![]() |
Scarlet's Walk [Tori Amos]
argh, ik kan steeds minder lang wachten op het nieuwe Tori Amos album :) Zijn er meer met die afwijking? ik moet het ff kwijt
De nummers die al doorgelekt zijn naar het internet zijn echt superfijn! vooral Taxi Ride is echt super. http://www.thedent.com/pics2002/scarletcover.jpg tracklist: 1. Amber Waves 2. a sorta fairytale 3. Wednesday 4. strange 5. Carbon 6. Crazy 7. wampum prayer 8. don't make me come to Vegas 9. Sweet Sangria 10. your cloud 11. pancake 12. I can't see New York 13. mrs. jesus 14. Taxi Ride 15. another girl's paradise 16. Scarlet's Walk 17. Virginia 18. gold dust 18 nummers! das evenveel als Boys for Pele :) |
Dankzij jou kan ik daar dus ook niet echt op wachten. *grr*
'Kwil 'm hebben! :) |
ow ik kan ook niet wachten :) nummers zijn echt mooi :)
wil concert en waaarom ben je nooit meer online? :( |
wauw 18..das nog es waar voor je geld... (y) :)
|
*kan ook niet wachten*
Tori =:cool: |
ik had eerst een soort recensie achtig iets waarin alle nummers besproken werden maar die is nu van internet afgehaald. Ik moe them nog ergens iutgeprint hebben, maar het wordt echt zo enorm interessant.
Owh en Olga, ik ben nu American Gods (van Neil Gaiman) aan het lezen (echt een super boek)...het is heel erg leuk, mrs.Hawley (Tori) wordt achterin het boek bedankt. En Tori op haar beurt, gebruikt wednesday (een personage uit eht boek) dus als onderwerp van een van haar nieuwe nummers :) *Mark gelukkig* en ik ben wel online, maar ik heb een nieuw email adres, ik weet niet of ik nu op jou lijst sta? justanotherdeadfag@hotmail.com |
Citaat:
|
*zingt en danst* Lalalawoeiii!! Wanneer komt ie uit??
|
heeft iemand taxi ride full? mijne zitten nogal grote gaten in :|
|
Citaat:
maar iig. om het even bij tori te houden, hoop ik dat ze weer naar nederland komt want ze is zooooooooooooo goed live :) Citaat:
|
Citaat:
|
1. JA dat ben ik :)
2. 29 oktober komtie uit :) 3. Ik heb alle mp3's helemaal zonder gaten. Ik heb ook de volledige versie van a sorta fairytale (van 5 minuten)? Ik kan proberen om ze naar iemand te sturen via msn? kan niet garanderen dat het werkt maar tis te proberen? 4. Ze GAAT iig buiten amerika OOK touren maar of dat Europa en specifiek NL is? geen idee, hoop van wel :) KLAAR :) |
Citaat:
en je mag mij die versie wel sturen via msn als me pc weer doet :) |
Jaaaaaaaaa, nog een maandje wachten. :)
Tori rocks en ik ga um zeker kopen! (y) |
18 nummers :eek: (y) (y) (y)
|
en en en....maart 2003 begint de europese tour :D
en de tijden per nummer zijn OOK bekend :) 1) Amber Waves (3:38) 2) a sorta fairytale (5:30) 3) Wednesday (2:29) 4) strange (3:05) 5) Carbon (4:33) 6) Crazy (4:23) 7) wampum prayer (0:44) 8) don't make me come to Vegas (4:51) 9) Sweet Sangria (4:01) 10) your cloud (4:30) 11) pancake (3:54) 12) I can't see New York (7:14) 13) mrs. jesus (3:05) 14) Taxi Ride (4:00) 15) another girl's paradise (3:34) 16) Scarlet's Walk (4:16) 17) Virginia (3:55) 18) gold dust (5:54) 73 min 36 seconden! WAUW :eek: :) :D |
Heb hem!:)
de limited edition! Hoera! En hij is zo mooi! :eek: :eek: Echt weer een kunstwerk á la Boys for Pele! Voor degene met de limited edition: welke hangertjes heeft iedereen? ;) <-- heeft een indiaan met een fluit *LoL* |
Citaat:
|
Citaat:
aaaarrrggghh :) |
ik zal 'm wel krijgen.
:D |
Citaat:
|
hebbemhebbemhebbem :):):)
met allemaal rare sitckertjes erbij en een kaartje heel lief :) zooo mooie cd *flieft* |
Welke charm heb je? :) Ik heb de 'kokepelli' een soort..indiaan met fluit...:)
Maar hij is heeeeel erg mooi :eek: ben je er al achter welke sticker bij welk nummer hoort? |
Ik heb em gedeeltelijk gedownload, hijs idd erg mooi, misschien koop ik em nog wel :)
|
vandaag misschien kopen /op laten halen :P.
Is ie echt de moeite waard voor dat astronomische bedrag? Welke cd lijkt ie? |
Ik heb de mp3'tjes allemaal gehoord.
Heel erg mooi weer! :) Binnenkort de cd maar even halen als hij niet al te duur is, maar dat zal weer wel. :( |
ik hoorde vrijdag in Denk aan Henk die accoustische nummers van dit album opgenomen voor 3 Fm, klonk echt erg mooi! (y)
|
k wil em oowk hebbennn!!! maar der zijn nog 174530132 albums die k wil hebben... en tis kut want ik wil naar Tori Amos 20 januari maar omdat ik int eindexamen jaar zit mag ik niet doordeweeks wegg :(
|
Citaat:
En sticker bij nummer? ik heb 50 stickertjes ofzo |
oh de tipi! *LoL* :) nu loop je met een tent om je nek? ;)
Wat vind je tot nu van het album? al lievelingsnummers, of nummers die je echt helemaal niets doen? |
Taxi ride en a sorta fairytale vind ik het geweldigst :)
Maar ik wil het nog veeeeeeeel meer horen, want ik heb nu steeds geen tijd voor cd op te zetten (heb geen discman :() |
Gold Dust is ook mooi vind ik.
|
Carbon
Wednesday I can't see New York Ik kan al niet meer zonder deze nummers :) |
Hebben jullie die nieuwe clip al gezien van a sorta fairytale?
Tori is een been met een hoofd! Ik vond het een beetje raar om te zien, maar wel een coole clip. |
Citaat:
ik heb ergens een live versie van Mr Zebra waarbij ze 2 x achter elkaar een fout maakt.. echt supercute. |
a sorta fairytale kwam op MTV... ik was geschokt... de enige clip die ik ooit van haar op tv heb gezien is de professional widow remix... maar die jongen is echt schattig... :)
wat scarlet's walk betreft, ik moet er nog een beetje aan wennen... klinkt nogal mellow. maja ze is nu ook gelukkig met dr dochtertje enzo dus logisch dat ze wat minder pissed off en verdrietig klinkt. wie gaat er naar t concert in januari?? tori in ahoy... mmm kweet niet wat ik ervan moet vinden.. :S |
Ik vind het cool dat ze naar Nederland komt, maar kan er geen kaartje meer voor krijgen! Ik denk dat het een leuke show wordt, in America zijn ze erg enthousiast over die tour, dus. Veel plaizier!
|
hoezo? tis toch nog niet uitverkocht?
ik vind het trouwens enorm vet dat tori amos nog best wel bekend is! tenminste, de meeste mensen die ik tegenkom kennen haar muziek of hebben wel eens van haar gehoord. vind ik nog een hele prestatie omdat ze echt nooit op tv of radio is (alleen nu met a sorta fairytale, maar dat is veel toegankelijker). |
Citaat:
|
oja das waar ook maar die tel ik nooit mee want dat is niet echt n tori amos nummer... (zo, ik schrok me echt dood toen ik voor het eerst die originele versie hoorde!! :confused: :eek: :confused: behoorlijk scary, en ik was toendertijd into de spice girls en 3t enzo dus t kwam behoorlijk hard aan...)
maar wat ik bedoel is dat heel veel mensen die ik ken haar muziek echt kennen en ook echt mooi vinden, terwijl tori amos in nederland maar heel weinig publiciteit krijgt. vind ik best cool! :D |
Citaat:
( wat is er trouwens cool aan weinig publiciteit? Gun iedereen een beetje haar muziek, en haar haar fans) anyway, het is wel uitverkocht al. |
Citaat:
ik bedoelde cool in de zin van cool dat ze ondanks niet zo veel publiciteit toch behoorlijk populair is, niet cool van 'cool ze is moeilijk underground en ik ben zo ubercool dat ik t wel ken en nu vind iedereen dr ineens leuk zo nep gewoon :rolleyes: ' maar mijn punt (beetje ongelukkig geformuleerd :D ) was eigenlijk dat ze in verhouding tot de publiciteit die ze krijgt (buiten ASF om is ze zelden op de radio te horen en ze is geen 'superclip' ofzo), ze toch behoorlijk populair is, en dat is best bijzonder. betekent dat mensen haar muziek echt waarderen om de muziek en niet omdat ze t nummer 20 keer per dag op de radio horen... enfin dat bedoelde ik dus ... zo tis eruit ... :eek: |
Citaat:
|
oke gelukkig maar :)
|
zowwww wat is dit een mooi album..
|
Ik heb net ff wat nummers van het album gewodnload en het klinkt echt mooi he!
Nu heb ik ff een paar vragen over Tori Amos: - Is het meer jongens of meiden muziek? (wat voor soort fans heeft ze meer) - Lijkt haar muziek op die van Jewel? - Wat zijn haar grootste hits geweest/beste nummers? |
Citaat:
En haar muziek lijkt vind ik niet op die van Juwel, aangezien ik niet van Juwel houd en wel van Tori. :confused: Beste nummers naar mijn idee: * blood roses * cool on your island * crucify * leather * father lucifer * hey jupiter * raspberry swirl * jackie's strength * silent all these years * icicle * sister named desire * waitress * cure cover: lovesong * sugar * cloud on my tongue etc. |
Citaat:
En ik ben overigens mannelijk en geen homo en vind haar muziek erg cool, ow jee..... Is dit een wonder, is dit een teken? :P |
Kewl! is het uitverkocht? :)
Ze speelt gemiddeld 25 nummers per optreden in deze tour! Ik kan echt niet wachten! :) En wanneer was ASF op MTV dan? want ik heb hem niet gezien? Ik vind trouwens dat er met deze CD wel een dieptepunt aan publiciteit is bereikt. Strange Little Girls had ten minste nog posters en je kon de clip aanvragen op the box. ASF kwam dagen te laat uit en de CD heeft ondanks de geweldige limited edition, echt nauwelijks aandacht gehad in bladen. Terwijl het toch een van haar mooiste albums is..:) Owh, jongen en..tjsa wel homo :) *LoL* drukt dit een stereotype stempel op tori fans? ;) |
Citaat:
uhm.. ik ken wel een aantal tori amos fans die geen homo zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |