![]() |
Ska-p
Zijn er nog meer mensen big fan van ska-p toevallig???? ben der geeneen tegengekomen bij het optreden in belgie, ookal hoor ik dat sommigen wel gegaan waren
|
ik heb wel es een nummer gedownload dat aardig klonk, maar 'big fan' niet echt
toevallig altijd dat nieuwe leden gelijk een topic openen over hun favo band en daarin de mening van anderen vragen |
Ik was op een festival in Budapest, waar zij optraden, m aar ik was te lui om naar het podium te lopen:(
Ik vond het al helemaal klote toen ik hyoorde dat het zo'n goed optreden was. Maar een big fan ben ik niet, ik vvind het af en toe wel grappig. |
hier word ik niet vrolijk van jongens :p
|
Citaat:
jahh kvind ze echt geweldig :D van het taaltje alleen al word je happy :D |
ik ben toch wel fan ja, kapot phet bandje
hopelijk komen ze een keer naar Nederland. |
Citaat:
|
ik heb geloof ik wel eens wat van ze geluisterd, maar volgens mij vond ik het toen niet zo super ofzo... ik zal nog wel es luisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
sellouts |
Citaat:
|
Citaat:
tja als ze in nederland komen ga ik erheen maar spanje enzo is wat vet (en belgie ook) |
Ska-P is zeker wel vet :)
|
dit schiet niet op jongens, wel 10 fans in heel nederland
:o jullie! :P |
Como me pongo! *shalalalalalallaa*
Best wel leuk ja :p |
jah, ik zou ze gaan zien op Sziget maar toen lag ik te slapen.
dus ja, gemist. Maar sommige dingen zijn wel koel, en sommige dingen zijn volkomen kut. |
ska-p is cool :)
|
Jahhowwr... ikke vind ska-p wel koel :)
... en me ouders oowk.. die vinden t owk gezellig :cool: |
ligt eraan hoew mun stemming is.. offik vinnut gweldig.. offik vinnut nix.. (maar das met heel veel musiek..)
|
Ska-P is koeltjes (y) ...
|
ik heb 1 cd van ze gekregen, heb een heleboel mp3's, wilde ze live zien in frankrijk, maar helaas, het mocht niet doorgaan.
leuke band! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |