![]() |
[win xp] ERNSTIGE FOUT IN WINDOWS XP
NIET OP DEZE LINK KLIKKEN
wat gebeurt er namelijk dan?? als je bestanden de windows map worden verwijderd. Die map windows kan elke map voorstellen Jullie zijn dus gewaarschuwd, klik nooit op een link die er zo uitziet :eek: hcp://system/dfs/uplddrvinfo.htm?file://c:\windows\* [edit: link niet klikbaar om gebruiker te beschermen] |
*klikt*
Oh, er gebeurt niks. .. Hmm, zal dat liggen aan het feit dat ik Windows 2000 en Mozilla gebruik? :p Na ja, het is wel geinig om te lezen. Gebruik Mozilla en je hebt er geen last van. Temporary solutions may be; + delete/move the uplddrvinfo.htm file + edit the script of uplddrvinfo.htm to remove the offending code + unregister the hcp protocol handler |
SP1 heeft nergens last van. Alleen problematisch indien er gebruik gemaakt wordt van MSIE en Windows XP zonder SP1.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik keek vanmorgen bij windows updates waar service pack 1 dus zou moeten staan maar die stond er dus echt niet tussen.
|
kijk allemaal ff op tweakers.net, daar staat een simpele fix (y)
|
SP1 NL is uit ja.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dus Xp professional(niet de legale zoasl de meeste mensen lijkt me). Maar die SP1 werkt toch alleen op officiele versies. Hoe hebben jullie dit dan gedaan?
|
Citaat:
|
Ik heb sp1 maar besteld bij microsoft.com en deze link gevolgd.
http://www.tweaktown.com/document.ph...Id=350&dPage=1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |