![]() |
Afstand
Geen gedicht ofzow.. maja
Kiezen is moeilijk, zeker voor haar Ze weet niet wie... hij of ik Ik woon 300 km van haar vandaan... hij nog geen 1 Dat maakt het makkelijker... maar toch ook weer niet Ze vind mij liever/aardiger enzowvoorts maar we zien elkaar zo weinig en dat werkt door op haar en mijn zenuwen... het lukt niet het gaat niet meer ik weet het niet meer Moet ik zeggen.. neem hem laat mij maar of zeg ik juist neem mij... ik hou van haar zij houd van mij en ik van haar... hij van de sex ... ik weet het niet ze vind mij liever maar hij is ook lief... ze vind mij leuker maar hij is ook leuk... afstand is het grote probleem ach kon ik maar ruilen van plek ik woon daar of zij woont hier als ik haar maar zie |
De afstand nekt me...
ik voel het aan ik zag haar komen.. maar nu alweer gaan het gaat niet goed maar het voelt zo goed ik moet haar zien ik moet haar spreken ik moet weten of ik iets beteken iets beteken in haar leven het lijkt me sterk het kan gwoon niet de vrouw waar ik van droomde is er niet voor mij het lukt allemaal niet ze blijft zo blij ze ziet niet dat het me aan 't hart gaat ze ziet niks als ik met 'r praat wat moet ik toch doen om dit te stoppen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |