Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wat is het meest vernederende dat je ooit meegemaakt hebt?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=215345)

Wous 12-09-2002 21:40

Wat is het meest vernederende dat je ooit meegemaakt hebt??

Ja zat me af te vragen of jullie nou ook zo veel vernederende dingen meemaken?? :confused: :confused:
even vb'tje dat jullie iets hebben om over te beginnen:
Je bent druk aan het mastruberen, achter je bureau, bij je pc, komt je ma, zus of broer binnen :o

nou brand maar los

ben hardstikke benieuwd.....

;) :p :D :D :D

StefanLovertje 12-09-2002 21:41

mogen het ook teleurstellende dingen zijn?

Wous 12-09-2002 21:43

tuurlijk, alles is welkom

Wous 12-09-2002 21:44

neem nou dat voorbeeld, dat is een vriend van me in maastricht gebeurt, heb dr echt een uur om dubbel gelegen.
zn moeder kwam binnen, en zei lekker droog: ow ik zie dat je druk bezig bent, kom zo wel terug

StefanLovertje 12-09-2002 21:53

:D hehe, maak ik nou nooit mee.. hehe

wij worde altijd betrapt joh.. is me broek enzo alles uit.. komt me ma binne. snel die dekens eroverheen trekke... ligge we op zijn bed. zijn broek af, rent zijn pa ineens naar bove. snel deur dicht. die stond ope :o

en jah teleurstellend.... als je net gevreen heb en je gaat keihard janke en spijt van hebbe omdat het nie morg gebeure... is niet leuk :( kan je niet nagenieten of lekker in elkaars armen liggen..

maar goed.. verder is alles naar mijn zin hoor :)

Embraced Pale Death 13-09-2002 01:08

Keihard hijgen op het balkon en realiseren dat het raam van de buren open staat...

ach, boeie... zij neukten vast ook wel es oppet balkon

anonieme_teddybeer 13-09-2002 03:45

Citaat:

Wous schreef:
Ja zat me af te vragen of jullie nou ook zo veel vernederende dingen meemaken?? :confused: :confused:
even vb'tje dat jullie iets hebben om over te beginnen:
Je bent druk aan het mastruberen, achter je bureau, bij je pc, komt je ma, zus of broer binnen :o

nou brand maar los

ben hardstikke benieuwd.....

;) :p :D :D :D

Het aan het doen zijn in bad op het moment dat je ouders thuis komen ? telt dat

..:PieP:.. 13-09-2002 15:07

tuurlijk telt dat :P

)Vampje( 13-09-2002 16:32

Dit soort dingen vind ik niet echt vernederend, meer genant...
Vernederend is het als je bedpartner bijvoorbeeld zegt:"Zo hee, wat heb jij een blubberbuik!" of "Had je je niet even kunnen wassen?" Lijkt mij best erg eigenlijk... Maar het kan altijd erger...Als hij/zij begint te kotsen ofzo.:D Heb ik overigens zelf al een keer bijna gedaan, dat ik echt al misselijk werd van het idee alleen.. :D

Goezz 13-09-2002 18:22

neuh, eigenlijk niet???

jnieuwelaar 13-09-2002 19:19

dat ik hem niet omhoog kreeg en meteen in slaap viel na een bepaalde hoeveelheid alcohol :D

Laatst een verhaal gehoord. Waarheidsgehalte zal wel niet al te hoog zijn.
Vriendje en vriendinnetje deden een one-night stand. Beiden flink gezopen. Zij sliep, hij befte haar, kotste in haar vagina, viel in slaap. Zij wordt wakker en legt een mooie drol op de buik van meneer. Schijnt dat dat een kerel bij ons op school is overkomen :D

Candle04 13-09-2002 20:28

vriendin beetje aant slaan enzow... en dan erachter komen dat et raam open staat...

Candle04 13-09-2002 20:29

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
dat ik hem niet omhoog kreeg en meteen in slaap viel na een bepaalde hoeveelheid alcohol :D

Vriendje en vriendinnetje deden een one-night stand. Beiden flink gezopen. Zij sliep, hij befte haar, kotste in haar vagina, viel in slaap. Zij wordt wakker en legt een mooie drol op de buik van meneer. Schijnt dat dat een kerel bij ons op school is overkomen :D

geloof et idd niet :p

Ninnoc 14-09-2002 15:09

ik was aant zoenen met een jongen, 'wacht ff' draait zich om een gaat ongelovelijk staan kotsen......maar ja hij was ook erg dronken (ik ook trouwens)....hij heeft wel zijn excuses aangeboden en hij zou t nog een keer goed maken.....nooit gebeurt want telkens als ik m tegenkwam (zat bij me op school) werd hij enigzins rood en draaide zich snel om :D

Syphon 14-09-2002 15:14

Ik dacht even dat jullie weer verder gingen zoenen

Ninnoc 14-09-2002 15:19

Citaat:

Syphon schreef:
Ik dacht even dat jullie weer verder gingen zoenen
ja dacht het dus niet he, nee ik heb m naar binnen gebracht (t was een oudewets zuipfeest in een schuur) en heb m op een stel kussens gelegd binnen , jasje over m heen en toen is hij in slaap gevallen :D

S/-\nne 15-09-2002 12:09

Hmmm

Genante dingen heb ik hier al eens neergezet en dat herhaal ik niet :p

Iets vernederends:
We zaten op debank
Ik zat op zijn schoot met m'n gezicht naar hem toe
Hij wou op staan met mij opgetild met m'n benen om z'n middel
Vielen we zo wat om :rolleyes: :o :( :D
Oftewel..
Gemengede gevoelens daarna :)
Kan er achteraf wel om lachen

droomkoningin 15-09-2002 16:37

Nou ja, genant... :rolleyes:
De vrijdag voordat we op vakantie gingen, was er een feestje, vriend en ik veel gedronken, op weg naar huis, trappetje, neuken>>>litteken en op vakantie de hele dag in bikini, en iedereen vragen: wat heb JIJ gedaan?? :o

*mystery* 15-09-2002 16:59

toen zijn moeder vroeg of het wat zachter kon... :o

Desp 15-09-2002 17:01

Hmmm...

Ik was een keer met een vriendin op een beetje een toeristische camping, daar kwamen we twee jongens tegen waarbij we op school hadden gezeten. Nou ja, 's avonds zaten we met z'n tweetjes voor ons tentje, zien we rond een uur of vier beide jongens langs komen met twee meisjes. Ik had de meisjes niet echt super goed gezien, dat kwam pas de volgende ochtend.
Nou ja, we gingen slapen in ons tentje en stonden 's ochtends vroeg op om wat warm water te hebben onder de douche (anders was het op he).. Dus ja, wij waren aan het ontbijten voor ons tentje en kijken precies op de twee tentjes van die jongens.
Lekker eten dus.. en een van de ritsen van de tentjes gaat open. Komt een van die jongens uit, met een meisje, niets mis mee.. Hij rent naar de tent van die andere jongen en roept dat hij wakker moet worden. Even later gaat de tent open en komt die jongen met zijn hoofd naar buiten...
Op zijn wang en rond zijn mond zit een gigantisch smerige, zelfs gore, vlek van opgedroogd bloed. Het duurt even voor we doorhebben hoe hij aan die vlekken komt en het wordt bevestigd door wat het meisje in zijn tent zegt:'Oh shit, volgens mij ben ik ongesteld geworden!'

Oh man, dat was smerig....

*mystery* 15-09-2002 17:04

Citaat:

Desp schreef:
Hmmm...

Ik was een keer met een vriendin op een beetje een toeristische camping, daar kwamen we twee jongens tegen waarbij we op school hadden gezeten. Nou ja, 's avonds zaten we met z'n tweetjes voor ons tentje, zien we rond een uur of vier beide jongens langs komen met twee meisjes. Ik had de meisjes niet echt super goed gezien, dat kwam pas de volgende ochtend.
Nou ja, we gingen slapen in ons tentje en stonden 's ochtends vroeg op om wat warm water te hebben onder de douche (anders was het op he).. Dus ja, wij waren aan het ontbijten voor ons tentje en kijken precies op de twee tentjes van die jongens.
Lekker eten dus.. en een van de ritsen van de tentjes gaat open. Komt een van die jongens uit, met een meisje, niets mis mee.. Hij rent naar de tent van die andere jongen en roept dat hij wakker moet worden. Even later gaat de tent open en komt die jongen met zijn hoofd naar buiten...
Op zijn wang en rond zijn mond zit een gigantisch smerige, zelfs gore, vlek van opgedroogd bloed. Het duurt even voor we doorhebben hoe hij aan die vlekken komt en het wordt bevestigd door wat het meisje in zijn tent zegt:'Oh shit, volgens mij ben ik ongesteld geworden!'

GATVER!!!!!!!!!!!!!!

substantial 15-09-2002 17:08

met men ex was dat...
we waren net lekker bezig vlak voor het eten
komt men moeder met 2 borden eten de kamer binnenstormen

oeps....

StefanLovertje 15-09-2002 19:33

Citaat:

Desp schreef:
Hmmm...

hahaha vet lol.. sorry vin het grappig

the exploding boy 16-09-2002 01:45

werden betrapt door politie :o

Bor 16-09-2002 07:07

Citaat:

Desp schreef:
Hmmm...

muhahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen als ik het zou zien... :D:D:D

)Vampje( 16-09-2002 07:52

Ik had het ook een keer met mijn vriend in de auto gedaan, ik zat bovenop...Mijn hele knieën waren daarna dus echt blauwer dan blauw, enorm grote plekken. "Zo, zo hard kun je je toch niet stoten?":o

Maboq 16-09-2002 08:16

Citaat:

Desp schreef:
Hmmm...

aw......das niet goed :eek:

DarkRaven 16-09-2002 10:33

nee gelukkig niet

Nordens Konge 16-09-2002 11:23

Citaat:

substantial schreef:
met men ex was dat...
we waren net lekker bezig vlak voor het eten
komt men moeder met 2 borden eten de kamer binnenstormen

oeps....

:D

Rappie85 16-09-2002 14:25

Ik heb eens een keer gehad, dat ik het lekker met mijn vriendin had gedaan, daarna zijn we gaan douchen. Toen we klaar waren had ik mijn tas nog beneden staan. Ik loop naar beneden met een handoek om. komt opeens de moeder binnen :eek: (AAAH)

Meteen naar boven gerend.

ZHAzha 16-09-2002 15:35

Me vriend en ik reden naar het "bos" om daar ff snel ene vluggertje te doen..
dus wij parkeren en doen het op de achterbank..
Komt er een auto aan rijden.. en schijnt met zijn lampen op ons.. haha was niet bepaald fijn... we zijn maar gestopt :o

Somebody Special 16-09-2002 15:42

Stel je voor, je vriend maakt nasi voor het avond eten en gebruikt daarvoor ook een rode peper.
Hij wast tig keer zn handen.
's Avonds in bed, beetje vrijen.
Ineens word je stil, je vriend vraagt wat er is.
BRAND BRAND BRAND

Niet echt een aanrader, peper in je doos :eek:

Belladonna 16-09-2002 18:53

Citaat:

the exploding boy schreef:
werden betrapt door politie :o
dus jij was 1 van die personen die de politie vandaag uit de berm heb gevist????:D grapje hor! :p

nikkelke 16-09-2002 20:59

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

DAAR GELOVEN WIJ DUS ECHT HELEMAAL GEEN FUCK VAN !!! :o :confused:

DarkCat 16-09-2002 21:11

De jongen die loog over de scheur in het condoom. :mad:

Wous 16-09-2002 22:34

dat is inderdaad te goor voor woorden ja, maar wel erg grappig.
:D :D :D :D

De Dikke Jongen 17-09-2002 18:04

Een jongeman aan mij bekend werkte in een niet nader te noemen supermarkt. Daar hij zich verbazingwekkend lang achter de bekraste deur van de sanitaire voorziening ophield, waren zijn collega's ongerust. Een van hen verklaarde hem tevoren hoorde steunen en deelde nu de vrees met zijn collega's dat de geliefde jongen aan een ernstig ongeluk onderworpen was. Na verschillende uitroepen van de zijn bevriende teamleden (in de nog steeds niet nader te noemen supermarkt) onbeantwoord bleven, besloot de potigste van het stel de deur te forceren. Een stevige trap werd geproduceerd door zijn niet van spieren gespeend rechterbeen en leidde onherroepelijk tot een hevig kraken en breken van voorgenoemd bekraste deur. Achter deze deur troffen zij de (on?)fortuinlijke jongen aan, hevig onanerend en zojuist ejaculerend. Men besloot binnen het bedrijf het incident te verzwijgen, maar daarbuiten was het roddelcircuit al gauw in werking gesteld. De voornaamste vraag van luisterende jongedames was: "Was zijn penis ook JUMBO?"...

Was getekend, De Dikke Jongen.

Piccola 18-09-2002 16:37

Mjah, deze zomer op de camping... We lagen voor zijn caravan op zo'n ligstoel. Het was onze eerste keer samen, we waren net fijn bezig, komt in 1 keer zijn moeder uit de caravan! Zij deed net of ze ons niet zag, wij stopten snel en deden alsof we bovenop elkaar lagen te slapen ofzo! :D :o Zij pakten iets uit hun keukentje en liep snel weer de caravan in. En wij stikten toen van het lachen.. :D Maar we hebben het daarna wel fijntjes af gemaakt! :) :o :p

[edit]We hadden trouwens wel een deken over ons heen liggen, dus dat maakte het veel minder erg enzo.. Er was dus verder voor haar weinig te zien ofzo. [/edit]

marijn 19-09-2002 16:07

mij ex had heel erg irritante zusjes. kwamen echt op de haverklap binnen lopen ben dus heeel vaak 'betrapt' maar volgens mij deden ze het er om :(

Alet 19-09-2002 16:25

Citaat:

De Dikke Jongen schreef:
Een jongeman aan mij bekend werkte in een niet nader te noemen supermarkt.

De voornaamste vraag van luisterende jongedames was: "Was zijn penis ook JUMBO?"...

Lijkt me duidelijk :)

nieuwbe 19-09-2002 20:58

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Hoe kan in godsnaam iemand IN iemands vagina kotsen? Krijg beelden door van een trechter... :(

Is een oud verhaal, volgens mij. Kwam het laast tegen op www.collegestories.com (Is wel een leuke site trouwens!). Maar het lijkt me sterk dat er ergens op de wereld twee vrouwen zijn die als wraak iets op iemand buik / borst / hoofd deponeren. Nou ja... Misschien ook wel :)

Is ook een ander verhaal dat ik steeds weer op Internet tegen kom:
Jongen is ziek. Vriendin komt langs met een mand vol zelfgemaakte cakejes en een videoband om hem gezeldschap te houden. Jongen vindt het erg lief van vriendin. Tijdens het video kijken eet de jongen bijna alle cakejes op. Video is bijna afgelopen, ziet ineens Jongen ineens Vriendin op video, een ander pijpen. Die ander komt klaar in mond van Vriendin, Vriendin spuugt kwakje uit. In een bak met cake beslag. Vriendin zegt in camera, 'Het is is klootzak'....

GRRR 20-09-2002 00:20

vet, ze neemt het in de mond

heldin 20-09-2002 10:27

op een bootje springen omdat daar bankjes zijn, das toch wel ietsje comfortabeler dan ergens op de grond, en er dan na een tijdje achterkomen dat dat bootje niet zo onbewoond is als het leek... :o:o

Junkfood Junkie 20-09-2002 13:02

Citaat:

Jongen is ziek. Vriendin komt langs met een mand vol zelfgemaakte cakejes en een videoband om hem gezeldschap te houden. Jongen vindt het erg lief van vriendin. Tijdens het video kijken eet de jongen bijna alle cakejes op. Video is bijna afgelopen, ziet ineens Jongen ineens Vriendin op video, een ander pijpen. Die ander komt klaar in mond van Vriendin, Vriendin spuugt kwakje uit. In een bak met cake beslag. Vriendin zegt in camera, 'Het is is klootzak'....
Meen je niet... BAH!

Maar wel fet... ;)

Yohst 24-09-2002 14:34

iemand begon rustig op te noemen wat ik hier allemaal zoal gepost had http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies/eek.gif :p

Sir Smoke-A-Lot 29-09-2002 19:26

dat de buurvrouw komt klagen of het wat zachter mag want de kinderen konden er niet van slapen en de hele buurt kon meegenieten! :( :o (mama...mama....WAT is dat?:D) Agjah, moet je je zolderraam maar niet open laten staan! :p

nare man 29-09-2002 19:53

Als het echt zo vernederend was, zou ik het natuurlijk niet op dit forum neerzetten. :rolleyes:

Weet niet wat voor exhibitionisten jullie allemaal zijn...;)

sannverwijderd 29-09-2002 20:54

uhm...afgelope zomervakantie...op t strand(waren er zeker van dat niemand langs zou kome) hij lag met ze hoofd tussen me benen (als je snapt wak bedoel) komen ze pa en ma langs...(t was half 3 's n8s, wie verw8 dat nou??!!) maar goed....
schaam!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.