![]() |
Hoe??
He meiden!! Hoe krijg je iemand in bed?
heb al een half jaar met mijn vriendin, en heb het pas 1x gedaan. Hoe kan ik haar in de stemming maken? Rappie85 |
dat moet vanzelf gaan dude, je kan niemand dwingen om met je naar bed te gaan je bent pas 17 je kan neit zeggen dat je sex mist :(
praten kan leuker zijn dan sex hoor :) |
Citaat:
[off-topic]Vernon, waarom ben je nooit meer op school?[/off-topic] |
jah misschien wil ze niet ?
Anders zoen haar en ga een beetje strelen enz.. dan komt het misschien wel |
Citaat:
die zit :P [off-topic]Vernon, waarom ben je nooit meer op school?[/off-topic] omdat omdat ik jullie ga verlaten :) Ben bezig met MCSE en daarna CCNA, ik kom morgen wel op school beloofd! :* |
Citaat:
|
Dat gaat vanzelf, als zij er zin in heeft laat ze dat echtwel blijken...
Misschien is zij er gewoon nog niet echt aan toe! Probeer er over te praten, dan kom je er misschien achter wat er is. Dwing haar niet en zet die gedachte dat je seks MOET hebben uit je hoofd! Cliché, maar het gaat natuurlijk niet alleen om de seks!:) |
Aangzien het zo lang duurt... misschien was ze er de eerste niet echt klaar voor. Nu wil ze wachten tot ze er echt klaar voor is en 't zeker een beter gevoel geeft ofzo. Ik weet 't niet. Jullie weten hoe het ahteraf was hé die eerste keer of heb je niks gemerkt? Niks gezegd?
|
Hmz...mijn vriend hoeft nooit moeite te doen om mij in bed te krijgen, ik heb altijd zin. Lijkt me lullig als ze nooit wil.. Vraag het anders gewoon eens ofzo, misschien is ze 'n beetje preuts.
|
Eigenlijk is het heel simpel. Je komt gewoon met een glas water en een asperine aan zetten.
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
Wat dacht je van PRATEN, vragen of ze er echt wel aan toe is, vragen waarom ze weinig initiatief neemt, erover praten dat je graag intiemer met haar wil zijn.. succes.. |
zoals je het nu stelt zoek je alleen maar sex dus kan je beter naar de hoeren dan een vriendin zoeken
|
Citaat:
Mijn vriendin had het heel romantich aangepakt toe we het hadden gedaan. eerst eten bij kaarst licht daarna een spelletje om mij boven te krijgen. en dan hebben we boven op haar bed nog gepraat (ze had de kamer versiert met hartjes ballonnen en kaars licht.) Ik wil ook zo iets voor haar doen. Is dat niet eentonig?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tip: blinddoek dr of zeg dat ze dr ogen dicht moet doen ofzo... maakt het voor haar extra spannend :) |
Citaat:
iedereen heeft zo zn behoeftes... en wat betreft het 'probleem': praat met háár! het heeft natuurlijk niet zoveel zin om aan ons te vragen wat er in dr hoofd omgaat :) |
Citaat:
|
Zorg dat je je vriendin niet dwingt, dan wil ze na een tijdje helemaal niet meer. Probeer het wat rustiger aan, doe eerst wat andere dingen, als zij het wil laat ze het heust wel merken, daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
Maar wees niet zo van ik wil nu dat je met me gaat balle, dan wil ze helemaal niet meer en dan dwing je d'r je heb kans dat ze dan helemaal niet meer met je wil balle, en dat ze misschien niet een meer met je verder wil omdat jij haar dwingt!!! En ik denk niet dat jij dat wil.... maar veel suc6 :p ciao |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ocharme de jongen, ge moet die ni zo uitlachen/uitmaken. het is toch logisch dat hij zich afvraagt waarom zijn vriendin na die eerste, precies romantische keer, niet meer wil. da betekent toch helemaal ni da hij ne seksfreak is of zo!
praat er gewoon met haar is over, misschien is er, zonder dat je het besefte, toch iets misgegaan. probeer anders zelf iets kei romantisch te organiseren, dat niet perse tot seks moet leiden (maar dat wel kan) succes! |
nou, wat denk je van gewoon een relatie hebben met iemand en dat eerst is rustig opbouwen en elkaar leren kennen voordat je gelijk over het bed induiken begint!!!
|
na een half jaar zou ik mischien ook wel zoiets hebben van: hmmz nou moet het er maar es van komen.
wie zegt dat ie GELIJK seks wil in zn relatie!? hij heeft al aardig lang vind ik.. |
Citaat:
tenzij jij een half jaar te kort vind om elkaar een beetje te leren kennen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |