![]() |
Vrijheid
Een van mijn enige gedichten; redelijk snel geschreven omdat we iets nodig hadden voor ons mondeling Nederlands. Gaan we nu ook invoegen in onze voorstelling en dan met lichteffecten voorbrengen.
__________________________________ Duisternis Ik zit gevangen in de diepte van deze eenzaamheid. De muren rondom mij zijn zwart, dood. De vloer onder mij is hard, koud. Onzichtbare handen reiken naar mij, sleuren me dieper de duisternis in. Doffe ogen zoeken naar een uitweg, naar de vrijheid, buiten. Ik zoek Ik vind Het licht |
mooi vind ik dit. ook al is het snel geschreven, het heeft iets heel dieps. wat goed dat je het licht gevonden hebt op eigen kracht. ja, dit vind ik een sterk gedicht.
|
Begin met zeggen dat ik hem mooi vind. Verder:
Nou zeg! Het DoP-syndroom ook al buiten DoP! Is dit hieronder niet leuker? Duisternis Ik zit gevangen in de diepte van deze eenzaamheid. De muren rondom mij zijn zwart, dood. De vloer onder mij is hard, koud. Onzichtbare handen reiken naar mij, sleuren me dieper de duisternis in. Doffe ogen zoeken naar een uitweg, naar de vrijheid, buiten. Ik zoek Ik vind Het licht Was getekend: de Grote Zeurder. |
Dop-syndroom? ....
Nou ja, laat maar. Tja, ik vind die versie die jij ervan hebt gemaakt ook wel leuk, maar ik verander nooit een van mijn gedichten als ik ze eenmaal gemaakt heb. Ik wil ze liefst gewoon laten zoals ik ze toen op dat moment heb opgeschreven. En mijn vriendinnen vonden deze goed genoeg om te gebruiken in de voorstelling. http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |