![]() |
[Gezocht] Spelcomputer (Atari Jaguar, Snes, Saturn, zo iets)
Ja, ik wil zo'n ding dus. Met spellen graag, want anderss heb ik er niks aan. Ik wil er eigelijk niet zo veel voor geven. Dus, wie wil er nog iets kwijt?
Ik heb 50 euro. Maar dat wil ik er niet aan uitegeven. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zsnes werkt echt wel perfect :)
ik heb zo ongeveer alle rpgs ooit voor snes :) |
Genoeg over emulators/emulatoren(??). Ik zoek dus een spelcomputer alla Atari Jaguar, Snes of Saturn :).
|
Ik heb een Amiga CD32 liggen... die mag je wel opkomen halen voor een prijsje...
|
Amiga CD32? Wat is dat voor iets? Hoeveel spellen? Hoe ziet 't beeld eruit? Doet ie 't nog goed? En aan welke prijs denk je?
|
kheb een atari 2600 maar ik schiet mezelf kapot als ik die ooit verkoop :D
succes verder (y) |
Citaat:
laatste keer dat ik op een PC-dumpbeurs was waren er nog een aantal kraampjes die games/software voor dat ding verkochten... maar das alweer een jaar geleden... Prijs? pff... mja ik doe er niks mee... en veel had ik er niet investeert (had 'm gewonnen) slecht een paar CD'tjes... euh... 20/25 euro ofzo? en voor dat geld heb je iig een werkende CD speler :D |
32 bit spelcomputer = NES of SNES (Ik ben een leek :D).
Maare 3 spellen voor 20 Euro? Hmm. Da's vrij duur. Maar oke, de vraag, is 't alla SNES of NES? En welke spellen? |
Citaat:
SNES = 16 bit Die van hem is dus 2x zo sterk als de nes, vergelijkbaar met de playstation dus. |
de platenkoning in Amsterdam koopt en verkoopt veel (oude) 2e-hands spelcomputers; van houten Atari's tot N64's
zie hier: http://www.platenkoning.com/contact_shop.asp |
Citaat:
Maare, zijn er makkelijk aan spellen voor zo'n ding te komen? En is dat duur? |
Citaat:
Jammer alleen dat 't zo veer weg is. Maar ik heb een OV, dus :). |
Stiekum up ik deze Topic. Niet door vertellen he!
|
de Amiga CD32 was niet echt een succes in Nederland. Het lijkt me dan ook erg moeilijk om aan spellen te komen. Voor een SNES is dat vele malen makkelijker.
|
Citaat:
|
je mag op zich mn atari jaguar wel kopen, maar ikw eet niet zeker of ie nou compleet is of niet.. met 2 controllers en nog wat spellen (rayman, zool2, kasumi ninja en nog wat)
|
je zou mn snes wel mogen, maar die hebben mijn neefjes en nichtje al ingepikt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helaas, dat is veels te duur. Toch bedank voor de moeite.
|
Citaat:
:P |
Citaat:
dat is wel 50 euro waard |
Cannon Fodder is gaaf ja, maar dat heb ik al op de PC uitgespeeld :).
|
Oi?
|
|
Ik ga morgen mijn Sega 16 bit ophalen. Jeeeeeeej! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |