![]() |
meisjes en blowjob...
Wat vinden jullie er van om dit te doen?
Vroeg het me af want ik heb nou niet van meisjes gehoord die het echt lekker vinden ofsow :rolleyes: |
Volgens mij is dat het punt ook nie bij pijpuh..Maar ja..Het is jullie keus..
En je zie er wel goed uit trouwens....whahaha..Zover ik kan zien...Uhum...Sorry... |
"lekker" staat hier wel in het kader van opwinding, aanraking, intimititeit, je partner zien genieten...
wat kan daar mis mee zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar maar da hoeft toch niet? Bedoel als een meisje zich er echt niet prettig bij voelt hoeft dat toch niej? |
mijn vriendin vind het leuk/lekker en de rest dat boeit me niet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom zou je je er niet prettig bij voelen? zit meestal wel een reden achter hé? |
opzich maakt het me niet uit het pijpen.. maar ik wil nix in mijn mond hebben (voorvocht/sperma) want dan stop ik gelijk.. nouja voorvocht.. een beetje maakt nix uit.. maar als ik echt zout proef stop ik en veeg ik het ff af.
|
Citaat:
Maar jah zit ook wel een reden achter hoor.. |
Citaat:
Ik moet vaak kokhalsen :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn toch wel ergere dingen op aarde dan een beetje zoutsmaak :rolleyes: ....do that guy a favor and suck :p
|
Citaat:
|
Ik krijg het idee dat mensen het woord 'pijpen' niet meer durven te zeggen en het vervangen door 'blow job'.
Licht dat nu aan mij? |
Citaat:
|
Pijpen vind ik echt heel erg leuk om te doen, het is gewoon opwindend! Ik begrijp niet dat sommige meiden alleen maar aftrekken eigenlijk, is ook leuk, maar op een gegeven moment een beetje saai, bij het pijpen kun je nog eens creatief zijn :) ..
En vies? Absoluut niet. Wel belangrijk is natuurlijk dat hij het een beetje schoonhoudt daar beneden. :p ....Ik heb in ieder geval nog nooit hoeven kokhalzen! Je moet gewoon genieten bij wat je aan het doen bent, denken aan wat hij lekker zou kunnen vinden, zorgen dat HIJ geniet..en dat JIJ nou niet geniet van hoe hij smaakt, daar gaat het helemaal niet om en dat hoeft ook helemaal niet! Maaaaarrrrrr als pijpen gewoon niet jouw 'thing' is, doe het dan gewoon niet. Als ik zou moeten kokhalzen zou ik het ook zeker niet doen, en als hij niet zo schoon is als jij graag wil dat hij is kun je best even vragen (IK WEET NIET OF DE MANNEN HIER DAT BELEDIGEND ZOUDEN VINDEN??? :confused: ) of hij het even zou willen schoonmaken met een beetje water, omdat jij het dan fijner vind. Zo, ze heeft gesproken.. ;) |
Ik pijp. Ik slik.
En ik vind t nog leuk om te doen ook. Jeej :rolleyes: :p |
ik vind het heerlijk om hem te zien genieten... maarruh, ik heb maar een voorwaarde, en dat is dat ie um eerst heeeeeeeeel goed wast...
if the dick ain't clean, no sperm will be seen... |
Ik vind het geil om bij mijn vriend te doen. Hij heeft gewoon een mooie piemel en het is heerlijk om hem te plezieren.
|
Citaat:
verder helpt dagelijks wassen ook.. |
kvind het nie erg hoor, en hij zweet nie, wast hem elke dag en elke keer na sex dus...
|
Ik doe het graag :) En het is niet vies, hij ruikt daar eigenlijk heel lekker en hij smaakt eigenlijk ook lekker..
Ik bedoel, sperma is echt neit vies, kvind het wel lekker smaken :) Naja iig die van men vriend, de smaak van andere jongens ken ik natuurlijk niet :) Maar ik vind het fantastisch om hem te zien genieten en ik word er ook opgewonden van.. *denkt terug :)* |
Nou, ik heb het nog nooit gedaan dus ik zou het niet weten... Aan de ene kant lijkt het me wel geil :o en aan de andere kant ontzettend ranzig, we zullen zien wat het wordt :D
|
'k vin 't lekker.. alleen kan 'k het niet zo goed :o
|
hmm nooit geweten dat het zout was, en daarbij is daar wat aan te doen, tv kijken blijkt ergens nuttig voor: Goedere Liekens: wanneer een man erg zoet eet zal het sprema zoeter smaken dan een man die normaal eet. (geld nat. ook voor zout) ;)
|
Citaat:
alles kun je leren :p |
Citaat:
achja je kan nie alles he :) |
Citaat:
|
Ik heb het 1 keer geprobeerd, ik ging toen kokhalzen (o.a. van het idee alleen al) en daarna heb ik het niet meer geprobeerd en ben ook niet van plan dat ooit weer te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik slik ook meeten? :P |
Citaat:
of een slanke vent die bitter smaakt? *leukdoe-actie* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe het wel es, maar hij mag het niet vragen (je hebt toch zo van die jongen shé, ik wil nu gepijt wordne bla bla.. dat 's niet zo fijn).. 'k begin er altijd zelf aan, da's dan een leuke verrassing voor hem natuurlijk. Dat doet ie bij beffen trouwens ook spontaan.
Mind you: ik doe het niet écht graag.. mijn vriend wast hem ook elke dag, maar ja, hij is nogal zweter dus heeft 't toch al gauw weer een smaakje/geurtje. Slikken doe'k niet (ba, misschien komt dat wel es, je moe 't toch es proberen eh, ma nu nog niet iig). Maar als ik hem dus pijp, is 't om hem te plezieren en ie apprecieert dat (duh). En aftrekken is idd wel wat vervelend na een tijdje.. |
Citaat:
*'I'he Prophet, die zich wel erg beledigd voelt* |
ik had het over een DIKKE vent, roel...
|
Citaat:
Mjah aftrekken wordt saai.. maar uhm er bestaat toch ook nog zoiets als "neuken" ?? :confused: |
nou, mijn vriendin heeft er geen moeite mee, volgens mij is het haar hobby :-) en ze klaagt nooit, misschien omdat ie elke ochtend onder de douche een was beurt krijgt! dat zou heeeeel veeel schelen! ennu..ik het zelfde bij me vriendin, niks mis met orale sex, als het maar schoon is :-) BTW, mijn vriendin ruikt heerlijk daar beneden! :p
|
Citaat:
wat vreselijk toch zeg dat pijpen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
aftrekken saai..voor jou missch,maar denk es aan hem, bij hem voelt het wel goed, missch vind ie vingeren ook wel een beetje saai, maar dat doet ie toch ook voor jou |
Het valt me op dat veel meisjes het toch echt vies vinden om te doen en te slikken.
Dat had ik eigenlijk toch niet verwacht ik denk dat t toch nie zo erg is? naja, ik kan t natuurlijk niet zeggen he. mn ex had er nooit problemen mee, ook al vondt ze t slikken dan wel ranzig, ze deed het wel , alleen al voor mij denk ik...\ (y) |
't heeft heel lang geduurd voordat ik het eindelijk deed bij m'n vriend..
Nou helemaal geen problemen mee.. en je moet gewoon ff een beetje door de smaak heen van het voorvocht.. nou proef ik t al niet eens meer |
ik vind t absoluut niet erg om te doen alleen ik vind sperma en voorvocht niet echt iets van de lekkerste vochtdinges, maar voor de rest vind ik t wel heel geil om te doen enz.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |