heb verkwist Ik weet niet wat ik moet Ik doe maar wat hij doet Alleen wat tegen me is gezegd Weet ik buiten mijn recht Ja zonder besef gaan wij onze weg En nemen maar wat we lekker vinden en hopen niet op pech... ZOw dat waren ze...... Moest ik ff kwijt |
ik kan geen half dagje van het forum wegblijven of er is wel iemand die mn naam jat :| nou jah het is je bij deze vergeven..
de gedichten vind ik, hoewel er wel zinnige dingen in staan hier en daar, toch niet echt uitspringen.. Genesis |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door I_GenesisII (08-03-2002).] |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |