![]() |
[f1] GP van Italie op Monza
Zet hier je voorspellingen en opmerkingen neer wat betreft de GP van Monza.
Mijn voorspellingen: Kwalificatie: 1. Montoya 2. M. Schumacher 3. Raikkonen 4. Coulthard 5. Barichello 6. Trulli Race: 1. Raikkonen 2. Montoya 3. Coulthard 4. Barichello 5. Button 6. Panis |
Ow jaaaaah, Italie is gekomen. De tifosie komt weer boven. Ferrari moet winnen (natuurlijk ;)) Ik schat dat williams op dit cicuit sterk zal zijn, McLareb komt nog wat te kort. Denk daarom toch dat er weer een een-twee van Ferrari aan zal komen. Hoe graag soimmige mensen het anders zien.
M Schumacher wint, Barrichelo wordt tweede. JP Montoya komt weer op het podium, en Ralf blijft steken op de 4de plaats. Raikonnen wordt 5de en ik denk dat Jarno Trulli (jaja de italiaan :p) 6de wordt :) |
Ben benieuwd of de williams' de ferrari's dit keer wel kunnen bijhouden... Anders wordt het voor de zoveelste keer dit jaar een vreselijk saaie race.
Ik verwacht trouwens veel van de Jaguars, ziet er goed uit wat ze presteren sinds Spa... Mijn uitslag vd race: 1. M.Schumacher (jammer genoeg :( ) 2. G.P. Montoya 3. K. Raikkonen 4. E. Irvine :) :rolleyes: 5. M. Salo 6. G. Fisicella |
Race:
1. M Schumacher 2. R Barrichello 3. R Schumacher 4. K Raikkonen 5. D Coulthard 6. J Trulli |
Kwalificatie:
1. M.Schumi 2. JPM 3. Barri 4. R.Schumi 5. DC 6. Irvine :D (y) (heb ik ff gewijzigd, terwijl ik de kwalificatie nog nie heb gezien dus ik weet niet hoe het in het echt is geworden...) Race: 1. M.Schumi 2. Barri 3. R.Schumi 4. Kimi 5. Button 6. Heidfeld |
1. M Schumacher :(
2. Barrichello :( 3. Coulthard 4. Montoya 5. Button 6. Trulli |
Interessant!
|
1- M. Schumi
2- JPM 3- Barrichello 4- Irvine 5- Villeneuve 6- Raikkonen Helaas moest Kimi zijn tijd inleveren... :( |
Leuk toch. Het is in Italie, de thuishaven van het heersende Ferrari, maar de voorverkoop was een stuk slechter dan vorig jaar. De tribunes geraken niet vol. Het voordeel is dat men nu voor goede doelen de media probeert aan te trekken :)
Mijn voorspelling: 1 Montoya 2 M.Schumacher 3 R.Schumacher 4 Raikkonen 5 Barrichello 6 Button |
Leuk voor Eddie!!!!
Ik gun het die gast echt. Ook een sterke race van Barrichello, Panis en Trulli. De Williamsen waren zeer slecht en over de McLaren's zullen we maar niet spreken. Verder was Jordan ook wel ok, jammer dat Fisico net geen punten kon pakken. Alle 4 de Honda's deen het wel lekker. |
Twas weer erg spannend :rolleyes: ach ja het begin ging nog wel daarna ging het vervelen... prachtig gezicht op het podium al dat publiek :) :cool: Leuk weer voor Irvine, goede prestaties van Renault en BAR... weer een 1-2 voor Ferrari... wat een verrassing :o ... ;)
|
Citaat:
|
Die Irvine man, wat een smiecht bij de persconferentie :p :D Gaat hij een beetje met een handoek slaan tegen Barrichelo, Irvine heeft echt lef :p ;) :D
Ach zo'n gast gun je het dan wel hoor :) En tsja, dat Ferrari ging winnen wist iedereen zo onderhand wel :D Had alleen niet verwacht dat de williamsen het niet zouden halen... |
wat een verrasing dat ferrari weer gewonnen had...
Irvine 3e..... leuk voor jaguar maar ik mag die gast gewoon niet. :eek: (wat wil je als mclarenfan :o ) en dat laatste had ik ooit niet hardop moeten zeggen, want mclaren was weer eens (n) MIJN COMPLIMENTEN VOOR RENAULT!!! (y) :D gewoon als laatste beginnen en dan toch 4e... |
wrom denken er zoveel dat Montoya ging winnen? Tegen beter weten in?
Ik kijk volgend jaar denk wel weer de hele race... is nu geen flikker aan meer. |
Citaat:
Ow wacht, dan is Jos er he ;) :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |