![]() |
meerder gedichten de mooiste ooit graag een mening
Maar vier woorden
Ik wist wat je wilde horen maar ik kon het niet kwam niet op de woorden of wilde niet Kon het niet over mijn lippen krijgen ik keek je aan en bleef maar zwijgen Het was simpel wat jij wilde maar ik was blind... Nu heb ik de woorden gevonden het zijn er maar vier Ik kan ze roepen, schreeuwen, huilen maar horen zul je ze niet Nooit mer zou ik bij je kunnen schuilen omdat je mij en deze wereld verliet alleen de steen zal het horen in deze kou ~~~~~ Ik hou van jou ~~~~~ ============================================= Geluk gehuld in rood Liefde, leed vrdriet, vergeet wat je denkt wat je voelt ik weet wat je bedoeld Leg het niet uit blijf niet hier je wilt weg nooit anderen zien met hun plezier je bent geboren om te lijden geboren om geluk te mijden misschien ga je wel dood Geluk gehuld in rood ============================================= Soms zou ik willen Soms zou ik willen dat ik alles was, alleen met mijn problemen Soms zou ik willen dat ik niet steeds teleurgesteld zou worden Soms zou ik willen dat ik mezelf mocht zijn, geaccepteerd zoals ik ben Soms zou ik willen als is het maar voor even dat ik vijf minuten gelukkig zou zijn in dit leven opgedragen aan gaabje ============================================= Een traan Een traan voor jou Een traan vol liefde Een traan vol onzekerheid Een traan vol verdriet Het is zo moeilijk Het is zo geheim Al die tranen Waarom niet gewoon eerlijk zijn Een traan vol vragen Een traan vol gemis Een traan vol oneerlijkheid Een traan omdat het zo is opgedragen aan aleidje meisje hou je sterk ============================================= Nooit opgeven blijven leven Nooit opgeven Blijven geven Nooit opgeven houd de moed Nooit opgeven alles komt goed ============================================= Vandaag Gisteren is geweest niet om aan te denken nooit meer komt het terug tot in de eeuwigheid voorbij morgen is een vraag voor iedereen en altijd niemand zal het ooit weten wat er dan gebeurd vandaag is het moment waarop je werkelijk leeft niet om te verknoeien maar koester het voor altijd ============================================= nu nog twee engelse en an is het weer genoeg voor vandaag ik hoop op een reaktie nameless I want a place to hide a place to ease my mind to put my restless soul a place to cal my own white is black and black is swallowing my fear drowning in pain mot one tear I'll find myself in ashes headtrippin' in flashes cursing raging torn Wishing never to be born ============================================= The wolf I''l offer my troat to the wolf that whols with fear I'll offer my troat to the wolf that kills with a tear I'll rather give myself away to the one that called evil But cries for what he has to do Than give my soul to the one that called good But never cries for what he makes evil do. ============================================= graag veel reakties thx kussssssssssssssssssssss pris |
je maakt hele simpele toegankelijke gedichten.
|
Snow White
16 - Lid gepost op 13-03-2002 @ 15:54 -------------------------------------------------------------------------------- je maakt hele simpele toegankelijke gedichten. zijn ze allemaal zo toegankelijk ???? want sommige zijn volgens mij toch wel aardig diep ik heb gisteren mijn kast opgeruimd en vond mijn schrift waar ze allemaal instonden die ik een jaar of 3 terug heb geschreven en dacht dat ze wel mooi waren maar bedankt voor je reaktie. |
Daar sluit ik me bij aan. Misschien dat ze met het verhaal er bij wel diep zijn, maar zo zie ik het niet. Die laatste is mooi trouwens.
|
Citaat:
niet dus!!!!!!! ik kan niet bij elk het verhaal vertellen hoor maar neem maar van mij aan dat ze wel mooi zijn met verhaal hahahaha jij ook bedankt voor je reaktie |
nog meer reakties ??????????
pleaseeeeeeeeeeeee |
ok je vroeg erom : http://forum.scholieren.com/biggrin.gif http://forum.scholieren.com/biggrin.gif http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Ik vindt ze wel mooi, en sommigen spreken me ook wel aan. Maar niet helemaal super. wel ok liefs sweetsterretje |
vuile dief!!!!!
ik zie er nu dus al twee van mij tussen zitten, hele oude, godverde godverde, die van wolf heet wolfs tear en geluk gehuld in rood is ook van mij!!!! geschreven voor mijn beste vriendin verdomme!!!! vandaag lijkt ook heel veel op een van mij... maar dat weet ik niet zeker, die andere twee heb ik nog op mijn computer staan... hoe kom je eraan???? |
Citaat:
|
Als je een gedicht mooi vind, en je wilt dat posten is dat geen probleem maar vermeld dan de bron/schrijver.
http://forum.scholieren.com/Forum25/HTML/007010.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |