![]() |
Welke sport?
Hallo!!!
Ik wil een leuke sport gaan beoefenen, maar ik weet niet precies wat.... Het moet een beetje origineel zijn en het hoeft niet persé iets voor meisjes te zijn. Iemand een idee??? xxxx Jiske |
jiu-jitsu is wel leuk.... en nog goed voor je ook ;)
|
golf
|
Boswortelslingeren
|
Atletiek, erg veelzijdig.
|
Citaat:
(ik zou toch voor curling gaan als ik jou was.) |
Voetbal, we moeten meer meiden in de voetbal zien te krijgen! :)
|
voetbal origineel toch :p
|
Citaat:
|
Ga lekker mountainbiken bij voorkeur crosscountry of freeride, ten eerste is het super om je frustaties kwijt te raken en ten 2e kom je ook nog in een heel relaxte scene terecht. Nadeel het kost wel nogal wat geld om ermee te beginnen
|
Niet erg origineel maar Tennis is erg leuk. Zowel voor jongens als voor meisjes.
|
Hej!!
Bedankt alvast voor de ideeen, ik vinnet gaaf dat er heel veel jongens reageren, kwil ook het liefst op een jongenssport (ja ik ben een btje vaag) Nog gekkere dingen te bedenken??? tnx :) xxxxxx |
ik zou western gaan rijden. ( Westernriding moet meer worden gepromoot ;) :D ) Het is een erg relaxte manier van paardrijden en je hebt er ook leuke onderdelen. Zoals bv Reining: spins (paard hard om de achterhand laten draaien) sliding stops(het paard laten remmen vanuit een snelle galop) speedcontrol ( je paard harder en langzamer laten galloperen) of bv Pleasure (voor de trutjes onder ons...nee geintje, je moet dan laten zien hoe relaxt je paard is, je laat alle gangen zien, walk, jog, lope) en nog vele andere onderdelen zoals cutting (koeien onderdeel) trail (hekjes openen op het paard ed) nee echt is kei leuke sport :)
|
Citaat:
snowboarden/skateboarden, skeleton, wielrennen, mountainbiken (hmm moeilijk denk ik in delft), handboogschieten, (ijs)duiken, windsurfen/golfsurfen, kanoen. Zijn sporten die ik doe/wel eens heb gedaan/ooit nog wil doen. Ik zal nog eens verder nadenken :p Citaat:
|
Freetsyle skien
heeft alles kick fysieke training mentale training grenzen verleggen voldoening sfeer ... |
ga frisbeeen (of hoe je dat dan ook schrijft)
naja, ik zit ook op atletiek (als luckyleo er op zit tenminste) en dat is leuk of ga op pencak Silat (undar selok) een oosterse verdedigings sport maar meer voor de sier, dan voor echt gebruik daar zittenook meer jongens of mannen op mijn oom geeft het en verder is het niet zo interressant als je dr nooit van gehoord hebt |
Duiken je weet wel met perslucht... is vet koel!
|
Fitnessen
|
volleybal is opzich een leuke sport, maar je hebt ff de tijd nodig om het technisch goed te kunnen spelen... voordeel van volleybal: is een zaalsport en gaat onder (bijna) alle omstandigheden door..nadeel is dat je het niet kunt beoefenen wanneer JIJ dat wilt. Als je gaat fitnessen maakt het niet uit wanneer je gaat, met volley is dat niet zo, iv.m. met een team..
tennis is ook erg leuk...voetbal ook...squashen is ook ergggg leuk, kun je goed je energie in kwijt ;)... succes ermee |
fitnes daar word je groot van en breed dus vallen de meisjes op je
ik heb nog niet een meisje gehad maar ik zie ze wel kijken af en toe hehehehhe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW: als ik het om die reden zou doen, kan ik momenteel beter ophouden, want het heeft toch geen effect :D :p |
Citaat:
|
Skateboarden is erg gaaf om te doen.
het voordeel ervan is dat je het ook als vervoersmiddel kunt gebruiken in de stad of gewoon op straat. verder is het gewoon hartstikke leuk om te doen. |
Darts of jongleren of zoiets. Heel orgineel, het zal alleen wel moeilijk zijn om een jongleervereniging te vinden, een dartvereniging niet.
|
Citaat:
|
bierheffen
|
of Taekwondo
|
Schaatsen
|
dammen
|
SK8EN :cool:
|
wedstrijdzwemme.. of schaatsen.. maja das zo seizoen gericht..
|
Boogschieten :D http://go.to/coenschutters ;)
|
Word cheerleader bij american football! voor meer info mail naar wouter@arnhemfalcons.nl, overigens ook als je wilt spelen en al helemaar als je in de buurt van nijmegen woont!
|
niet zo origineel misschien maar basketbal is heel erg leuk (vind ik!) kan ik je echt aanraden!!
|
ik zelf ga in april beginne met roeien..lijkt me onwijs leuk..
ik ben ook eg een watermens!! we zeilen ook altyd..is dat niks voor jou?? |
Citaat:
|
mmm.. moet je daar kakker voor zijn omdat te kunnen doen dan?
|
Capoeira lijkt me zelf leuk om te doen...
|
BASKETBALL
een sport voor jongesn en meisjes, gezellig vanwege team, is ook ff na schooll, ofzow te doen op een pleintje, kost niet veel, kan je lekker inspannen etc.etc. |
Snowboarden!!!!! :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |