![]() |
CSS werkt niet meer op deze pc..
M'n pc leest geen css meer :s
Op dit forum zie ik bijv. niet alles in verdana, maar in Tahoma.. Site sdie opgebouwd zijn met stylesheets die zie ik nog slechter.. hoe kan dit komen, ik heb niks veranderd... Dit is trouwnes alleen met MSIE |
Citaat:
ik weet t niet misschien iets uitgeschakeld ofzo of gewoon msie opnieuw downloaden |
Citaat:
en het is gewoon spontaan gebeurt [na reboot]. En ik was van plan opneiwu downloaden, maar windowsupdate site werkt dfus ook niet als ik geen css heb.. En hij is nu zo spontaan weer terug, snap er niks van :s |
MSIE he (:
igg mooi datie t weer doet |
Ik had gisteren ook problemen met het openen van CSS files
Kan ook komen door @home, ik heb momenteel een packetloss van zo`n 80% :D Ze komen morgen metingen in de straat/wijk/huis doen :) |
Ik heb kennisnet
[school :)] |
Citaat:
|
Citaat:
nij ons is het supersnel en we kunnen gewoon doen wat we willen zoals icq, ftp, msn etc |
bij ons oook
300 kb per seconden downloaden msn ftp en icq enzo maar t schijnt dat Tiscali veel sneller is ^_^ |
Citaat:
ik trek ook wel af en toe 1,1 mb maar de enige fun eraan is dat het leuk is om te zeggen 3 min extra w88 is ook weer wat en om films te leechen vind ik het niet zo gheel nodig 300 k kan je lekker surfen en wat mp3's binnenhalen ]wat wil je nog meer?? |
Citaat:
weet ik veel maarjah joh ik ben teveden al1 voor "sommige bestanden" moet je dan wat langer w88 (y) |
300, ik haal weleens meer, ligt aan de serv..
Maar wat je ermee wilt? Films die nog niet op het lan staan binnenhalen via een FTPtje.. [Alleen er staan weinig NIET neiwue films op, nieuwste: Austin Powers] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(met veel packets) linux : ping -c 500 www.scholieren.com windows (in command): ping www.scholieren.com daarnaast zijn er vele testsoftware van netwerken beschikbaar die dmv ping zoiets testen |
Citaat:
Nu pingt ie oneindig en kan je de boel annuleren met CTRL+C |
even voor de duidelijkheid: wat houdt pingen precies in? Wat gebeurt er precies als je in uitvoeren "ping" invoert? Wat is bijvoorbeeld TTL?
|
Citaat:
@home is trouwens langs geweest, de kabels zijn prima, maar de modem is niet goed, we hebben namelijk een testmodem van @home gekregen en die is dus meteen ff uit-getest. D`r waren meer testgebruikers met dezelfde problemen als mij, 80% packetloss. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |