![]() |
Boek jij vooruitgang in dichten?
Klas zojuist een paar gedichten van iets van een jaar geleden, en schaamde me dood dat ik ze hier op heb gezet. Ik denk wel dat mijn huidige beter zijn, maar qua gevoel dan weer niet. vaag.
maar wat jij? |
Ik ga achteruit
misschien moet ik maar wat anders ozken om gevoel in kwijt te kunnen |
Tom heeft altijd mooie dichtsels gemaakt!
ik ga niet vooruit, gaat ook moeilijk voor als je nooit heb kunnen dichten |
na opzich ga ik nu weer een beetje achter uit heb ik zo het gevoel mijn gedichten van paar jaar geleden zijn eght slecht...
ik heb owk zown mun ups en downs in het schrijven van gedichten de ene keer vind ik het nix de andere x vind ik het wel gaan of zelfs mooi.. ligt er owk wel beetje aan in wat voor stemming ik ben maar ja vergeleken met de gedichten van vroeger ben ik voor mijn doen wel een stuk beter gaan schrijven... |
Stelletje narcisten! Laat dat oordelen toch aan ander over... (Ik ga ook alleen maar achteruit.)
*Veranderd topic: Boekt de bovenstaande persoon vooruitgang in dichten? |
is niet de bedoeling dat deze topic veranderd gaat worden
iemand kan toch voor zichzelf wel uitmaken hoe zijn gedichten eruitzien in opzichte met een tijd terug? |
Weet je wat het is? Eerlijk gezegd, het lukt me beter om te schrijven dan vroeger, hoewel ik toen veel meer neerpende. Dat komt omdat inspiratie baas is over mij, en niet omgekeerd. Het is als een vaas waarin druppels inspiratie vallen. Ik wacht langzaam af tot de vaas zich vulde, en giet deze dan leeg op een blad papier, in de vorm van mijn gevoelens en dromen http://forum.scholieren.com/wink.gif
Groetjes, Dreampoet ps: dit is geen slechte topic, dichten is ook er over nadenken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |