Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Clitorus Stimulatie gepaard met schokjes? ... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=214377)

Energy! 11-09-2002 21:50

Clitorus Stimulatie gepaard met schokjes? ...

heej allemaal,

ik heb een vraagje,
als ik mijn vriendin vinger/bef en dan gericht op de clitorus,

dan geeft ze na een tijdje, kleine schokjes, (meestal uit de benen) en als het iets heviger wordt dan zie je ook de buik bewegen, elke keer als ik dan daar zit, wrijf ofzo, dan geeft ze een paar kleine schokjes,

ze komt NIET klaar..

is dit normaal?

alvast bedankt

Bor 11-09-2002 21:52

niet elke vrouw komt klaar..

die schokken kunnen voor haar al het hoogtepunt betekenen

StefanLovertje 11-09-2002 21:54

dat schokken is zeer irritant.. ik begin meestal te schokken als het gaat irriteren.. maar soms ook als het heel lekker is, maar dat hij veel zachter moet strelen. vraag het haar dan eens

Mephisto 11-09-2002 21:59

Citaat:

StefanLovertje schreef:
dat schokken is zeer irritant.. ik begin meestal te schokken als het gaat irriteren.. maar soms ook als het heel lekker is, maar dat hij veel zachter moet strelen. vraag het haar dan eens
Kan je dat niet onderdrukken?

Energy! 11-09-2002 22:09

mmm ja ze had het ook heel vaag over dat ze het irritant vond...
maar naar mijn mening leek het of ze het juist lekker vond...
1xtje zei ze niks
en de andere keer zei ze dat het irritant was (na een tijdje)

moet het dan juist zachter of helemaal niet meer op die plek :s ?
ik bedoel ik doe het niet hard, als je likt ofzo, is het toch ook niet hard, en dan doet ze het ook

Black Bird 11-09-2002 23:32

Het kan zijn dat het te heftig voelt, en dat het lekkerder is wanneer je haar daar minder direct aanraakt. Maar als ze dat ook doet bij likken is het misschien wat anders. Maar kan je hier niet gewoon met haar over praten? Dan is er niks meer om over te twijfelen en leer je haar lichaam beter kennen lijkt mij..

'I'he Prophet 12-09-2002 10:17

Citaat:

Energy! schreef:

Ik deeeeeeenk dat zij t net iets beter weet dan jij.

*'I'he Prophet, die altijd irritant wordt gevonden maar blijft denken dat t een grapje is*

Daughter of Darkness 12-09-2002 10:21

Ik vind het heel fijn als iemand daar streelt. Als je gaat schokken moet je zachter gaan strelen, anders gaat het pijn doen omdat het gevoeliger wordt. en dan wordt het iritant. bij mij tenminsten...

miro 12-09-2002 10:39

Je moet het niet alleen op die plek doen, das heel vervelend en ga je idd schokken.

anonieme_teddybeer 13-09-2002 04:03

Citaat:

Energy! schreef:
heej allemaal,

ik heb een vraagje,
als ik mijn vriendin vinger/bef en dan gericht op de clitorus,

dan geeft ze na een tijdje, kleine schokjes, (meestal uit de benen) en als het iets heviger wordt dan zie je ook de buik bewegen, elke keer als ik dan daar zit, wrijf ofzo, dan geeft ze een paar kleine schokjes,

ze komt NIET klaar..

is dit normaal?

alvast bedankt

voor mijn vriendin betekenen die schokjes dat ze het heel erg lekker vindt en dat haar hoogte punt eraan zit te komen, maar dat verschil per meid zoals je aan de reacties ook wel kan merken

ufo2230 13-09-2002 08:54

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:

voor mijn vriendin betekenen die schokjes dat ze het heel erg lekker vindt en dat haar hoogte punt eraan zit te komen, maar dat verschil per meid zoals je aan de reacties ook wel kan merken

Idd, en dat ze niet klaarkomt is normaal hoor, het heeft in mijn relatie ook ongeveer 14 maand geduurd eer mijn vriendin voor het eerst klaarkwam. Nu is dat in 't begin vrij irriterend omdat je denkt dat je iets verkeerd doet, al was dat "hoop ik althans toch" niet het geval. Jij en je vriendin mogen jullie niet te hard focussen op het klaarkomen an sich. Wanneer het "komt" komt eh ;)

byebye
xxx jan

casey 13-09-2002 09:16

Ik ben ook nog nie klaargekomen.. en heb ook zo'n schokjes. Maar d'er wordt aan gewerkt ;)

StefanLovertje 13-09-2002 13:46

Citaat:

Mephisto schreef:

Kan je dat niet onderdrukken?

wat bedoel je daarmee? of ik er gewoon niet aan kan denken en mezelf moet dwingen het lekker te vinden?

nee dat lukt me niet want het gaat pijn doen

helenaatjuh 13-09-2002 14:50

ik ga schokken als ik bijna klaar kom,dus tjaa denk dat het verschillend is

..:PieP:.. 13-09-2002 14:52

Citaat:

Energy! schreef:
1xtje zei ze niks
en de andere keer zei ze dat het irritant was (na een tijdje)

een meisje kan het heel moeilijk vinden om tijdens de seks dingen aan te geven zoals: 'het doet zeer' of 'het is irritant'.
als je vriendin 1 keer zei dat ze het irritant vond (alleen maar de clitoris prikkelen, of te hard), moet je dat opvatten als een aanwijzing! het is mischien voor haar ook wel vervelend om het iedere keer te moeten zeggen... en durft ze het niet goed meer te zeggen... :confused:

Ninnoc 14-09-2002 15:16

Citaat:

helenaatjuh schreef:
ik ga schokken als ik bijna klaar kom
ik ook

Alicia Silverstone 15-09-2002 11:44

Het ligt eraan wat je berdoelt met schokken....
Als ik iets onwijs lekker vind dan span ik m'n buikspieren en ga ik trillen ofzo....maar ik vind dat zelf nogal irritant omdat het er volgens mij nogal vaag uitziet.
Maar kweenie of het zoiets is....

Desp 15-09-2002 13:50

Als mijn vriend me echt óp mijn clitoris stimuleert, ga ik ook zo schokken.. persoonlijk vind ik dat niet echt fijn, 't is in ieder geval geen orgasme ofzo...

Het beste kan je rónd haar clitoris stimuleren, aangezien de clitoris vrij gevoelig is (dat verschilt per meisje hoor)...

Ninnoc 15-09-2002 15:19

Citaat:

Desp schreef:
Het beste kan je rónd haar clitoris stimuleren(dat verschilt per meisje hoor)...
dat verschilt zeker per meisje :)

Desp 15-09-2002 18:59

Citaat:

Ninnoc schreef:

dat verschilt zeker per meisje :)

bij mij ook hoor :)
de ene keer mag mijn vriend er wel aan komen, de andere keer absoluut niet...

metalgirl 15-09-2002 19:50

Ik denk dat je twee soorten "geschok" kan onderscheiden:
Het schokken van ´ik kom bijna klaar`, meer de spiersamentrekkingen in de buik, bovenbenen. Of het schokken omdat het te gevoelig is. Als de clitoris te hard bewerkt wordt, te lang op een plek meestal. Meer dat het gaat irriteren idd.
Vraag je vriendin of ze het fijn vindt op deze manier, of het schokken van een naderend orgasme komt of niet. Denk ik.

Severus 15-09-2002 21:52

Ik heb zulke schokjes nog nooit meegemaakt bij mezelf. Als ik masturbeer en klaarkom word ik een beetje stijf als een plank (lees: uitgestrekste benen and all) en daarna word ik zo slap als was en val ik in slaap. Hoezo schokjes?

Ripper

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.