![]() |
2 gedichtjes
GEDICHT 1
een rilling over m'n rug het wordt stil in mij ik kan niet meer terug alles is voorbij. geen hoop meer op morgen geen dag na een nacht. alleen jij kan ervoor zorgen dat mijn wanhoop verzacht. GEDICHT 2 Je bent hier net Het is hier prachtig De zee is rustig Het strand is mooi Voor wie alleen kijkt Lijkt alles zo krachtig. Stabiel als een rots in de branding Al lang niet kwetsbaar meer Vol zelfvertrouwen. Niemand die ziet Dat je op alleen zand niet kan bouwen. Storm is er achter de horizon Niet te zien van af een veilige plek In zeldzame schelpen enkel te horen De alles verwoestende wind Maakt mij verward Lieve vriend.….welkom in mijn hart een hemels verlangen zwevend in het verleden terugkijkend op de toekomst beleef ik het heden zoekend naar het waarom raak ik verdwaald in de kronkel van mijn gedachten waar vind ik het geduld nog langer af te wachten zweven wordt me te zwaar met de wind mee zuchtend klap ik mijn vleugels in val in een diepe slaap hopende morgen heel even mens te kunnen zijn [Dit bericht is aangepast door life is hard (11-03-2002).] |
In een ander topic stond:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |