![]() |
schreeuwen om aandacht
ik zie je roepen
ik voel je dichtbij me maar je stoort me laat me het niet doen alsjeblieft... laat me in mijn waarde alsjeblieft... waarom wil je me dwingen tot dit? neeeeeeeee ik boven alles ben slecht ik boven alles ben gek ik boven alles ben dom ik boven alles ben simpel ik boven alles ben niks |
"woorden als toegangspoort
en nu pas zag ik de onschuld in de woorden en alles wat me inhield om niet verder te gaan dan dat ik heb je lief in een goed gesprek ik zag hem haatvol naar me kijken je maakt me bang met je verhalen daarmee hou je me op afstand met je stoere verhalen over je vriend moet ik ook in het ziekenhuis? pleeg ik hierbij geen meineed je ging duidelijk in de verdediging maar tegelijk maakte je avances waarom doe je zo iets? waarom wel bij mij en niet bij hem? gaf ik een verkeerd signaal? waarom doe je het niet bij hem? ik gaf me helemaal bloot en je wees me niet af nu ben ik kwetsbaar in mijn kwetsbaarheid neem ik de beslissing ik kan het bijna bijna bijna aanraken de zon in mijn ogen, schittert in haar ogen ik ben duidelijk te ver gegaan ik had me niet zo mogen opstellen help ik kon niet meer serieus zijn ik kon alleen nog denken aan de liefde", speelde hij met zijn eigen gevoelens |
taalhooligan,
zeker geen bijbelse zelfhaat, schrijft slechts met zijn driften taalmoordenaar, moord zichzelf uit |
dat zwijgen de hele week
ik wil eruit ik wil aandacht heeeeeeeeeelp ze kwam tegen me aan staan heel dichtbij ze raakte me aan ze keek me in mijn ogen aan intens waar anderen er om leken te smeken kreeg ik het aangeboden ze ontdeed zich van haar truitje en kwam naast me staan tegen me aan ik verword tot hond maar ik heb honden lief ik raakte er opgewonden van ze haatte me niet, ondanks dat het zeer duidelijk zichtbaar was ik voel haar ogen langs me heen gaan of dacht ik dat slechts ik ben zo stil en afstandelijk en toch komt ze zo dichtbij dan aait ze me over mijn hoofd ik aai haar terug waar ben ik toch mee bezig hahahahaha hij lachte me uit omdat ik hem er gevaarlijk uit vond zien ik ben bang ik ga klappen krijgen omdat ik te dichtbij kwam heeeeeeelp |
Dit zijn gedachten.
|
Citaat:
ik ben de cliche ik ben metafoor [Dit bericht is aangepast door Alopecia (15-03-2002).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |