![]() |
drank altijd weer
alcohol
het siddert door mijn aderen, het sluipt naar mijn hersenen de omsingeling nadert, het einde is nabij het eind van helder denken, van leven in een chaos van angsten en van lusten van vragende gezichten alcohol? al smaak je hemels lekker en verleid je mijn gedachten al wieg je me in slaap het einde is nabij lohocla... |
mooi gedicht,
maar wel heel triest...sterkte en succes! |
Drank en Femke
ik hou van je als ik je zie verlang naar je zodra ik je ruik geniet van je op je weg naar beneden brandend in mijn keel je verdoezelt ieder echt gevoel laat mij leven zoals ik nooit zou ik praat en ik verlang naar je brandend in mijn keel ik hield van je de volgende ochtend verlangde naar je je geur doet me kotsen genoot van je volgens mij kom je naar boven brandend in mijn keel verstandig als ik ben onverstandig als wij zijn want jou invloed daar kan ik niet boven staan verleidelijk maar geniepig haat-liefde jij en ik drank en Femke ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ De drang naar alles De drang Naar alles Wat vloeit En prikt De drang Naar alles Aan mijn lippen Ik slik De drang Naar alles In een fles En drinkt De drang Naar alles Naar drank Ik drink ~~~~ deze heb ik al eerder geschreven en al ns geplaatst.... Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |